Pages

Monday, June 18, 2007

如果...

如果我有一千萬...
會再買樓
給點錢家人及姨母們
然後攞大假去數星期未去過的地方
首選意大利南部, 法國巴黎以外的城市, 北歐等等, 還有重返美國幾個喜歡的城市
當然還有買許多新衫和手袋, 靚鞋和護膚品...

如果有一天突然被公司解僱
賠償應該都不錯
因為我在這裡打了多年的工
然後去數星期甚至一個月未去過的地方
首選意大利南部, 法國巴黎以外的城市, 北歐等等, 還有重返美國幾個喜歡的城市
回來才慢慢再找新的工作或考慮創業

如果只餘下三個月的生命
幸而買了人壽保險給家人
然後我會和家人去數星期甚至去足三個月未去過的地方
首選意大利南部, 法國巴黎以外的城市, 北歐等等, 還有重返美國幾個喜歡的城市
珍惜和家人一起的每一天

結論是, 三個景況我都可以去未去過的地方: 意大利南部, 法國巴黎以外的城市, 北歐及美國幾個喜歡的城市.

不過可幸/可不幸(沒有一千萬)以上三個景況都沒有出現, 所以我去意大利南部, 法國巴黎以外的城市, 北歐及美國幾個喜歡的城市都暫時無望...

25 comments:

Anonymous said...

我的 honey moon 是環遊整個法國,所以更想再去!但主要想去南部,加埋去意大利北部及瑞士與法國南部接壤的位置。

lu said...

>>環遊整個法國!!!!

厲害.

MD大,你說的那三個地方,都是我想去的...

Anonymous said...

咪打呀下。

Severance有ceiling架,咪咁定檔!冇記錯係二萬零架咋,當你十年,x2/3,即係二十萬唔夠,你返一個月工都響返度啦... XD

Anonymous said...

For the 3 scenarios above, I guess the one most likely to happen is the first one.

Let's go and buy a lottery ticket :)

Anonymous said...

一句講哂:應立即放假然後飛過痛快!連起香港shopping既錢都慳番!

今日好忙,我都好想發下白日夢去歐洲!!!OK,要出去了:)

梁巔巔 said...

發夢可以有咁早~

Anonymous said...

五師兄: 嘩, honeymoon環遊整個法國! so happy! 果陣係冬天, 本來都想去法蘭西. 後來再去夏威夷&日本咋. 唉好多地方都想去呀! 仲有蘇格蘭!

lu: 你今個月都有得去啦!

3: 有ceiling架咩... 睇吓間公司會唔會賠得好D囉. 唔係計月薪X 年資既2/3咩? 我同事話賠足架喎. 我一個月有十幾萬就宜家已經飛Q左啦!

uncle ray: hahah! i like you! :)

kajie: 我都想...

Din: 你都可以去荷蘭啦!

Anonymous said...

是最後一個月薪金(或22,500元,以較低者為準)x 2/3 x 年資。

還有就是這筆長期服務金將由僱主過往替你供的強積金中抽出來支付的,如不夠,才由僱主補夠。一句話 – 無著數。

mad dog said...

閒趣: 即係俾到盡得$22500 X 年資 2/3 !?!?!??!?! 唔係呀化?????

Anonymous said...

係呀!

Anonymous said...

北歐,正!

英法德意無咩興趣。

比小弟,會去南美!

非洲無研究,不過唔想局限係南非。

埃及再去就純攝影。

Anonymous said...

employment ordinance sets 果d全部都係最低要求,大部份公司亦樂於比呢個最低值。

Anonymous said...

閒趣: 咁做得越耐咪越唔抵?!?!?!?! :(

pk_: 英法德意正吖, 去完都想再去架. 四國都去過, 但可以再細玩. 南美就唔多有興趣咯.

Anonymous said...

補補閒趣講嘅,唔係強積金,強積金冇得提返出嚟,果5%係穩袋嘅,反而如果係行p-fund就死直,因為係扣返架。

我 好 清 楚!

因為試過收severance(都講過俾你聽),唔好以為好爽... 特別別公積金果pat,你唔收單都唔知道傷得咁嚴重。我果次係5.x年,二十幾歲人,所以都唔係話有幾大單,叫做一次過一小筆錢響手咁,到果個時候你唔會諗住咁使架喇。

同埋employment ordinance話就話保障employers,實質唔係。

自從果次教訓,我以後每次轉工冇再揀過p-fund,死人都MPF,老鬼永遠唔會明我講乜。

虎茶 said...

我周不時都會諗下呢d野架. 法國的確係一個好地方. 但係做野, 都係香港好.

mad dog said...

3: 係咩, 點解個個都話p-fund好過mpf? 我公司迫我地轉哂mpf, 無得揀orso... 你意思係被解僱之後既選擇?

虎茶: 你宜家自己做老細就幾時飛都可以話事啦! :)

Anonymous said...

3,強積金都一樣的,公司是可以用強積金計劃中僱主供款部分,來抵銷需支付的長期服務金或遣散費的。公司之前有幾個同事離職,公司都是以他們的強積金僱主供款部分來抵銷他們應得的長期服務金。

Anonymous said...

閒趣: 咁即係無論人工幾多, 打左幾多年工, 一被人炒都係得十零萬?!?!??! :(

Anonymous said...

閒趣, right!

see this:
http://www.labour.gov.hk/eng/public/wcp/ConciseGuide/10.pdf

instead of reading the terrible provision in the law, check this out:
http://www.labour.gov.hk/eng/public/ConciseGuide.htm

Anonymous said...

MD, the employment ordinance only sets the baselines of everything about employment. there r companies who offer better term above those baselines. u'd better revisit ur written contract, if any, or consult ur personnel colleagues abt what contract terms u have entered into.

3, it's quite right that the ordiannce is not meant to protect the interests of workers. the provisions therein r results of negotiations (politcial compromises) between emplowers and employees more or less through that labour advosory board. as such, we wont see any consistent policy values.

Anonymous said...

pk_: damn, 好唔fair啫! 咁死啦, 宜家係咪應該搵定後著???? :(

虎茶 said...

都唔係架, 自己做生意反而要plan好長遠. 行開左又會擔心公司情況喎. 總之心掛掛之類啦, 我而家都學緊. 點樣remote. 就算去到邊都得. 不過老實講, 打自己工係開心好多的.

Anonymous said...

虎茶: 叫做plan定架啦... 身邊人都打算創業, 起左個頭, 但唔易攪... 唉, 創業容易守業難, 你好掂! :)

Anonymous said...

Pourquoi pas?! You don't have to be millionair to have this trip. Just take a longer off from your work, that will do. Bon voyage!

Anonymous said...

anonymous (are u Mi?): aucun argent... :(