Pages

Monday, June 11, 2007

新貴

又到補給時候, 要買唇彩和卸妝油. 一向喜歡試試未用過的品牌, 即使有慣常用得不錯的有時也會找新的試試, 任何東西都不好永遠用同一品牌嘛, 這是基於健康理由.

唇彩方面, 用過多個品牌: RMK, Laura Mercier, Mac, Helena Rubinstein, 等等. 很想試試Sisley及Chantecaille的, 但要$260-$290一支, 有點昂貴吧. 據聞美國化妝品牌Nars不錯, 那天在中環Landmark便路過進去看看. 經女店員介紹, 揀了這支lipgloss, $195, 顏色是Chihuahua.
今天開始用, 效果非常好, 顏色很適合自己, 持久度也不錯, 有點玻璃嘴效果, I''m loving it!

用了不知第幾支Fancl卸妝油了, 又爽又快, 但友人又極力推薦Shu Uemura卸妝油, 雖然價錢比Fancl貴, 150ml, $250, 比Fancl昂貴近一百元. 今晚首次用, 很喜歡它的香草味, 但沖洗時好像沒有Fancl般清爽, 好像仍有一點油留在臉上. 抑或表示它沒有Fancl那麼乾?

相信不少人都用過這兩個品牌的卸妝油了, 給點意見吧.

30 comments:

admin said...

我未用過fancl,但用過shu、ipsa、DHC,我覺得shu和ipsa都夠潤,用完皮膚沒有那麼緊!而DHC雖然洗得乾淨又不"油",但我懷疑那是因為鹼性重...感覺好似傷皮膚D!黃色shu已經算爽呢...

sa said...

我覺得shu呢隻油真係好油,我用左兩次就成支無用,好嘥.....

Lancome同Clarins既卸妝都幾好架~

Anonymous said...

我最初用開shu,但嫌佢洗完都好似有陣油黏在面上。當時用開綠茶shu,用左好多年,直至fancl出了之後,而家都改用左成年囉。兩者比較,我鍾意fancl。另外,都用過DHC,又平又抵用又唔油,但開maki話齋,曾經懷疑過係咪鹼性重。

lip gloss嘛,lancome都唔錯噃~ RMK都好。NARS我鍾意她的眼影,好多色好靚。我而家用緊韓國買回來的ETUDE lip gloss,港紙$30,抵到爛!!! =)

Anonymous said...

我用開shu uemura, 起碼用左成6/7支大咁多﹗一向用綠色﹗試過粉紅色,覺得一般﹗
有朋友話fancl好用,但我唔鍾意呢個brand!
另外DHC,無興趣試﹗認為一分錢一分貨﹗喂,你有無折呀,我有VIP!

LIPGLOSS,用緊NARS.
之前用LANCOME,新果隻覺得唔夠滋潤.MAC同BIOTHERM都用過...

Anonymous said...

用過shu uemura、kose,現在用fancl,對shu uemura沒有太大印象,kose & fancl都ok,可能自己不是太濃妝。

Lipgloss,用過chanel、biotherm、kose ……,好像都不錯。不過,其實看你想要甚麼效果吧。我比較喜歡較深色但又透薄的、閃但又不致於太“立立令”(好似細契那樣我就不很喜歡),當然還要夠持久。

看來都要試試Nars的產品啦。

Anonymous said...

wow, 一講化妝真係特別興奮! :)

maki: DHC用過sample, 唁知點解對呢個牌子印象麻麻. 其實黃色同綠色Shu有咩分別?

sa: 我用好多Clarins skincare, 不過無試過佢既卸妝喎. lancome更加無乜用過, 成日買俾阿媽就真.

小蓓: 咦, 喧係同我掉番轉, 用Shu先再用Fancl... 咁我係咪lu lu左...? $30 lipgloss? 有無敏感先?

啤: Shu 綠/黃/紅有咩分別??? Fancl我都係只用過卸妝油, 話好多models都鍾意用嘛, 又真係落得好乾淨. DHC唔打算試. 化妝/skincare得lane crawford同joyce vip咋. fancl都係儲分. 我用biotherm好多野都敏感.

閒趣: 細契個lipgloss係點架? 無乜印象添... Nars好似真係幾好, 可能以後會多D試吓佢其他野!

Anonymous said...

shu uemura綠色果隻去黃,粉紅色櫻花味清爽,其他兩隻色唔清楚,因為好似for油性皮膚同埋唔知乜﹗

好多牌子都有VIP,做左member自然有折﹗
有d牌子lane crawford都有折呀﹗
:)
NARS 某D skincare好好用,試下啦!!

Anonymous said...

啤: 個sales無介紹喎, 我一問卸妝油佢就俾隻黃色我... 講多D Nars其他skincare吖!

Anonymous said...

可能佢覺得你岩用黃色呱﹗你唔問佢既??你用大定細?? 用完下次咪試綠色﹗我用左好多支........

NARS 既水份GEL勁好,用左成3盒﹗仲有隻泥﹗好好用﹗VIP好似有折,你去LC望下﹗TIMES 同PP都有﹗

有無用FRESH?

Carrie said...

lip gloss: 長期有好多支係手...包括開左同未開既...真係作死啦!

cleansing oil: 用過DHC,唔鍾意,覺得油,biotherm唔錯,下次想試KP,好似話可以去暗粒

Anonymous said...

啤: 我仲以為得黃色係落妝既添. 頭先去上Shu Uemura個site, 橙色好似係for dry skin, 早知買橙啦. Nars水份gel搽面架? 我知邊度有, 但就從未用過. Fresh packing好靚, 但又係未用過.

Anonymous said...

carrie: KP只係用過blush. 我好少一次過買幾支lipgloss. :)

Anonymous said...

NARS水份GEL可作面霜, MASK, MAKE UP BASE...
好多荷里活明星都用,之前無貨要預訂﹗
你下次望望啦﹗
你皮膚好DRY咩?有無用SERUM?

Anonymous said...

啤: 聽你咁講, 下次一定要買黎試吓! 我皮膚幾乾架, 有用serum架啦朝朝化妝前都...

Anonymous said...

拿,講明先, 用耐左效果無晒最先果隻效果﹗

Anonymous said...

咁shu的落妝油出左咁多年,一直係擁疐,直至fancl出左,我都死唔肯轉。後來好多朋友極力推介就愛上了。有次用完支fancl轉番shu,當堂覺得好油,bang bang聲用完一支又轉番fancl囉~ 呵~

支etude lip gloss又ok喎,韓國好多本土牌子都好鬼平!

愛美 said...

我用Shu Uemura卸妝油用左十幾年, 由最初只有一種顏色用起. 用過淡黃色(保濕), 綠色(抗氧化)及近期用的粉紅色(清爽). 貪佢落妝夠乾淨.而圖中的那款是比較滋潤的.

曾經轉用過Fancl(我覺得唔夠乾淨), DHC (好油, 爆瘡!!!) 及其他牌子的卸妝乳液, 覺得還是Shu Uemura 最好, 夠方便又乾淨.

早前於4月份開始轉用整套雪花秀, 它的cleansing oil + cleansing foam, 清潔效果也很好, 味道令人舒服, 不過不可以落眼妝.

Carrie said...

咁有無人有水分essence好介紹? 我係oily skin, 但係個底好乾...呢排d皮膚好差呀.....

愛美 said...

噫, 搞錯左, 公司的mon太深色了.
你那款應該是保濕的, 也不算太油的.

虎茶 said...

普普通通落下妝,可以試下orbis, 但係如果用勁mascara就唔夠勁.

Carrie, 有無用過Nars Aqua Gel, 唔錯, 補水好好. 唉.... 如果有d gel可以補荷包d水就好........ 點解成日都咁多野買架?!?!?!

Carrie said...

"如果有d gel可以補荷包d水就好" -> 經典呀呢句!掂呀!

Nars好似好貴....

Anonymous said...

i used both brands!

for cleansing, Shu Uemura is the best among DHC, IPSA, HABA etc! but other than the cleansing oil, i dun think their "make up" products are OK. At least, I think Bobbi Brown & Lara Mericer are much better! (in terms of eye shadow, make up base, make up foundation! of course, the quality and $$$ sure, but you have strong perference to natural tone make up!)

Lastly, there are many nice make up products in NARS, if you have time, MUST explore!

Anonymous said...

i used "Fresh" for many years, they have 2 famous products you can try: 1) honey scrub; 2) rose moisturing mask :) but in HK, it's a bit more expensive than buying in Europe! last time i bought a lot in Paris (make up outlets!)...

If you like fragance soap, Fresh is a good choice :)

Anonymous said...

真開心, 一大班女人傾化妝美容!!! :)

小蓓: 多謝你既input. fancl/shu... 宜家tum tum 轉添... :)

愛美: 雪花秀都係韓國野呀呵? 咩野價錢? sulawxxxx... 吓嘛? "不可以落眼妝"無問題, 我一向眼同面分開落, 對眼要mild D既卸妝油架嘛.

carrie: 啱啱想叫你試呀啤啤熊介紹既Nars水份gel. 虎茶都介紹多次, 咁我下次都要試試!

虎茶: 我mascara唔算搽得太多, 不過都用左dior eye make-up remover第二三支, 非常好. "如果有d gel可以補荷包d水就好"俾你笑死. 我都想荷包多D水, 有咩好方法? Nars Aqua Gel好似真係要試試喎!

carrie: Nars唔算貴, 比起Sisley同Chantecaille, 佢個range同Laura Mercier/Bobbi Brown差不多.

kajie: great! thanks for ur info. i seldom try shu uemura make-up either. i am a loyal fan of Laura Mercier, and i love Bobbi Brown eye concealer. if i could afford, i would love to buy more chantecaille, but now i only use its gel foundation, very nice, $590. ok lah, not too $$$.

Anonymous said...

btw,雪花秀隻"滋陰水"(toner)及serum 超得!一嘗難忘!但這個品牌頗貴!

Anonymous said...

kajie: 又多一個雪花秀支持者. 真係得咩呢個牌子?

admin said...

唔好意思,咁遲仲來翻呢個Topic!
我想話,我都勁支持Nars 的Aqua gel,會員有時會收到coupon,只是買盒gel都平到$200!

Anonymous said...

maki: 嘩, 平$200咁多? 咁要買幾多先做到VIP?

Anonymous said...

你好,初次拜訪,冒昧的留個言
你提到sisley的lip gloss,我覺得他們的設計可能有點問題
所以幾次開合之後,好像旋不緊
總覺得好像有點會漏的樣子
最近他們lip gloss有新包裝,不知是否改進了
建議你去試用時注意一下他們的試用品,觀察一下喔~

mad dog said...

julia: 多謝光臨! 多謝告知, 不過成二百幾蚊一枝lipgloss, 好似有D貴, 所以應該唔會考慮住啦. :)