Pages

Saturday, June 02, 2007

自選音樂

看雜誌, 訪問獨立音樂人的其中一條問題, 總愛問他們會揀什麼funeral music, 人人不同.

如果問我, 我想我會喜歡整個喪禮都是自己喜歡的電影原聲音樂(original motion picture soundtrack).

而花, 最好都是一色的紫及黃, 沒有其他.

我還想要有祭文, 當然是至親及愛我的人讀吧. 好友可以的話也歡迎.

如果可以我也不想在北角那大酒店舉行, 不過可以選擇嗎? 現時仍沒有教會可以舉行喪禮, 我指的是可安放靈柩及遺體的. 追思的是有, 整個喪禮卻沒有.

喪禮最好當然有我認識的教會弟兄姊妹唱詩歌. 如果有牧者可以出席帶領祈禱也好, 始終喪禮是為在生的人, 希望他們得到安慰, 並知道我死後去哪裡.

噢, 我不是沈鬱到想死, 只不過沒有人知道自己什麼時候離開人世. 有機會說說自己的意願留及身邊人看也是好的.

13 comments:

Anonymous said...

我是從沒想過這問題.

人都死了, 還緊張甚麼?由在生的人安排吧!怎搞也沒我的份了.

Dennis said...

老早就想過這個問題。曾向朋友作過交代,怕且他也忘記了。

原因很簡單,我見過太多喪禮被騎劫了。我攪太多教會喪禮,太多次見到在生的人硬要替死去的人說話,還要裝作義正嚴詞說道理。躺著的,卻無從反對。生著的,也耐他們不何。

所以,我必然嚴加管制。更重要的是,他們為我選些甚麼 Auld Lang Syne 的話,想起都不想死了。死,是做給後人看嘛,畢竟也是一場 show,好歹也是我的名字的秀。必定要做好。

這個念頭出現過很多次,想在 blog 說,但... 總怕別人以為我有甚麼事了。尤其是上一年,更不好說...

梁巔巔 said...

出不出世和幾時死輪不到我們自己話事,但安排自己的葬禮是一個怎樣的葬禮,我們倒能夠作主吧。

我會臨死前叫個仔發帖誠邀自己啲嫡系朋友來我的喪禮 Gathering。 「聚會」上,仲會播餅臨死前錄低嘅帶。內容大概如下:

「 大家好!大家最近如何了?歡迎您哋今日嚟我呢個 Party。我要同各位我最疼嘅朋友您哋講,今日唔準喊 o架!嗱,大家一起喺人生道上走咗咁耐,係要好有緣嘅。當中彼此有喜有憂,如果之前我有啲セ嘢曾經令到您們生氣,唔好嬲啦,不要記住咯噃。其實,您哋今日嚟得,都唔會憎我 o架啦!真可愛吖!如今,小弟我先走啦,如果人死後真的會到另一個世界,喂,我等您哋呀!呵呵呵~ 等您哋嚟同我再一齊玩。而家,大家喺我最後一日嘅呢個 Party,我希望同大家一齊飲飽食醉,同我最後一歡啦!開波啦,一齊手拖手圍個圈跳吓土風舞先。吓?唔識呀?!唔緊要,un 吓得 o架啦!呀哈哈哈~~~~~ Hoooooo~~~~~ Once upon a time, there was a tavern. Where we used to raise a glass or two. Remember how we laughed away the hours, think of all the great things we would do? Those were the days, my friend! We thought they'd never end. We'd sing and dance forever and a day. We'd live the life we'd choose. We'd fight and never lose. For we were young and sure to have our way! Di di di di.... I saw your face and heard you call my name. Oh my friend, we're older but no wiser, for in our hearts, the dreams are still the same. Those were the days, my friend! We thought they'd never end. We'd sing and dance forever and a day. We'd live the life we'd choose. We'd fight and never lose. Those were the days, oh yes those were the days! Di di di di....跳完之後,大家隨便飲酒食嘢啦!當自己屋企得 ga la!」

Party 還有酒有雪茄有美食提供。仲有我多年寫 Blog 嘅文章嘅影印本作紀念 (最好仲係結集成書或者退而求其次,把它們釘得好好睇睇啦。)。務求滿足來賓~ 又食又拎。死後都盡量要益老友嘛!

:)

lu said...

LDD: !!!

其實我也有想過,不過詳情還未想好.不過,不能跟我媽講啦,會把他嚇死,然後我會被罵死. :P

Anonymous said...

uncle ray: 雖然我都覺得喪禮係for在生既多過for逝世的那位, 不過自選音樂等家人友人懷念一吓我, 聽吓鍾意既music唔係幾好咩?

dennis: 同你同一信仰, 原來你都有咁樣諗. 不過我又無諗過係一場show, 只係想在世既用正面一D樂觀少少既心情去送我囉.

LDD: wow, 你係咪應該post響你自己個blog呢??? 多謝分享! 稿都諗埋你真犀利! 我master時有一堂都有一個堂上遊戲, 就係自己寫祭文, 然後諗埋邊個會讀, 諗稿時係響一合間熄哂燈既房裡, 每人一個角落, 瞓地, 想像自己響棺材裡, 諗完返屋企寫. "仲有我多年寫 Blog 嘅文章嘅影印本作紀念" 好提議呀!! 我又要! 嘩, 咪會有好多電影文章囉! :)

lu: 你可以以日記形式寫好放響抽屜度咪唔會嚇親阿媽囉. :)

lu said...

咦,係boh,係those were the days boh.頭先梗係無留心啦. :P

MD: 係呀,我想我會找天寫篇擺到我的blog. :P

admin said...

看了你這篇後有感,我也想在自己的blog借題寫一下,先謝過.....!

Dennis said...

我當然會貫徹我選曲嘅天份,選啲悲得要命,增加香港自殺率的音樂。死了,冇得再要生要死落去,盡唔盡地一煲?

難怪佢地唔我做夜晚嘅節目,或者死嘅人真係多啲。:-p

Dennis said...

你 mention 個遊戲我都玩過,不過喺教會。嗰次係主日聚會,試玩嘅係我阿爸。

嚇死了。

Anonymous said...

lu: 考完試就寫啦! :)

maki: 歡迎之至!

dennis: 係喎, 你之前好似響阿咩台做架喎... :) 你daddy試玩過, 你聽到難怪會嚇餐死. 不過信仰應該令我地正面D睇死亡既, 對嗎?

Dennis said...

對,離開了,也不必擔心自殺率上升了!但,我依然膽小如鼠。:-)

但之前爸爸有事嘛,勾起回憶多,我和家人都嚇得不知所措。雖則那是一個很好的 rehearsal,但是我媽媽就不大喜歡了。

Peg Peg said...

don't think i'd care much after death, well i won't be at a position to choose athg, but if the livings around me really honor my wish i wish no funeral... it's not important afterall...

Anonymous said...

peg peg: i understand. and sometimes how someone dies affects the preparation of the funeral too. if it is a sudden death e.g. an accident, the family will be too hard to take it and won't think too much abt the details.