Pages

Saturday, June 30, 2007

Zorse = Zebra + Horse

不是母親告訴我在電視新聞中見到我也未見過. 剛才在網上找尋一會便找到了.

就是這隻父親是斑馬(zebra stallion)母親是馬的Zorse.

很特別啊, 但會否不被斑馬和馬認同呢?

不要以為牠兩邊身軀都是這個模樣, 另一邊是全白的!

請看youtube.

新聞來源: The Sun Online

12 comments:

notasyouthink said...

哇哈哈,真是太帥了!全世界獨一無二吧!
動物界也是父係社會?一定要把爸爸放前面嗎?不可以是 Hobra 嗎?
Hobra = Horse + Zebra

哈哈!我鬧著玩的! ^____^

冬冬 said...

好奇怪呀!!!!! @_@

Anonymous said...

muggle: 嘩, 很巧合! 我兩分鐘前正打算一會去你的blog! 是不是心有靈犀? Zorse, 或許因為牠父親是zebra吧. :) 不過好像即使father=horse, mother=zerba, 也叫zorse.

冬冬: :) 好搞笑, 我阿媽講咗一大輪, 但成晚新聞都見唔到, 於是上網一搵就有.

sa said...

我會覺得佢更加可愛~

啊澤 said...

its like those Liger thing @_@ (tiger+lion)

aulina said...

唔知點解我覺得呢隻混種物好慘

Anonymous said...

3,握手!我也是覺得牠很慘。

梁巔巔 said...

自然界其實甚少會出現呢種情況. 唉, 佔了很大部份是人類亂點鴛鴦譜致成.

http://victorvictor.blogspot.com/search?q=%E8%99%8E%E7%8D%85

http://victorvictor.blogspot.com/2006/04/blog-post_114458679148482905.html

Anonymous said...

陰公囉!牠將來會否有遺傳病?或有其他奇難雜症,又怎樣傳宗接代?牠會被其他"同類"認同嗎?牠的後裔會怎樣生存?

p.s.你兒時的遊戲我都有玩,哈哈!我跟嬲記一樣咁得人驚!我是一個很頑皮的男仔頭!

Anonymous said...

sa: 我都覺得很可愛.

嬲記: liger, 我都記得呀, 幾年前新聞見過.

aulina: 都幾慘架, 實俾其他馬/斑馬排斥.

閒趣: 不過佢鶴立雞群喎. :)

Din: 要去email先睇到呢兩條link既full link...

kajie: 天降金泉??? 好得人驚呀!

Anonymous said...

not "天降金泉", 而是高空飛金魚落街,及命令鴨仔跳over!(後來鴨仔雞仔也死了!)

Anonymous said...

kajie: 命令鴨仔跳over, 咁易跳死?