Pages

Thursday, June 07, 2007

一位吖唔該

午飯時慣了作孤獨精(公司文化, 更是我在這裡多年迫於無奈的習慣), 多是買回來吃, 偶然出去吃.

剛才去了吃拉麵, 甫走進食店: "一位吖唔該." 然後店員安排我坐在一張二人桌上, 左邊隔一張桌也是一個女子一個人在吃午飯, 時值下午兩點多. 右邊隔五張桌是一個男人, 又是一個人. 叫了吃的, 拿著我的"藝訊"在看, 然後右邊隔一張桌來了一個不懂中文的亞洲女子, 拿著Asian Wall Street Journal和手機.

我的麵來了, 再看, 右邊的女子的右邊再多一個女子. 如是者, 排排坐著四女一男, 我們都坐在沙發長椅上, 當然比圖中的圓椅舒適得多.

那刻的景象很特別, 下午兩三點, 都是一個人跑來吃午飯, 我們看著書, 看著店員們, 其實他們不是也這樣看著我們麼.

然後感覺是, 這裡每一個人都有他們背後不為人知的故事.

17 comments:

Anonymous said...

有時我都好enjoy一個人食飯,至少唔駛同d唔熟既人坐埋一齊,唔知講乜咁﹗
加上時間性關係,匆匆忙忙咁,工作的日子好難約人食lunch﹗
有時一個人,靜下,睇下雜誌,都幾好feel!
唔知點解一個人食比人感覺好似好可憐,其實好多人都係咁﹗
點解香港無table 4 one的餐廳?
我想開呀...響中環 :)

梁巔巔 said...

阿大:我都做咗獨行俠好多年.

啤: 下次我去開妳嗰邊, 拎兩個飯盒同妳食 ar ha~ 呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 包大食嘅妳仲加開胃 ar! XD

Anonymous said...

講真,搵日一齊食 lunch 啦!我都唔慣同D同事食。出去食都是同朋友食多。

梁巔巔 said...

幾時呀五師兄? :)

幾個午飯怪客獨行俠一齊午膳, Waaaa~~~ 最強對最強~ 好呀! ;)

冬冬 said...

I rarely see people eating out alone in LA, I guess it's more of a HK and NY (big metro-city) thing. :)

Anonymous said...

啤: 你果度就當然較難約出邊朋友食飯啦. 我都有friend係鄰區, 都要互相遷就一吓都可以食個lunch, 不過都懶, 所以都係自己食多. 其實真係好多人一個人食lunch, 避開lunch hour, 都幾爽架可以.

Din: 你想約啤? 佢睬係都傻啦... 人地咁難約. :)

五師兄: 嘩, 咁驚喜?! :) 好呀, 叫埋巔佬吖! haha. 我偶然都會同D同事食既, 幾個月先一次囉... 同佢地去親都係飲茶.

Din: 午飯怪客, ha, 都幾激喎! 拿, 真係搵日呀吓!

冬冬: really???? i learnt this style from my DC colleagues... maybe it's the nature of business.

sa said...

偶然做孤獨精都幾好丫~
我成日都自己一個食飯既.....
唔止一個人食飯,
仲會一個人去睇戲添~
尤其係炎熱的夏天,
我會鍾意一個人多d~

Anonymous said...

blog得咁開心,大部份都係電車男女自摺一族,一支公,好閒啫,自得其樂嘛。(所以攪到響屋企兩個立體聲一開口會覺得好嘈好煩)

Anonymous said...

sa: 我慣左架啦, 睇戲咁多年, 更加唔係成日會叫埋另一半同我去, 好多電影都唔啱佢口味, 所以除左荷李活戲外, 全部都係自己睇咁濟.

3: 係呀, 御宅族... :) 你呀fb+sb無可能可以寧靜囉. :)

Anonymous said...

D and M:
你地個 lunch 可放幾長?

Anonymous said...

五師兄: 隨意, 隨時... :) 不過要早少少通知我. 一日前好D. 唔玩得即興. 詳情/地方 email講. :)

梁巔巔 said...

五師兄, 咩時候都得.

隨時喺 email 約我哋 la. :)

victorliang1206@gmail.com

梁巔巔 said...

補充:

"都係鍾意陳豪多D."

正常狀況嘅話, 唔超過三個鐘都得.

梁巔巔 said...

補充:

"你地個 lunch 可放幾長?"

正常狀況嘅話, 唔超過三個鐘都得.

Anonymous said...

"唔超過三個鐘都得"??? 嘩... 三個鐘... 我唔係太敢喎, 你估我係老細咩. 除非我8:00am返到公司就敢... :P

啊澤 said...

i just wish i can have out lunch, period.

Anonymous said...

嬲記: so u have to stay in office for lunch?