Pages

Saturday, June 09, 2007

邊個老得快啲?

昨晚看Discovery Channel的Home & Health(有線57台), 發現一個節目, 忘記了星期幾會播, 名為"Who'll Age Worst", 十分吸引.

上網尋找有關詳情, 原來是一個英國的電視節目, 一連十集. 這個節目既科學又超現實, 把未來活活呈現觀眾眼前, 令那些二十多歲又多壞生活習慣的年輕人嚇得目瞪口呆.

每一集, 節目都安排兩個又吸煙又飲酒, 又愛吃快餐又愛曬太陽的二字頭觀眾上來, 然後給數個"age prevention experts"作評估. 當中有美容醫生, 有營養師, 有牙醫等, 把他們的皮膚放在顯微鏡下, 又計算他們的生活方式/習慣及營養等, 用電腦分析及推算二十年後他們的樣貌, 看promo時我也嚇一跳, 因為那些二十年後的樣貌和原本那人的樣貌十分相似, 但老了許多, 就像右圖的男人.

這些觀眾之後會接受專家的建議, 希望可以幫助他們及早改掉壞習慣, 令衰老減慢.

很想看這節目, 一定要留意什麼時候會播!

20 comments:

暗黑的卡夫卡 said...

Holy shxt thats scary!

梁巔巔 said...

我震 o緊

Anonymous said...

咁個節目目的是改善人的生话習慣, 導人向善, 值得支持.

Anonymous said...

kafka: ha... the promo also shows a young woman who looks so like herself but much much older in 20 yrs, she sobs while looking at the results.

Din: 你估廿年前你有得玩, 會唔會已經睇到你宜家個樣? :) hahahahaha!

uncle ray: 值得支持架, 好想睇!

梁巔巔 said...

計計先~

18歲食煙.... 未夠廿年....

Heeee, 仍然 baby face~

mad dog said...

Din: 咪呃自己啦... :) baby face? 你未出世個仔呀? 喂, 唔記得問你, 你拍咁多次拖, 有無諗過好似"isabella"(杜文澤/isabella齣戲)咁, 忽然發現有個好大既女/仔呢已經??? ahhahahahah!

梁巔巔 said...

"咪呃自己啦... :) baby face?"

真係喎! 曾經有唔少人唔我似廿八左右 ja 噃!

"你未出世個仔呀?"

哈哈哈哈哈哈哈!!!! 好寸呀! 但笑到我吖!

"喂, 唔記得問你, 你拍咁多次拖, 有無諗過好似"isabella"(杜文澤/isabella齣戲)咁, 忽然發現有個好大既女/仔呢已經??? ahhahahahah!"

"彩"~~~~~~~~~~~~~~~~

Ummm.... 喎呢, 同每一個她分開後, 都會保持聯絡至少一段時間, 所以, heee, 好清楚我有後代未 ga 呢!

而且, 我好安全 ga!

梁巔巔 <--- 醒! ^~

梁巔巔 said...

喂, 妳唔覺坊間有好多未到三十嘅人老我好多 ga 咩?

愛美 said...

跟據我嘅經驗, 老得快果D通常都係男人, 我D 女性朋友, 外貌身型打扮心境全部同廿年前差唔多, 有D仲正過以前.

mad dog said...

Din: 通常睇戲咁, D女人唔會俾個衰男人知道個細路係佢生架喎... 可能你已經有四個女同五個仔... :P 你似28/9 ?!?!??! 你個friend爭你錢呀?? 定係你有咩響佢手? 佢唔話你似四張算你偷笑! (5 都係咁講架吓!)

愛美: 都係既, 不過首要體型最緊要, 然後皮膚... 女人都可以老得好快架.

梁巔巔 said...

"通常睇戲咁, D女人唔會俾個衰男人知道個細路係佢生架喎... 可能你已經有四個女同五個仔..."

.....

真咖!!?!?!?!?!??!?! 喂, 咪嚇我呀!

..... 睇戲啫....

一定唔會發生喺我身上!!!!!

..... 震ing

梁巔巔 said...

"你個friend爭你錢呀?? 定係你有咩響佢手? 佢唔話你似四張算你偷笑! (5 都係咁講架吓!)"

頂吖! 真 ga!

梁巔巔 said...

" D女人唔會俾個衰男人知道個細路係佢生架喎.."

哎唷! 好彩今次冇讀寫障礙發作! 差 oD畀妳抽水 tim!

我唔係衰男人! 喎係好男人)))))))))))))

mad dog said...

Din: 洗唔洗連post三個comments呀, 讀寫障礙人??? 我覺得你好有可能有幾個仔女囉... 跟住有一日, 一個年輕人黎搵你... "我係你個女, 做咩你一直都唔理我地吖??!?!??!?! woo woo woo..."
介紹齣好戲你睇: "After the Wedding" (婚宴背後)丹麥電影, 超正, 電影節時睇左!

梁巔巔 said...

"洗唔洗連post三個comments呀, 讀寫障礙人???"

畀妳嚇到亂晒吖! ><

"介紹齣好戲你睇: "After the Wedding" (婚宴背後)丹麥電影, 超正, 電影節時睇左!"

唔慌係好嘢! 費時再畀妳嚇! 唔睇! 唔睇!

mad dog said...

Din: 嚇亂你咁激? haahahh! 等你仲成日以為拍完拖得你受傷... 可能有幾個破碎家庭啦已經! :) hahahahah...
喂, After the Wedding非常掂, 入圍Oscars最佳外語片架, 輸左俾"The Lives of Others"(竊聽者)咋嘛. 我鍾意呢齣多D.

梁巔巔 said...

哼! 如果我呢幾 day 惡夢, 唯妳是問 ar ha!

得閒睇啦! 有冇得租?

Anonymous said...

Din: 電影節之後都唔知有無得上, 租, 更加唔洗諗住. 所以你知道點解電影節一定唔可以唔睇.
你發惡夢好啦, 咪發"X"夢呀!

梁巔巔 said...

"你發惡夢好啦, 咪發"X"夢呀!"

頂~~~~ 畀妳 kum 住嚟打, 唔玩住!

><

Anonymous said...

噢, 剛上網找到播放時間, 原來已miss了episode 1 & 2. 逢星期五早上/晚上6:30 & 7:00 @ #57台(cable tv). 下星期五播第三四集.