Pages

Wednesday, June 20, 2007

好索!

唉, 端午節人人都話去游龍舟水, 好似都好耐無落水咯. 家中只有兩件近年買既泳衣, 一件係幾年前非常fit時響連卡佛買既bikini, 響香港好少夠膽著黎見人, 雖然有24, 36, 但上邊無36喎... 不過呢兩年好似連24都變左25/6咯... :( 另一件就更早買既青BB one piece泳衣, 本身唔鍾意綠色或青BB, 但唔知點解青色既泳衣有時又好靚. 不過由於顏色淺, 次次著都要戴X貼, 女士們, 明啦!

如果再買都要考慮好多野. 首先好希望可以減到5-6磅, 但上圍會更"形單隻影"... =__="

都係睇吓人地著得點索好過啦, 各位男士一定上左黎我個blog好耐都唔肯走啦今日! :) 奸計黎架! 返緊工既, minimize個窗口, 做做吓野再望吓啦! :) hahahah...

由於我subscribe左Victoria Secret個email, 佢成日都send D promotion黎. 頭先睇左一大輪, 我揀左D如果減到5-6磅或者可以考慮既bikinis:
Banded halter top & Mid-scoop bottom, $28USD, $21USD
(我響連卡佛買果件就類似咁樣, 顏色再淺D)

Push-up triangle top & Mesh skirt, $24.99USD, $15.99USD
青得黎好靚!

Hawaiian floral triangle top & Yoga short, $14.99USD, $10.99USD
粉藍, 正! (不過個款要上面好有份量囉... )

Polker dot halter tankini & Double-string bottom $21.99USD, $11.99USD
著左直成妙齡少女咁!

Animal print sliding halter & Sarong, $28USD each
紐到脆麻花咁, 殺死人啦!

Fan print push-up tankini & Scoop bottom, $31.99USD, $21.99USD
呢個青又係好靚! (不過唔多鍾意圈圈扣)

Embroidered ruffled skirt & Halter, $36USD, $46USD
皮膚白係咪應該著黑色好睇D?

Bandana halter top & foldover low-rise bottom, $46USD, $55USD

減唔到肥點? 咪求其買件靚靚地既one piece算囉!

想睇多D? 去Victoria Secret個網啦!

24 comments:

Anonymous said...

我也是成天都收到Victoria Secret的email或者杂志啦。现在他们还在semi annual sale,不过好像他们一整年都是在semi annual sale @@

我也很喜欢VS的泳衣啊,式样好又不贵。可是没次看到好看的以后都被我家那位泼冷水“人家穿当然好看啦”:( 所以只好拿那些美美的图片当keep fit的目标了:)

梁巔巔 said...

索嘅話, 著邊款都有噴血效果呀!

"如果再買都要考慮好多野. 首先好希望可以減到5-6磅, 但上圍會更"形單隻影"... =__="

Heeeheeeheeeee~

"著左直成妙齡少女咁!"

妳一定最鐘意呢件啦! Ahhahahahaha!

Anonymous said...

It is always great to see your article, especially today ;P

Thank You!

Anonymous said...

小弟好幾年前試過係VC訂野送比人,之後就狂收佢地既catalogues!果d catalogues 係幾好睇,當年最主要睇索靚正既 laetitia casta(而家仲得唔得就無idea)。。。。可惜佢地寄得真係太多,睇到唔睇,寫幾似emails叫佢地唔洗再寄來都無用,最後件事都得到解決,因為小弟搬左!

Anonymous said...

嘩...幾抵喎!
泳衣我最鍾意橙色, 但要搵到靚都唔易呢...等我慢慢睇下佢個website先!
同埋...係咪只可以郵購架...

Anonymous said...

"如果再買都要考慮好多野. 首先好希望可以減到5-6磅, 但上圍會更"形單隻影"...

哈!女人吾怕個胸"無料到",最緊要有"pad",此外現時有好多方法搞得掂!

其實游水係最好的減肥運動,雖然成效慢些,但勝在平均,兼減背及修大腿一流!

Anonymous said...

wah~ 好想著去晒呀........
有model咁索身材,著乜都得啦....
而家咁樣,淨係敢去私人clubhouse游

梁巔巔 said...

"wah~ 好想著去晒呀....."...

啤啤熊, 妳得咩?!

"而家咁樣,淨係敢去私人clubhouse游"

呀哈哈哈! 好欣賞妳呀! 有先見之明訝!!!! XD

Anonymous said...

死仔, i mean 沙灘污濁,怕鯊魚...
public swimming pool怕有紅蟲...
咩咁既樣,你好叻咩..
慌你無大肚腩...
人地有6 packs, u?? one only!!!!!
hohohohohho............

Anonymous said...

erestor: 係啦, 點解佢地成日都semi annual sale???? :)

Din: 太妙齡樣都係唔多啱我啦...

uncle ray: :) i know u will be one of those who would really appreciate this today. ;)

pk_: 你果陣緊係訂過好多次啦! 我N年前用公司地址要佢既catalog, 好似無乜點幫襯過, 好快就無再寄黎啦. 有同事連鞋都訂過, 個人離開左公司D catalog都仲寄黎.

閒趣: 係幾抵吓, 分分鐘平過香港買, 不過無我試上身先, 要佢既size好準先得. 可以mail order架, 我以前有同事成日訂VS D野既. 你識人響美國都可以叫佢幫你買既.

kajie: 所以VS有wonder bra系列囉! :) push-up果D咪係囉. 游水未必一定減到架, 我以前中學游校隊添... 睇你游咩式啦... 可以好橫架. 你睇邊度有女飛魚身材窈窕誘人架...

啤: 仕你去clubhouse都可能有人黎拍你喎, 小心呀!

梁巔巔 said...

"u?? one only!!!!!"

下次畀妳睇吓呀 ar~

又大又圓呀! ^~

Anonymous said...

hahahah! 怕鯊魚" 啤, 邊度咁多鯊魚呀香港.
不過巔就一定有38(腰圍)囉!
"人地有6 packs, u?? one only!!!!!"
hahahah!! 啤, 佢點只one呀, 為係three, 好似米芝連咁呀!!! 一橫橫!

梁巔巔 said...

下次出嚟等我 "乸" 高件衫畀妳哋睇!

Anonymous said...

無眼睇,唔好污染我地明亮雙眼.......
米芝蓮,wow,肥肥白白一橫橫,巔,你真係可愛波波...

Anonymous said...

"唔好污染我地明亮雙眼" :) hahah... 我寧願"無福消受"啦.
"可愛波波" cute cute老波...

Anonymous said...

vs is on sale~I have group order many things 1 month ago, but still not arrive..it just shipped yesterday.b4 Got some problem of the transation and the cs is really sucked~ha~ but anyway I love their product....

Anonymous said...

coffee: wow, what have u bought? some sexy underwears??? :)

Anonymous said...

我鍾意鮮黃色,超sharp!試過在公眾泳池穿bikini,但硬係渾身不自在... 有時唔係自己唔慣,而係怕別人的眼光。香港地,始終怪怪咁。

Anonymous said...

小蓓: 鮮黃色, 又係要"打底"! 係啦, 香港著bikini, 好怪咁...

Anonymous said...

ya..some underwears~bikini (pants)~
and some cover up for go to beach~
And a few make up products

Anonymous said...

coffee: wow... :)

虎茶 said...

我覺得肥瘦都好, 最緊要著得唔好閃閃縮縮. 大方啲嘛!!!!

sa said...

舊年我仲夠膽著bikini既,但今年就.....
肥左好多呀~ >.<

Anonymous said...

虎茶: 啱, 不過始終響香港太多奇異眼光.

sa: 我真係要減5-6磅先可以考慮囉.