Pages

Monday, June 11, 2007

又唱K

許久沒有去唱K, 這期一K便連續兩星期都去了.

昨天左按右按給我找到明哥兩首新歌也有得唱: 永恆 & 早餐派. 當然一開始便連唱兩首, 不過都是看多過唱, 下次要再點來看! 呀, 不過可能youtube也會找到.

前兩天在youtube找到Dolores O'Riordan的Angel Fire live (December 2006)都不知幾開心.

然後, 雖然非常討厭楊千嬅, 但上次與網友們唱K, 怎也受他們(其實咪又係得... :) ) 少少影響, 聽到一兩首, 歌詞好像不錯. 於是也點了來試, 其實又是看歌詞多過唱/聽/看她的樣貌.

發現很喜歡"大傻"的幾句詞(又是林夕的作品):

傻瓜一點看 我們還有 手仍能拖 夢仍能造 眼仍能看 心仍能開
找到笑的理由 辛苦不算醜

我們還有 嘴仍能親 事仍能做 戲仍能看 歌仍能聽

這是唯一一次楊小姐令我有正面的有感而發.

對啊, 即使多憂愁多顧慮, 我們時刻都要記得我們還有手, 夢, 心, 嘴, 事, 戲, 歌, 和笑的理由. 明天真的應該會更好, 我是常常這樣盼望的.

17 comments:

Anonymous said...

"上次與網友們唱K..."

下次預埋我la, or is it for ladies only?

Anonymous said...

uncle ray: 下次緊叫埋係啦! 上次四女一男, 你估到邊個咁幸福啦! :)

Anonymous said...

又係我... XD (我唱似唔似佢?)

shellyyup said...

全力支持dolores!!!!!

Anonymous said...

3: 嘩, 你有9分, 佢得2分咋喎, 點比呀????

Anonymous said...

shellyyup: yeah!

梁巔巔 said...

i. 噓, 做到隻 "積" 咁~

ii. Uncle, 一於咁話! :)

iii. "下次緊叫埋係啦! 上次四女一男, 你估到邊個咁幸福啦! :)"

Heee heeee~ 大家咁話 la! ^~

iv. 咁我有幾多分?

Anonymous said...

LDD,咁難答叫人點答你喎...

mad dog said...

Din: 你都9分, 我就8.9啦! :P

3: 由佢啦...

梁巔巔 said...

3, 咁妳夠問 "﹙我唱似唔似佢?)咯!

大, "由佢啦..."

咁即係冇9分啦!

mad dog said...

Din: 唉, 你兩個都9分啦, 咁得未呀, 大細路!

Anonymous said...

下次我要唱周董! :P

(剛在聽他的歌,有點上腦了)

Anonymous said...

lu: 果次唔記得點sandy版"龍捲風"俾aulina唱!

Anonymous said...

>> lu: 果次唔記得點sandy版"龍捲風"俾aulina唱!

next time! haha.. she was saying sandy's songs are untouchable... but she was enjoying it so much and she sang v well ah!!

Anonymous said...

lu: yes, i love sandy's version of that song, but dared not to sing putonghua that day! :)

Anonymous said...

點隻歌叫 DDL 唱比大家聽:動力火車同迪克牛仔live合唱既"一樣的月光"。。。

: P

Anonymous said...

pk_: "一樣的月光"我聽過未呢? 佢識唔識唱架?