Pages

Tuesday, June 12, 2007

有睇並不代表喜歡你

各位bloggers有沒有想過, 即使每天都有不少網友探訪自己的blog, 但往往有好些經常閱讀自己文章的網友是從來都不會留言或與你交流的. 有時想, 自己也會這樣, 可能只是覺得有點冒昧, 不知如何開始和筆者打交道好. 又或只是喜歡看那人的文字, 卻心底裡就不甚喜歡那人. 更甚是走進來其實只是好奇, 實際上就不喜歡筆者寫的內容.

或許不少人即使是常客, 可能其實都不喜歡筆者, 甚至有點討厭, 又或者根本就是越討厭但越要追看. 如果你正討厭著我, 相信你看到這裡一定會暗笑.

其實打從第一天把自己的文字及一些生活在網上公開, 都應該預了有人喜歡有人不喜歡. 這就是網絡的特色吧.

作為blogger, 應該要有寬宏大量, 有人睇便有人不喜歡自己.

50 comments:

梁巔巔 said...

嘩, 阿大, 咁高喔! ^~

Anonymous said...

Din: 高咩?

梁巔巔 said...

好豁達! :)

暗黑的卡夫卡 said...

I read every post. Do you want me to give "SOFA" every time? :P

I read your movie review to get a "feel" of the movie I am going to watch too :)

Back to submarine mode...

Anonymous said...

『又或只是喜歡看那人的文字, 卻心底裡就不甚喜歡那人.
或許不少人即使是常客, 可能其實都不喜歡筆者, 甚至有點討厭, 又或者根本就是越討厭但越要追看.』

以上兩種情況,很難想像啊。

有時不留言可能是對內容答不上咀、或沒甚麼想說、又或者有很多說話想說,但太忙卻沒時間留言,又或者真的不知怎樣開始,畢竟在別人的blog第一次留言前總會有猶疑(我都潛水咗好耐先响3處留言)。

Stannum said...

「有人睇便有人不喜歡自己」有道理﹐不過要真正豁達﹐實在不容易做到呀。

Stannum said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

卡夫卡: 哈, 我唔係話點解無留言, 不過的確我覺得會有人係根本唔鍾意果個blogger但都偏偏要成日去睇. 一定有架. 有上過黎留言既緊係唔會太討厭筆者先.

閒趣: 兩種情況都不難想像啊... 有沒有留言無所謂, 不過只係覺得不一定大部份訪客都like個blogger就應該係事實.

Anonymous said...

我會架。有啲好紅果啲我個心真係想睇下佢攪乜鬼咁紅,跟住發現唔啱何車真係會唔睇架。(時事果d基本上完全冇興趣)。

Thin slicing嘛,幾篇就知係唔係同好同道。有時去到同自己背道太遠就真係得個睇字,唔回,無謂踩人地個場,一嘢鏟哂我留言咪好冤...

其實睇到架,留意bounce rate,好清楚。今朝無聊睇返,最多人搜尋入嚟而留低睇埋其他嘅得一兩個主要名,我寫得最多果啲。同埋有心睇,真係一次過睇4、50個post都有,我都估唔到。

Anonymous said...

stannum: 係呀, 要豁達實在好難, 我諗如果見到D氣頂既留言我都會頂鬼住架. (都試過) :)

Anonymous said...

3: 都同意, 有D勁多人睇, 唔知點解睇極都唔啱feel. 唔啱channel就唔啱channel. 但可能對方有subscribe自己架噃...

Anonymous said...

小弟唔like就唔睇,like既會瘋狂留言架!。。。。LOL

訪客唔出聲,都無話like唔like既,有時觀點角度唔同,尤其涉及喜好品味,真係人夾人,不過大多數情況都無去到 dislike 咁緊要掛。米聽下人地up咩咁簡單囉。

好似陳書兄岩岩個post所講,有時係觀眾自己敏感+知少少扮代表既問題,咁寫blog人真係無辦法架喎。。。。

梁巔巔 said...

"要豁達實在好難,"

唓~ 原來唔係吖?! -____-

Anonymous said...

pk_: 咁你界乎like & 唔多like我咯. :P

Din: 豁豁地咁啦.

Anonymous said...

咁都得?哈哈。。。。。

Anonymous said...

唔鐘意仲去睇?為乜?我就一定不會了.

我就好鐘意這裹, 未必全都留言, 中了毒.

Anonymous said...

pk_: 咁你無響度瘋狂留言吖嘛, 咁咪界乎中間囉.

uncle ray: 多謝! :)

虎茶 said...

人性, 一切都係人性.
即係好多去排隊既餐廳, 十個有九個係想去踩場的. 個心會帶住一種 "你有咩咁巴閉"既心情去試. 就好似好紅既blog,都會有人抱住"踩場"既心情去surf下. 另一方面睇, 即係紅啦. Good!! 係勁野黎.
人性, 係唔會改.

Carrie said...

好明白,也好同意。我從sitemeter中就知道有些是來者不善,想找我錯處或期望見到我過得不好。

Sorry,真係辛苦晒佢地lor~

我仍然在我的地頭寫我想寫的文字!

P.S. 我喜歡你和你的文字呀!

mad dog said...

虎茶: good point! 餐廳排隊呢個比喻好啱!

carrie: "想找我錯處或期望見到我過得不好"未至於咁差吓嘛? anyway, 最緊要寫得開心! :) thanks for your support!

Anonymous said...

自己爽就好了

Anonymous said...

我都好鍾意呢度架!不過有時話題不啱channel就無留言了,好似ballet...呵~ =P 你講化妝品電影音樂我就一定奉陪到底!!! =D

Anonymous said...

I don't think too much about this issue. I don't suppose anyone will hate/dislike me at all. : )

愛美 said...

道不同不相為謀, 唔啱channel的, 我唔會再去, 當然不會留言.
不過, 喜歡看的, 我亦未必會留言的, 也不是怕冒昧, 只是要看看是否有感而發, 不喜歡為留言而留言.

Carrie said...

"未至於咁差吓嘛? " -> 我試過收到email...或者係人地既日誌見到人地quote我既blog...*sigh*

Anonymous said...

先此聲明,我有睇你的 blog,亦喜歡睇,但不常留言,只因為唔多得閒而已。

Anonymous said...

你好, 第一次係度留幾個字...

um...你講既...不喜歡blog 主但又會睇佢既文字....ha..我做唔到啦, 好高功力...

其實我每日都有睇你個blog...

有次更發現我的一位朋友都有睇你既blog, 而佢係佢朋友介紹架..

我相信, 大部份睇你既blog 既人, 都會喜歡你

Anonymous said...

吓咁都得?

從無咁想過,時間多得濟?

吾鍾意又肯日日哂時間睇?咁好無謂啊!!!!

Anonymous said...

黃德峻: 同意.

小蓓: 唔係留唔留言既問題. 只係覺得一定會有未必鍾意blog主但又會睇佢既文字既人. 每日幾百人喎.

jy: hey, i left u a message on my cbox, but i think u might not have read it. hope u feel better after the fall. are u ok?

愛美: 為留言而留言當然很沒趣.

carrie: oops. :(

五師兄: 緊係明白啦. 不過你唔覺得會有唔鍾意自己但又有睇自己個blog既人架咩?

肥妹樂: 好多謝係呀! "我相信, 大部份睇你既blog 既人, 都會喜歡你" 非常感動! :)

kajie: :) 會有既.

sa said...

我都試過俾一個好憎我既人日日黎睇我個blog,佢既目的係想知我既一舉一動,所以我set左權限,那些人真無聊~

xiao zhu said...

我個人moody,留唔留言好睇心情。但係睇開啱feel 嘅 blog 就一定日日睇囉,好似呢度咁。

mad dog said...

sa: 真係咁慘?

xiao zhu: 多謝你呀小豬! :)

Anonymous said...

我肯定有我的仇人睇我的blog,因為有時聽到啲賤格仇人周圍唱我寫blog的內容,十分之無聊!呢類人明明憎你,但又偏偏睇你的生活日誌,用八卦的心態去挑起事非!!!

啊澤 said...

just to clear things up




i like u ;P

Anonymous said...

小蓓: 有熟我又憎我既上黎就真係唔知, 亦最好唔好俾我知. :) 你咁nice, 竟然有D咁衰既人?

嬲記: thanks! i like u too!

木棉_簡單快樂 said...

因為是想看文字多D,有時其實沒有留的意欲多點,為表支持留下來。:)

Anonymous said...

「有上過黎留言既緊係唔會太討厭筆者先」
我睇未必,有人就鍾意透過留言批評筆者。

Anonymous said...

木棉: 多謝支持! :)

Happy Prince: 哈, 咁又係. :)

Josefina said...

非常非常的認同,態度健康!最喜歡這類網友:)

mad dog said...

josefina: :) 態度健康. :)

Anonymous said...

Hi, 你好~

已经忘记是怎么摸到你的blog上来的了,但是都已经养成每天都会来看一看的习惯。很喜欢你的blog,图文并茂十分生动,而且每天都更新好几篇,让我这种经常挂在网上的人都随时有新鲜的东西看。我也真的很喜欢你的文字,虽然一直以来我都是默默地看不出声~

anyway, 这里这么多看你的blog也喜欢你的人,加油啊!:)

mad dog said...

erestor: 多謝!剛去你的blog, 很喜歡啊, 怎麼不早點上來留言讓我認識你的好blog?? 我會多一點來到訪的! :)

Anonymous said...

嗯,我以后会努力多留言的:)也挺喜欢你评论电影的文章,就是觉得好专业的感觉,所以不敢乱说话,哈哈

Anonymous said...

我也来冒个泡,是从erestor的blog上看到你留言然后摸到这里的……看到你说最喜欢的城市是boston,赶紧举个手~ 在波士顿住了两年了,也好喜欢这里。虽然冬天实在是不友善,但这样才显得夏天格外的美丽呀~ 继续看你的blog,很喜欢~

mad dog said...

erestor: 哪裡專業呢? 都是寫來作個記錄吧, 我又不是寫來賺錢. :)

mad dog said...

feiliao: 你現在還在Boston嗎? 真羨慕! 我只去了那兒兩三天但已覺得是所有去過的美國城市中最最喜歡的一個了! 你的blog設計很特別! 我也要多來看!

Anonymous said...

en en 我还在波士顿。真的好喜欢这里,希望可以一直留下来。虽然人们开车比较疯狂,但是感觉很开明,开明的甚至有点偏执可爱。然后很有学术气氛,很有历史(相比美国其他城市,哈哈)。

还有就是因为red sox和patriots啦。哈哈

mad dog said...

feilaio: yes, boston is just much more intellectual and cultural than many states in the US. so how many years have u been living there? i don't like football.

Anonymous said...

This is my third year in Boston...:D though I have been in US for almost 7 years...

I didn't like football and baseball either before I came here... but it is almost impossible to stay out of these two sports being a Bostonian. :P

mad dog said...

feiliao: bostonian, u are so lucky! :) wish i can go there again.