Pages

Tuesday, June 05, 2007

我都仲要做支水?!

不知道為什麼, 每當我覺得自己身心靈都已乾涸得像個出現龜裂的河床

甚至是沙漠

但往往這個時候我仍要扮演那支水, 那支要跑出來救亡的水!


數月前和友人吃晚飯, 這邊廂還在想又怎樣說我的近況時, 原來友人要我細聽她的心事及家事.

今天晚上, 安坐家中無無聊聊看報紙副刊又看看電視時, 舊同事打來閒談, 一談又四十多分鐘, 破了我近年紀錄(我很少煲電話粥的啊).

閒談間舊同事好像有點心事, 原來還在街上, 埋怨了一兩句, 然後兩次叫我代她祈禱. 沒有宗教信仰的她一直都知道我信主, 受洗時她更送我禮物. 沒想到當她失落時會想起我和找我祈禱.

不得不說這是神的引領. 明明自己都攪唔掂, 衪又要我做個聆聽者, 做那個強者, 作個安慰人的友人. 我也乾涸得要命啊, 哪裡去找支水來呢? 衪卻認為我要充當(亦勝任)那支安慰人的水.

又或許, 祂要我知道, I am not alone.

19 comments:

梁巔巔 said...

有失故有得呢. :)

mad dog said...

又俾係快一步!!! 啱啱響你個cbox度留言話你知我寫完添! :)

Anonymous said...

那妳應是朋友眼中好的聆聽者, 相信妳才找妳吐心聲.

lu said...

五月已過,要振作振作,別浪費六月好天氣.

LDD x 2. :)

有時候我也好像你這個情景,不過會過頭想想,聽到朋友的傾訴除了證明友誼還在之外,還可以把朋友的處境當作是面鏡.

mad dog said...

uncle ray: 都係既. 不過都值得安慰係朋友都無忘記我. 我今晚真係要幫佢同自己祈祈禱.

lu: thank you! 六月天氣好熱... 我其實好鬼憎夏天, 又要偏偏咁鬼熱出世... :(

sa said...

雖然我唔係信主,但妳絕對唔係alone!

有人找妳傾心事,証明妳係靠得過呀~

有時從別人的煩惱中,都可以學到新事物,旁觀者清,又會有另一番新感受呢~

Anonymous said...

sa: 同意. 但唔知點解反而認識最耐既好友卻唔多搵我傾心事...

Anonymous said...

美女,俾面玩下接tag遊戲呀...=)

http://waipui.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=615996

Anonymous said...

突然想起一首聖詩...主領導來到綠茵清溪水泉旁...=)

人需要水而活,你幫朋友時朋友亦幫你呢,互相扶持著,這才是朋友的真正意義!

Anonymous said...

支水除咗信仰上嘅意義,仲可以用嚟吹... XD

梁巔巔 said...

阿大: Heeee~

Anonymous said...

你可以做別人支水,你的朋友又可以有你這支水,很好了。

每當我情緒差時,我都覺得很lonely,覺得沒有人可以找,只想自己找個地方躲起來縮作一團。今天都好想這樣。

Anonymous said...

乾涸了很欠? 是"怕"去尋水, 抑或不想去尋?

梁巔巔 said...

"但往往這個時候我仍要扮演那支水, 那支要跑出來救亡的水!"

越睇越好笑.... XDDDDDDDDD

Anonymous said...

小蓓: 我都有睇你地呢期個tag... 不過死啦, 我唔知接唔接到... 經典外語金曲... 等我諗諗先... :) "主領導來到綠茵清溪水泉旁" 我小學都已經識唱啦, 你緊係又係天主教學校架啦! :)
(整乜係咁早起身?? 一時兩點都未瞓, 一時六點幾就上網???)

3: 你好番D未呀??? 有返工?

LDD: 你琴晚緊係一留完言就覺覺豬啦!

閒趣: 我這個同事已半年沒聯絡, 以為她離開了公司已不打算和我有任何關係, 怎知她會打給我... 相信她真的非常不開心. 閒趣: 唔好屈埋呀, 有咩野要搵人傾!

kajie: 都有搵吓既... 但力不從心, 亦有desperate既景況... 琴晚本來祈禱, 點知都瞓著左... 今朝補番數囉.

LDD: 有幾好笑丫... 我呢D"魏晉時代"既人, 係陷於苦況太耐, 從悲觀被迫轉化為幻樂觀咋... :(

梁巔巔 said...

"你琴晚緊係一留完言就覺覺豬啦!"

弊!

"從悲觀被迫轉化為幻樂觀咋... :("

A~ 呢 oD先係真樂觀!

mad dog said...

Din: 我篇"魏晉時代"黎緊...

sa said...

sa: 同意. 但唔知點解反而認識最耐既好友卻唔多搵我傾心事...

----->因為太熟絡,不夠客觀嘛~

Anonymous said...

sa: 可能朋友識我太耐, 以前比較少做聆聽者, 所以佢地竹唔覺得我可以傾訴卦...