Pages

Friday, June 15, 2007

我的Unazukin Birthstone


這個是今年生日收到的其中一份禮物, 是甥女們送的Bandai Unazukin Birthstone, 台灣稱它為"俄羅斯幸福娃娃", 香港好像只叫它作"點頭公仔".

原來這個birthstone公仔是聲控的, 相信許多人都認識它, 我覺得有點面善, 不過不太知道有什麼好玩. 原來後面有個開關, 開了, 只要拍掌它便會點頭或擰頭, 很搞笑.

六月這個是Pearl, 顏色不錯:












有關網站: UNAZUKIN

還有wallpaper下載, 不過比較適合小朋友.

今天都是不停地吃, 午餐/high tea及晚餐都是慣常和家人及另一半有去的地方, 所以不放吃的相片上來了, 不如給大家一個看圖猜謎遊戲吧, 下面四個叮噹分別出自我, 二姊及兩個甥女的, 你猜哪個是我畫的?

我和二姊都非常熟識"叮噹"那首插曲, 都是邊唱邊畫的: "圓圈加一點, 圓圈加一點, 下面畫支波板糖再畫個呼拉圈..."

13 comments:

冬冬 said...

omg~ i wanna get the bride and groom unazukin!!!! SO CUTE~~~~

Anonymous said...

冬冬: 係呀, 幾得意! :) 你果邊有無得買?

冬冬 said...

no ar... but I have two already... gotta get more when I come back next time. :)

Anonymous said...

2 + 4 明顯是小孩畫的。;P

只乘1或3,我猜3,直覺上MD的perspective會跟四四正正的有點不一樣,kee kee!幾時開估?

Anonymous said...

冬冬: i see. yours are very cute too! :)

3: omg... #2係我畫架! :) hahahah... #3係大甥女, #4係小甥女...

Anonymous said...

哎吔... 估唔到你個圈都冇畫埋口... 仲要大細腳! XD

mad dog said...

3: haha. 咁響餐廳食住野畫係差不多啦, 又要就住D位.

梁巔巔 said...

今次仲唔輪到我!!!!!! Keeee!

"下面畫支波板糖再畫個呼拉圈.."

"枝" 呀!!!!!!!!

Anonymous said...

Din: 唓, "支"唔得咩... 係唔改呀. :P

Anonymous said...

我觉得那birthstone公仔很漂亮...
画的不错哦~我觉得你的最漂亮...

mad dog said...

mr bibe: 多謝! :) hahah!

梁巔巔 said...

i. 哎吔~~~~ 真係唔改噃?!

Mad Dog <--- 冇前途~

罰寫 "枝" 字100次! 呵呵~

ii. "唓, "支"唔得咩"

咁不如一顆星星, 又寫成一裸星星吖?! 頂~~~~~~ -_____-

mad dog said...

Din: 你不如check清楚究竟係"支"定"枝"先嘈啦. 我要有典籍支持先信! :P