Pages

Wednesday, June 06, 2007

婚紗舖

見過這個廣告嘛? 第一次見是看到一輛巴士外殼上的大廣告, 之後又在巴士站見到.

多年來香港的婚紗舖都找男女明星/演員/模特兒等來作招徠, 這回找來兩個都是女的, 除了Twins還可以是誰?

這間婚紗舖都是那數間大路的本地婚紗舖, 也有朋友光顧過.

婚紗店廣告竟然可以只有女的沒有男的, 原來這店有一個新落成的"雙子影樓", 聽來好像有點新意, 有點覺得"虧佢諗得出"!

大家如果有朋友去看過這個新影樓, 請上來介紹介紹, 很好奇有幾"穿屎".

12 comments:

梁巔巔 said...

好驚呀

mad dog said...

驚咩?

梁巔巔 said...

對於一個好乸想結婚但又成 Q 日埋唔到單嘅我嚟講, 見到 oD咁幸福嘅照片, 廣告, 唔心嗡吖?!

好怕見到真係~

Anonymous said...

"好乸想結婚 成Q日埋唔到單" 今個星期絕句也! :) 不過得兩條女咋喎, 嗡乜鬼丫.

梁巔巔 said...

覆咗妳 email.

Anonymous said...

但呢個綽頭有點兒同性戀feel囉...

會唔會有一日有一對男男或一對女女上影樓影相?

cheryl said...

唉,我都覺得好7囉... 明明studio twins乜鬼?? 呢條橋唔make sense嘅... 即係可能2條友friend咁影有so啩?

仲有,有咩咁好憧憬,可能真係做果行厭果行... (不過聽聞香港婚紗業界好渣)

Anonymous said...

唉,咁流的廣告,除非十零的想結婚,咁大人大姐因為twins而去間studio,都幾驚呀﹗

Anonymous said...

小蓓: 同性戀feel我又唔覺, 但就有D奇囉. 可能已經有婚紗舖攪緊gay/lesbian系列啦.

cheryl: 兩條友friend去婚緲舖影相好貴啫... 不如搵人影. 大把choices. 香港婚紗業界可能好渣, 不過好好搵囉.

啤: 可能六其實係吸引D男人客.

sa said...

婚紗業真係好流,如果有機會結婚,我會影相,但唔會係影婚紗相,呢個廣告俾我既覺得係....好想嫁但又嫁唔出,又好想影婚紗相,一個人影好on居同好貴,兩個人有個伴,又可以分擔d駛費~

(我做過婚紗鋪,做租係最穩陣)

Anonymous said...

sa: 哈, 你呢個睇法都幾有見地! :) 搞笑.

Anonymous said...

yes, just noticed it yesterday when i was in Kowloon Tong! dun want to see it again...not attractive tho!