Pages

Tuesday, June 05, 2007

我屬於魏晉時代

從人家的blog偷來玩, 題目是: "你屬於哪個時代".

我是魏晉時代...

"魏晉時代的特點之一是種種頹廢的風氣,由於經歷的苦難太多,人們變得開始不相信現實,感到在這無常的世界中,一切都是不可靠的。生活在這一時代的你,同樣是個喜歡懷疑的人,有時甚至懷疑自己的存在。你對世界持悲觀的看法,現實對你來說常常是令人悲哀和無能為力的。但這並不意味著你是個消沉的人,所謂絕望的頂點是樂觀,你只是比別人更清楚地看到了世界灰暗的一面而已。"

果然呀吓! 經歷太多苦難, 人越來越悲觀, 不過絕望既頂點係樂觀喎, 唔怪得我成日都識得娛人娛己, 幽默又阿Q, 安慰一下自己! 不過有時又真係幾頹...

17 comments:

梁巔巔 said...

魏晉人好正 ga! 清閒又有品味!

而且, 妳睇竹林七賢~ 又瘋狂又有料又快樂又看得開! 幾正吖不知!

再重複, 我哋呢 oD先係真正了解何謂樂觀呀! 佛家有云入世, 希臘哲學精神所謂嘅悲劇的誕生, 精髓亦在於此呢!

Anonymous said...

"清閒又有品味" oh i like it! :) ha... "竹林七賢" 聽過... 唔知有無睇過呢... 你知啦, 我才疏學淺... =__=
阿三就好啦, 五四時代, 有希望呀! 收兄仲掂, 三國, 有衝勁!

梁巔巔 said...

但我倆夠高更高境界 ma~ ;)

梁巔巔 said...

另, 補充:

妳 "那支要跑出來救亡的水!", 勁呀! 今 day 半晝砌咗幾篇啦! :)

Anonymous said...

LDD: 悲觀頂點係樂觀... 我地好掂! :) 支水夠飲一兩日...

sa said...

有點似懷才不遇既藝術家性格...

Anonymous said...

大獲...我又係魏晋人...唔通三字出頭的人都有啲事?!?!呵呵呵~

Anonymous said...

sa: 衰D講, 又懶又要怨... :P

Anonymous said...

小蓓: 唔係呀, 有人玩係五四, 有人係三國... 竟然有兩個人同我一樣! 咁我地都要認係梁巔巔話齋: "清閒又有品味"!!!! :)

Anonymous said...

oh..let me try try ah..

Anonymous said...

wa是【戰國時代】人

Anonymous said...

我是五四年代,都幾準!

"套用《雙城記》裡的那句話,這是個光明的年代,也是個黑暗的年代,我們的前方有著一切,我們又一無所有。你或許正處在思想上的轉變期,一些事讓你對過去的自己發生了懷疑,決定重新調整一下自己的生活方式。走過這段路之后,一切會變得更好的。"

aulina said...

清閒 = 有米嘛,好似我咁成日手緊果隻想唔五四都唔得啦!

虎茶 said...

我係現代人呀, 即係話係咸魚一條,你估同做自己工有無關呢?

Anonymous said...

katana: wow... 戰國... 好戰又討厭沉悶噃. :)

kajie: 咁咪好囉, 明天會更好!

3: 清閒都可以好窮...

虎茶: wow, 適應力強, 你好掂呀! :)

sa said...

唔該多一個同妳一樣吖~ :p

Anonymous said...

sa: 哈, 即係都係懷才不遇既藝術家性格... :) 真係物以類聚. 哈哈!