Pages

Thursday, June 28, 2007

John King

昨晚看了個多小時新聞, Tony Blair搬屋嘛, 我鍾意睇! :)

CNN (有線69&74), BBC, 按來按去, 就這樣渡過一晚.

看CNN時, 駭然發現我頗留意的John King白髮斑斑, 噢, 怎麼忽然老了?! 前陣子還未見他有白髮的!

John King是現時CNN Chief National Correspondent, 舉凡白宮及國會或與總統有關的新聞都有他出場, 多年來我都捧他場的啊!

多年前當Bill Clinton還是總統時, 記者會中提問, Clinton都以"John"來點名稱呼他, 是個明星級的記者(後來更是特派員).

看CNN網頁介紹, John King自1997年加入CNN, 1999-2005年晉升至CNN的Senior White House Correspondent, 專負責白宮有關的新聞, 所以總統都必定熟悉他.

一直以為他很年輕, 原來1985年已開始從事這個行業, 算起來應該有四十多了, 難怪有點白髮, 不過越老越有那份光彩!
John King and US Vice President Dick Cheney

7 comments:

Anonymous said...

第二幅有少少似蠟像... 係咪粉底攪到咁?

mad dog said...

3: 公司portrait好多時都影得咁怪...

Anonymous said...

個樣有點似 richard gere!

aulina said...

唔係喎,portrait果張好靚仔喎,第二張現場報導有少少怪。

Anonymous said...

五師兄: 咁佢又無Richard Gere咁正, 但順眼囉.

aulina: live果張? 咁啱講緊野歪咗少少面啫. 但估唔到無見佢一輪老得咁明顯.

Anonymous said...

只是「有點」……

你又話唔上網既?

mad dog said...

五師兄: 丁丁啦似. 要上網有D野攪...