Pages

Tuesday, June 26, 2007

快樂無罪慶回歸

看了三角關係"快樂無罪"系列, 這回是應景的慶回歸(The Best of SHALL WE HA We溫). 這個系列只看過05年"快樂無罪4唔斷氣", 因為上次笑到傻了, 這回希望可以大笑一番, 所以數星期前叫友人給我們留票.

兩小時四十五分鐘的搞笑劇, 依然是笑聲滿載.

話劇有一個中場休息. 上半場有以下各分場: 致敬、慶祝、亮燈、回歸、風暴、消費、纖體、沙士、七一、離開. 一開始是女歌者AniDa高歌多位於過去十年離開我們的名人的歌曲, 繼有梅豔芳, 林振強, 霑叔, 羅文, 哥哥等等. 有點不太習慣這樣作序幕. 歌者聲線不錯, 不過唱到哥哥的"追"可能一時有點緊張, 第一個字走了音, 其餘的都很不錯.

一貫三角關係的幽默笑死人作風, 大部份都是令人捧腹大笑的, 不過都有一些翻炒, 看過之前"快樂無罪"系列的便會發現, 但都可以, 亦可作重溫. 以搞笑方式回顧香港過去十年的一切既令人開懷亦值得細味. 尤其是那些令大家都百般滋味在心頭的苦日子, 更有共鳴.

三位男演員依然演出精彩, 我們都覺得徐羨曾始終較突出, 他一出場基本上不可能不笑.

冷場是有一點的, 不過都是一兩段的其中一小節, 可以接受. 或許因為劇太長所以難以避免?

下半場有: 太空、上任、童話、逃避、食物、拆樓、十年、過海、西九、大獎、歡呼. 氣氛更濃, 太空一幕上一次看也有, 不過一樣哄堂大笑. 童話一段有點太長. 喜歡斷背山那段, 笑餐死. 當然還有"香港始終有你"一首壓軸, 尤其是當徐演繹莫先生的歌喉和馬演繹粵曲喉更是令我飛眼水.

問卷調查我也有填寫, 1997-2007, 我有什麼感受? 我寫: "過去十年, 香港令我們更有歸屬感; 同時亦令人更不喜歡這地方." 還有看完這個演出, 我有什麼分享: "演出很不錯, 香港始終有您!"

2 comments:

Anonymous said...

hello mad dog, 我係啤啤熊介紹黎睇你呢篇post,nice to meet u﹗
我有去睇,聽講係你朋友做,佢地演出好好,好好笑﹗睇得好開心﹗

特別鳴謝: 啤啤熊
(以上對話由啤啤熊打出黎)

Anonymous said...

hi 啤姐! :) 下次就同埋啤啤熊同我一齊睇啦! :)