Pages

Wednesday, June 06, 2007

紅色娘子軍的藍色芭蕾舞足尖鞋

看雜誌介紹中國國家芭蕾舞團(中央芭蕾舞團)來港演出, 其中一劇目是"紅色娘子軍", 原來是七一慶回歸的節目.

沒打算看, 不過看到劇照那些藍色的pointe shoes都瞪睛了一會. 要知道一般的足尖芭蕾舞鞋都是粉紅色, 較少見到其他顏色, 即使有也多是舞台上因應不同劇目需要.

其他顏色的芭蕾舞鞋, 會否更昂貴呢? 知道一場芭蕾舞表演, 每個舞者可能都要穿上多過一對足尖鞋, 因為很快便會給她們跳到破爛, 而且每個舞者的腳形都不同, 我那次去買pointe shoes也試了十對八對才找到最合適的, 不是尺碼大小那麼簡單.

不過相信這麼特別的藍色芭蕾舞足尖鞋, 舞者們跳完都會留作紀念吧.


在網上也找到穿上藍色芭蕾舞鞋的舞者:

不同顏色的pointe shoes:
(credit: in2photography at flickr.com)

10 comments:

Anonymous said...

喂,我今朝睇到呢個中國國家芭蕾舞團,即刻想話你知,點知,原來你已經知道左﹗
哈哈,咁啱既 :)

d pointe shoes 五顏六色,幾過隱呀﹗

lu said...

紅色娘子軍already full!!!

http://www.lcsd.gov.hk/CE/CulturalService/Programme/b5/dance/jul07/ballet.html

Anonymous said...

好似話一場要換六對,而且真係會跳到爛,少啲lui都跳唔起呀真係。

我普通話師以前唸的是戲劇,她說這些文革時期的樣板戲,特別是這套和沙家滨都有相當的藝術成就,真的不看嗎?(看ballet我不行的喇...)

Anonymous said...

五對point shoes都好靚喎!綠色夠搶,寶藍同最右邊的棗紅色都好elegant,全部我都鍾意呢!!!

Anonymous said...

啤: 7-1喎, 佢仲唔大事宣揚咩... 好多度都見到.

lu: so soon? maybe the other one: 海盜

3: "少啲lui都跳唔起呀真係" exactly! 所以我諗好多sponsor既錢都去左D舞鞋度. 真的不看... 何況lu話都full左咯... (我唔太好好中國味既野... 不過上次睇過"大紅燈籠高高掛"ballet, 超正!)

小蓓: 我就想要對粉紫既啦... 不過要黎睇, 唔會著, 唔會整爛佢. :)

lu said...

我媽以前有做過樣板戲所以看到你介紹就想問她有沒有興趣.誰知道這麼早就滿了?!另外一套沒聽過,不知道他會不會想看呢.

其實我想就算沒滿的話,可能我媽也不會想看了.有陰影嘛...

Anonymous said...

lu: 呢個演出得7/1一場, no wonder啦. 其實"樣板戲"係點... 唔係太曉.

Anonymous said...

i don't know either.

i called mum, she was like "i'll go watch with you" before i said anything after i mentioned the title. so i guess no bad feeling from her after all. and it was my godmother used to perform this show... and my mum was doing the other ones...

Anonymous said...

lu: wow, they used to be ballerina too???? wowow...

lu said...

my mum's not (she just did the normal dance & song type of things) :P