Pages

Monday, June 25, 2007

芭蕾舞中的貓跳

Pas de chat[pah duh shah], 即cat's steps, 就像貓一樣的跳.

可看動作示範.

我不喜歡貓, 而芭蕾舞中的貓跳我也不覺得優美, 腳的舞步好像有點粗魯, 怪怪的, 或許喜歡貓的人才懂得欣賞吧. 不過這個舞步是初學者都會學到的, 記得是Grade 3時已學習.

最經典的應該是天鵝湖中的Pas de chat, 請看這個youtube片段.

4 comments:

虎茶 said...

嘩!!! 真係好似呀, 我屋企幾隻衰貓真係咁跳架. 特別係嚇親, 做衰野被發現時.
(blog-you果到搞掂左啦, 釘橋呀)

Anonymous said...

虎茶: 真係咁跳架? 搞笑. 我幫人join blogcast都未得, 你仲快過我.

Anonymous said...

乜芭蕾舞有d 咁得意的term.

不過未見過家中的貓這樣跳.

Anonymous said...

uncle ray: 芭蕾舞有好多terms都好有意思又得意. 多D留意我個blog啦! :P