Pages

Thursday, June 21, 2007

四段

你曾經發夢見到陌生人嗎? 不只是點頭而是有親密關係的. 但現實中你是從來都沒有見過這個人的.

怎也認不出他是誰, 真奇怪.

右邊這個, 插圖而已, 請勿誤會, 我不會幻想一拖二咁癲既! :)

*不要幫我嘗試解夢了, 我看了這個, 自己明得了!

********

阿媽偶有佳句, 近來佳句是: "僵局!"

********

怎麼這個家族又不會有什麼家產爭, 卻經常上演一幕又一幕的"溏心風暴"?! 許多時, 現實真的比電視劇更搞笑精彩!

********

自從四月買多一部laptop, 晚上blogging的習慣日趨嚴重, 致使右肩胛骨後的肌肉更差更易疲倦, 且一開了機便好像小孩子打機一樣停不了下來, 非常不健康. 前兩天又見到網友冬冬提到視網膜的衰退, 又提醒了我自己以前也動過手術, 真的要愛護雙眼. 若有一天因為blog得太多上網太密而盲了真的無鬼聊了!

昨晚決心不上網, 然後整晚就坐在沙發上拿著電視遙控按來按去, 什麼也沒細心看, 之後又熨熨衫, 很充實又寫意. 忽然間好像放下了一些東西.

工作上需要八九小時都對著電腦(兩部添呀), 其實回家後還對著電腦真的不好, 身心俱疲.

12 comments:

aulina said...

用lap top有個好處,你上次都有問過我,而家醒起可以講下。我響屋企上網,一定唔會將部lap top插ac電,因為學你話齋,上咗落唔返,唔健康,所以只會用已充電,用完,兩個幾鐘,一定會收。

可以考慮哦。

Anonymous said...

aulina: 但上上吓無電咪自己熄囉? 都係咪啦... 試吓今晚又唔上頂唔頂得住先.

虎茶 said...

只要搵另一個興趣取代咪得囉.

calculist said...

村上春樹小說中的主角會用熨衫來平服心情. 我試過,有效.

Anonymous said...

有時返到屋企,無野做都硬係要開著電腦左click下右surf下咁。一日唔上網就好似蟻咬咁...發覺轉左工之後情況更加嚴重,因為返工實在太大壓力同埋唔開心,只有blogging才可以平衡心理!!!! 睇完你個blog直頭開心番哂添啦,呵~ =)

mad dog said...

虎茶: 興趣太多, 有時乜都唔做都幾好.

計算士: "用熨衫來平服心情" 其實我勁憎熨衫, 不過唔熨無衫著返工... :P

小蓓: 你真係口甜舌滑! :)

Anonymous said...

有時用电腦久了, 眼睛會很累的.

Anonymous said...

uncle ray: 係頭都痛!

Anonymous said...

睇晒你所有關於 S 的夢,不明所以。

愛美 said...

今日醫脊告訴我, 伏在laptop上的姿勢是很傷肩頸的, 她建議我另配keyboard.

sa said...

哈~ 我都試過係夢中同個陌生人一齊,仲去到談婚論嫁添呀~ 但呢個人一定無見過既~

我都少左對電腦,online又少左玩,即使開左電腦都唔會成日對住,唔想俾部電腦控制番我呀~

mad dog said...

五師兄: 咁緊係要"暗"D啦...

愛美: 我的physiotherapist叫我買個trackball, 唔好用mouse.

sa: 係, 係有少少覺得部腦控制左自己.