Pages

Friday, June 01, 2007

身心俱疲

那邊廂網友Calcutec還在說我是核反應堆, 這邊廂我卻要告訴他, 其實我有點腦溢血狀況出現. 噢, 不是真的中風, 只是個比喻吧.

昨天和網友梁巔巔談及我江郎才盡, 他說我只是金屬疲勞.

哈, 其實這陣子真的有點身心俱疲.

巔兄剛寫了一篇"「明天會更好」?「明天會更好」。。。。", 我說: "明天會不會更好... 有時唯有要這樣盼望, 人才有力量繼續下去... "

這刻, 有點覺得我就像凋謝了的小黃花.

12 comments:

sa said...

應該是一時腦閉塞而已吧~ ^^
不要為難自己呀,隨心所欲~

這個地方一用(呢度多人睇呀~),thx~ :P

聯合國計劃於2008年廢除繁體字,簡體字的出現係古代民間多唔識字,所以將繁變簡,宜家唔去進步不單止,仲要全世界齊齊退步!有無搞錯呀!我唔識簡體架喎,如果廢除成功的話,我咪變文盲?!!!!!!! 要反呀!!
click入以下網止反對啦!
http://www.gopetition.com/petitions/say-no-to-united-nations-abolishment-of-traditional-chinese-in-2008.html

Anonymous said...

sa: 唔係呀嘛, 我雖然識睇簡體字, 但一見到就頭都暈, 無心機睇.
喂, 你都唔好似我咁成日咁夜瞓啦! :)

梁巔巔 said...

:)

梁巔巔 said...

"這刻, 有點覺得我就像凋謝了的小黃花."

那妳今晚早點睡, 不然的話, 明天我怕被人嚇倒.

;P

Anonymous said...

喂mad dog,抖下就無事啦﹗
cheer up!

梁巔巔 said...

對. Mad Dog, cheer up, 大家一齊.

:)

Anonymous said...

我陪你疲。

lu said...

好像我之前也有brain-dead呀.

對呀,要早點睡!

calculist said...

依家都只係10點幾,不如告日假. 到赤柱食lunch, 然後hea到黃昏. 今日天好藍,一定好舒服!

xiao zhu said...

乜嘢都會有週期性調節嘅需要,唔會永遠都一個款嘅。:)

Anonymous said...

LDD: "明天我怕被人嚇倒" 咁係要有心理準備, 星期五晚, 我慣左天光先瞓! :)

啤: thank you.

3: 你唔夠我疲.

lu: not just brain-dead.

計算士: 可以咁hea就好啦... 頂多一陣食個好少少既lunch可就可能會. :)

xiao zhu: thanks. 今日連個的士司機都話呢輪好鬼靜, 生意淡薄, 個個都等緊"七番身".

Pinocchio said...

我DOWNLOAD了海那個放在公司桌面,謝分享:)