Pages

Thursday, May 31, 2007

桌布

偶然都會在這裡分享我在公司這台電腦用的wallpapers. 下面這張是五月的, 今天會是最後一天.

桌布上說: 'Then He said to them, "Follow Me, and I will make you fishers of men.'" Matthew 4:19 (耶稣對他們說、來跟從我、我要叫你們得人如得魚一樣 ~馬太福音4:19)


昨天又上crosswalk的網下載了兩張六月的桌布, 就是下面這兩張. (可click連結下載, 有其他款式)

這個綠色的給人舒服的感覺.

No power indeed have I
The fruit of myself to bear,
But since I'm part of the living Vine,
Its fruitfulness I share.

Dost thou ask how I abide?
How this life I can maintain?
I am bound to the Vine by life's strong band,
And I only need remain.

~Freda Hanbury


還有這個, 我喜歡海.

Do your best to present yourself to God as one approved, a workman who does not need to be ashamed and who correctly handles the word of truth. (2 Timothy 2:15)
(你當竭力、在 神面前得蒙喜悅、作無愧的工人、按著正意分解真理的道 ~提摩太後書 2:15)

10 comments:

Anonymous said...

我鍾意個海果張, 好舒服﹗
6月你生日月,有planning未呀? (HAPPY BIRTHDAY!!!)
睇住食呀,你食完生日飯先減啦﹗

mad dog said...

Bear: thanks! :) 打算生日果幾日放假! :)

Anonymous said...

去下旅行,或者去玩下,個人會開心d:)
再唔係,留響屋企煲碟,寫blog,陪下老公二人世界,都好sweet!!!!
enjoy!

Anonymous said...

Bear: 睇吓啦... 一陣send個email問老細先.

Anonymous said...

令人很舒服!!!

Anonymous said...

預祝你happy birthday.

我也是6月生日的.

mad dog said...

kajie: 最正係又有金句又有月曆!

uncle ray: wow, give me 5! :) 你都係六月, 又係Gemini??? :) thank you! 咁都預祝你生日快樂啦!

虎茶 said...

生日!!!yeah!
我提議你遠離電腦一陣,會有不同的感受.

六月的wallpaper, 我已經d/l. 多謝晒!!

Anonymous said...

虎茶: thanks! 我都認為我應該多做其實事情instead of sticking myself in front of my computer. :) have a nice weekend! which wallpaper have u chosen?

Anonymous said...

no la, end of June, Cancer