Pages

Saturday, June 09, 2007

快樂無罪慶回歸 The Best of SHALL WE HA (We溫)

這是友人們的劇團的演出, 其實根本不需要幫他們宣傳, 因為門票銷情一如以往都是非常理想, 我還擔心撲不到飛呢, 上星期連忙叫友人幫我留兩張飛, 原來他們加開一場.

近來心情好嗎? 我就麻麻了. 所以知道他們又有演出, 一定要去看看, 因為包保笑足一晚, 亦必笑到飛眼水.

三角關係已有十二年歷史, 演出及劇目無數, 越來越有看頭. 多年前看過他們的演出之後我都很少再看, 但近年真的越來越不簡單, 不少粉絲都年年支持他們. 那天更發現他們見報, 真巴閉!

不多說了, 如果你想看, 快手了!

劇團網誌: trinityer.blogspot.com
劇團網頁: www.trinitytheatre.org

另, 看看他們的搞笑錄像片段, 那天看了, 笑傻了我:

貨真價實

快樂無罪開心慶回歸 - 熊貓到港

快樂無罪開心慶回歸 - 假門票

6 comments:

梁巔巔 said...

呀哈哈哈哈哈哈! Yeah! 就係佢哋嘛!

Okay~ 睇吓 mood 到未先! 如果到, 一定睇! 最近好想盡情大笑一場!

Anonymous said...

我打算去呀,弊,唔記得訂...要快手..
巔,你睇唔睇呀?
mad dog,你睇邊場?? 同巔巔一齊?

Anonymous said...

vv都 re-run! 而家本地show都好受歡迎 :)

mad dog said...

Din: 要睇係真係要快手, 可能無乜位淨.

啤: 咦, 你都睇? 你話我知睇邊場我咪話你知囉! (我點會同Din去!) :) VV係呀, 仲有喝彩! 可能睇多次喝彩.

梁巔巔 said...

"(我點會同Din去!)"

我夠唔會同妳去咯!!!!!!!

Anonymous said...

Din: 我緊係同我老公去啦! :P