Pages

Thursday, June 14, 2007

雜寫

cartoon credit: nataliedee.com

如果仲係廿三歲就好啦
我阿媽就緊係唔會送我soap dispenser同腳趾襪
阿媽多年都慣俾我一封大利是
阿媽: 多謝你! 我知你越黎越有D頂我唔住
不過我要話你知, 每年生日都想同你講,
我好愛你架!
三十幾年前(唉, 真係三張幾啦, 我同Sammi同年架!)
阿媽明明兩胎都順產
到生我時無拿拿要開刀
唉, 我呢個女要阿媽挨左一大刀真辛苦
Mum, 我愛你!
多謝你多年既愛及美食不斷供應!

*****

三張幾, 頭先十二點鐘果一刻做緊乜? 沖涼是也.
宜家成四點都唔瞓? 生日都仲blog, 你話我係咪中毒上哂腦吖!
宜家阿另一半又玩埋blog添, 兩條友都唔瞓攪乜? 齊齊寫blog!
本來呢段介紹佢個blog佢又話唔想太張揚, 咁算啦, 有緣既就希望大家睇到啦. 知道網址果幾位唔好講喎... 人地鍾意低調... scratching head...

今日同班好友聚, 得五個人, 好少咁少人架, 無計啦, "沉默賢人"近日為新居裝修事宜又煩又忙, 唔記得左今晚既約會我唔會介意既, 而"保險界女強人"又忙到癲, 晏晝仲響機場, 響某國公幹熱到有少少中暑, 邊好意思迫佢黎吖. 不過兩位無黎, 即我下次會收到兩份禮物囉, 正! 我話不如一人送張$500 Lane Crawford coupon俾我, 一定無任歡迎! :P

OK, 都是不用廣東話寫, 好粗皮!

晚上的聚會都是慣常的口不停, 談了許多: 家人, 身體檢查(我對上一次是2001年的大檢, 真的應該要做做body check), 她們三人兩星期後的英法之旅(真羨慕!), 有人被美容公司欺騙(或許遲些要在這裡貼文幫友人討個公道), 有人被人托去法蘭西買六個手袋六個銀包(真淒涼!), 下午我們去了Duty Free看看有什麼好香水叫友人去法國時代買, 樓價, 她們問我怎樣扎個bun(頭髮)(因為今天又熱又下雨, 都是束起頭髮舒服點), 晚飯後在餐廳用二人的頭髮示範了兩次, 向她們介紹我的新Nars lipgloss, 發現The Bostonian洗手間竟然用Lane Crawford有買的Molton Brown liquid soap, 很香, 然後叫"會計公僕"去英國時要買...

另, 多謝二姊又體貼又錫我, 她非常醒目買了Nars的Aqua Gel Hydrator給我作生日禮物, 原來真的頗昂貴, thank you so much sister, I love you! :)

噢, 有點倦了, 明天記得更多又有時間才再續.

Happy Birthday to me! :)

21 comments:

calculist said...

生日快樂!

妳4點幾都出BLOG, 很好呀. 因為我5點幾已經起身睇BLOG.

妳經常提及三張幾,這是否女性的心理關口呢? 會不會到四張幾時就不會掛在口邊?

Anonymous said...

生日快樂!

....寫口語真的就粗皮嗎?。。。 :P

Anonymous said...

祝生日快樂, 有多d好戲睇, 繼續美丽!

愛美 said...

Happy Birthday!!!

Anonymous said...

happy birthday!!!!
祝你越來越索﹗
原本叫阿才子巔順個便sms你,頂...點知佢玩摺,成日唔見人﹗計劃失敗 :(
anyway, 家姐通常好細心+ sweet!!家陣你被愛包圍,好幸福﹗
試左nars aqua gel未???無介紹錯呀??
同你另一半點慶祝呀??浪漫下??影d食物比大家睇﹗好耐無飲飲食食既post!

Anonymous said...

molton brown d 嘢好正, shower gel包你話good!!但有d貴啦...
英國買平dd, 叫你個fd 入貨呀?

叫你兩位沒出席的朋友, 2 x $500 lane crawford coupon可以買到幾樣嘢架啦﹗

xiao zhu said...

係架,生日應該要紀念嘅係父母,冇佢哋就冇我哋。

啊澤 said...

hey! happy b-day!!!

我媽記也是一樣

生日總是給我利是一封 =)

Miss K said...

Happy birthday to you, Happy birthday to you, Happy birthday to you uuu....
Happy birthday to you! :)

Josefina said...

祝妳生日快樂!愈寫愈勁!愈跳愈靚!:P
我都幾鐘意Nataliedee的漫畫:),之前寫blog都用過她的漫畫。

Anonymous said...

計算士: 點解五點幾就睇blog咁癲??? 唉, 三十果年果個大關都真係好大個turning point架, 果年之前半年就的起心肝要自己一定一定要減肥成功, 真係到六月成功減到呀! 非常有滿足感, 叫做送俾自己一個三十歲生日禮物囉. 四張時點? 唔知架, 我D家姐話一定會難頂過三十大關... 驚架! 唔知到時仲會唔會寫blog呢? 多謝你!

pk_: thank you very much! 我可以好鬼粗皮架... :)

uncle ray: thank you! 又係句句啱聽! 多謝!

愛美: thank you!!!

啤啤熊: 多謝哂啤! 巔病到五顏六色104F燒, 等佢透透啦. 未試Nars aqua gel呀, 或者一陣試試! :) 係呀, Molton Brown非常吸引, 我叫我個friend去買D番黎做手信囉!

xiao zhu: yeah! :)

嬲記: 多謝!

Miss K: 多謝哂! 喂, 有時間接tag未???

josefina: 多謝哂! 係呀, 佢老公toothpastefordinner.com都係勁正! 我悶悶地唔開心時都上去佢地度睇吓漫畫, 即刻笑!

cheryl said...

快樂快樂啦 (上次慶祝咗o架喇)

你老公都嚟...hehe,如囉一家團聚囉

Pinocchio said...

happy birthday to dora :)

mad dog said...

cheryl: 多謝! :) 你聽日行禮啦喎! Happy Graduation! 恭喜恭喜!

pinocchio: thanks a lot!

cheryl said...

後天
好麻煩好多嘢搞...頂~

Anonymous said...

山逸筷洛~~~

Anonymous said...

生日快樂! =)
祝妳愈來愈靚﹑日日開心﹗

Anonymous said...

Happy B-day! happy as always!!!!

Hyacinthus said...

Happy Birthday :)

虎茶 said...

生日快樂呀!
4點幾寫blog, 其實至有靈感呀. hehehe

Anonymous said...

cheryl: enjoy your big day!

guy: thanks a lot!

yellowline: 多謝! 你有好消息通知我未??? :)

kajie: thank you!

風信子: 多謝哂!

虎茶: 多謝你!