Pages

Thursday, June 07, 2007

廉價朱古力的安慰

過去一個星期心情十分差, 每一晚回家時都去超級市場買一條便宜的朱古力給自己晚上吃, 當作一點慰藉. 當然偶然還有維他檸檬茶, 益力多, 薯片等.




沒有力氣去買好一點的, 沒有Godiva, 沒有Leonidas, 沒有Ghirardelli, 根本連去買的力氣也幾近沒有.

便宜的其實選擇很多, 這個星期, 吃的都是Cadbury's的Picnic, 喜歡它有提子乾又有威化, 更有花生, 吃了很有滿足感. 第二選擇是Nestle的Milo美祿bar, 簡直是能量的來源: Energy Food喎! 然後還有M&M's的Almond朱古力, 吃得人興奮莫名.








對, 我根本猶如一個小朋友, 吃吃朱古力我便可以好過一丁點.

終於, 終於今晚選擇不去上芭蕾舞課, 但又沒有去買朱古力.


看來, 我漸漸有點力氣從谷底爬上一點. 努力, 努力.

19 comments:

Anonymous said...

何事不開心呢?朱古力確實令人開心,尤其對女人而言,不過千萬不要放縱啊!唔開心做下運動,會開心啲架。或者聽下歌睇下電影啦! =)

Anonymous said...

公司柜筒內,必定要有一包朱古力, 有時會係文華, 但我prefer Valrhona. 當做到火火地, 悶悶地, 就打開拎一粒, 沖杯齋啡, 啪左佢, 嘩!!! 成個人c服晒.

VacheL said...

我唔開心既晚候就會勁食朱古力。

Josefina said...

我都會啊。有時廉價朱古力也有它的好,吃的時候正如你說都有一種微小的安慰。於我而言,喝一杯CARAMEL LATTE,就會好起來! :)

Anonymous said...

“世間路再辛苦 總得繼續走下去 ﹏ ” “人總需要勇敢生存﹏”

一齊努力啊。瞓醒“較”又第二日﹏

Anonymous said...

好耐沒有吃過picnic,只記得這是小學時媽媽買給我旅行吃的...

Anonymous said...

why having a bad mood?

just watch out your weight for eating so many junk food.

Anonymous said...

小蓓: 我有做運動架個個星期都.

虎茶: 我都想柜筒日日有靚朱古力, 不過無可能囉, 一買完返黎一兩日就會俾我食哂. 可以留幾個星期既果D朱古力一定唔好食(通常人地送!) :)

vachel: work丫嘛呵! :)

josefina: caramel latte, 近來越來越發覺星記開果D好難飲... 好水. 有無幫襯過barista coffee? 好好味!

閒趣: 多謝! :)

kajie: picnic, 我食左好多年啦! :)

uncle ray: certainly i will watch out my weight lah... :) still ok! :P

sa said...

真係橋,我又係唔開心,又係買朱古力食,都係晚晚都買~

Josefina said...
This comment has been removed by the author.
Josefina said...

已很少幫襯星記了,一來倒瀉糖漿(激甜),二來正如你說的很稀很淡。因為家有蒸餾咖啡機,自家泡的總比外面好。沒試過barista coffee喎,好似在灣仔有?

notasyouthink said...

如果心情不好,我第一個想到的 "藥" 就是朱古力,好吃不傷身!^_____^
妳可以準備一些 Swiss Miss 放在 office,不錯。
香港買得到 Ghirardelli?真好。

Anonymous said...

sa: 你食極唔肥, 真叻! :)

josefina: 自家製, 好有心機! barista中環灣仔都有.

muggle: 即使放些朱古力在案頭, 不久又會給我吃光. 對, 香港有Ghirardelli買, 不過只得一兩間店(supermarket).

Anonymous said...

Where can I buy Ghirardelli in Hong Kong? I cannot find them in City Super or Oliver's.

Anonymous said...

janice: there are Ghirardelli at city super (times square) woh... some times ago... no more??

Anonymous said...

I cannot find any at the one in IFC. =( Maybe they are not selling it anymore...

愛美 said...

公司有一部零食機, 裡面的M&M's 是我的吊命靈丹.
剛剛出去買了一包, 看著那包朱古力掉到出口時, 就想起你這篇了!

Anonymous said...

愛美: 公司竟然有零食機咁大鑊?!?!?!? wow, 如果這裡也有真的不得了. vending machine是麼?

愛美 said...

係呀, 係vending machine.
賣零食那部除了朱古力, 麥提莎外, 仲有腸仔, 齋燒鵝, 點心麵, 香口膠...
賣汽水那部, 可樂只賣$4.5 /罐.
無左佢地都唔知點算!