Pages

Tuesday, June 19, 2007

暗戀桃花源

相信不少人都聽過或看過"暗戀桃花源"這個故事吧? 它是台灣著名舞臺劇劇團"表演工作坊"的代表作品, 由賴聲川編導, 是台灣劇場重要劇作.

我於1992年看過由林青霞主演的電影版, 非常喜歡.

其後也有小說版, 由葉姿麟著寫.

香港話劇團, 中國國家話劇院及台北表演工作坊將合作於七月及八月在香港文化中心公演此劇目, 一看到介紹便打算去看了. 這回當然都是由賴聲川任編劇及導演, 毛俊輝任藝術總監. 演員分別有【暗戀】: 蘇玉華 飾 雲之凡(香港版), 潘燦良 飾 江濱柳(香港版), 黃磊 飾 江濱柳(三地聯演版), 袁泉 飾 雲之凡(三地聯演版);【桃花源】: 辛偉強 飾 老陶, 馮蔚衡 飾 春花, 高翰文 飾 袁老闆.

詳情請看香港話劇團網頁: HKREP, 有三地聯演版及香港版.

當年的電影版還有印象:

15 comments:

Carrie said...

我買了票啦,看香港版。你呢?

aulina said...

黃磊???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

但係我二十八二十九已經有兩場,點算?點算????

Anonymous said...

he~I have bought the ticket last month~~~:)
and I have also order the other shows "《我愛阿愛》&《梨花夢》~
I am so interest of this 3 ~haha as I like to see謝君豪~~haha

Anonymous said...

carrie: 我本想睇三地聯演版... 但諗落又想睇香港版...

aulina: 咁你睇三地版囉.

coffee: wow, u are such a fan of HKREP. :)

Anonymous said...

我會捧場,唔知見唔見到你地...
訂啦訂啦.......

aulina said...

今朝check咗冇飛呀,同埋我28 七點幾睇詹瑞文、29兩點半睇地氈,唉!!!

黃磊呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mad dog said...

啤: 你又睇邊晚呀?

3: "地氈"?

Carrie said...

I am going on 3rd August ar.

aulina said...

親子互動劇場。

Anonymous said...

carrie: 睇三地定況版好呢??? 可能同阿媽睇.

3: i see. 呢個暑假好似好多野睇咁.

Carrie said...

我看香港版的原因是蘇玉華,但是我覺得三地版的cast也很不錯...

Anonymous said...

carrie: 我不太喜歡蘇玉華, 所以未必看港版.

Anonymous said...

haha,我唔係BIG FANS
只係因為想睇杜SIR新作~同想睇謝生
反而~我覺得REP呢排D演出都唔係咁得~
盲流感呀~新傾城個D~都似乎過譽:P

mad dog said...

coffee: i see. 我唔係成日捧場, 通常都係D好吸引既劇目先會睇. 淨係睇戲都無哂時間啦. :)

Anonymous said...

yaya~recenely there's so many I wanna watch..but no time~:(