Pages

Monday, June 18, 2007

炒多兩味雜碎

昨天在銅鑼灣閒逛了幾回, 分別在時代廣場及崇光百貨都見到Baby Jane Cacharel, 當然和其他商舖一樣正值大減價.

以前在金鐘西武都買過Cacharel的手袋, Baby Jane的卻很少留意.

原來Baby Jane Cacharel較便宜, 於崇光更是位於"青春便服"那層, 不過有點亂及擠迫, 沒有時代廣場那間舒適, 而價錢好像比時代昂貴一丁點.

許多T-shirts都減至$200-$300, 鞋子十分吸引, 下面這雙麻麻, 但網上找不到我喜歡的那幾款.

原價$900的ballet flats減至$700, 是連卡佛以外的好選擇.
********

昨中午去了旺角新世紀, 約了姨母們午餐, 都是因為遷就我下午要去看物理治療, 所以竟然去了旺角區那麼擠迫找吃的.

抵達商場, 嘩, 群情洶湧, 商場中央有人龍, 都是年輕的夫婦和嬰孩, 原來有個什麼嬰兒爬行比賽, 人太多, 什麼也看不到.

吃完飯, 人龍又來過, 原來又有另一輪嬰兒爬行. 我對媽說: "俾我係個B, 我就唔鬼爬咯, 咁鬼多人, 睬你都傻! 個個大人響到嘈嘈閉, 個商場又多人又迫, 我直成唔鬼郁!"

10 comments:

Carrie said...

旺角的商場和街道真的是好可怕的!不過,現在週末到哪裡都是十分十分多人...好恐怖!

冬冬 said...

好可愛的一雙鞋呀!!

mad dog said...

carrie: 係啦, 多人到癲. 見到咁多人根本唔想買野.

冬冬: 舖裡見到果D仲靚呀. 你果邊都減價啦吓嘛?

冬冬 said...

係呀﹐呢邊度度都開始大減價﹐今個月我的荷包重創呀~

Anonymous said...

對鞋幾好喎,唔係皮我會更開心。

Anonymous said...

Baby Jane Cacharel 是不是在Lee Garden也有?

Anonymous said...

Baby Jane Cacharel 的tee不錯,不過最細既size都略鬆呀...

佢有款布鞋幾好,上次行過太多人,無試...

反而我一直鍾意Cacharel,款同質地唔錯,買左幾件啦﹗

Anonymous said...

冬冬: 荷包重創都好吖, 我唔敢再買添呀.

3: $700有交易, 可能得好少係皮架咋.

kajie: 唔記得喎, Lee Garden D偝舖成日轉, 宜家仲有無?

啤啤熊: 係呀, 果日見件件 36/38, 都幾大件吓, 你細細粒就未必啱啦. :) 鬼唔知Cacharel靚D咩, 貴好多吖嘛阿姐!

yuen luk luk said...

Baby Jane係我喜愛的牌子,不過d貨都係一時時,唔係成日咁好!

Anonymous said...

yuen luk luk: 係啦, 減價呢輪就未必件件OK啦, 但真係幾平吓.