Pages

Tuesday, May 22, 2007

世上沒有不幸福的女人...

冬冬說到一本書"20幾歲, 決定女人的一生", 那天到崇光樓上的皇冠書店也見到, 不過一本更"觸目"的書名是: "會撒嬌的女人, 最好命2: 世上沒有【不幸福】的女人, 只有【不貼心】的女人"(Everyone Loves Tender Woman)

問心, 我不算是個貼心的女人... 性格是天生的. 那麼看來我是沒有貼心女人幸福的了...

撒嬌, 作為孻女, 我只懂向父母撒嬌, 情人嘛? 我都是給人"食住"的多... 好一個小女人. :(

44 comments:

Anonymous said...

totally agreed!!!!

D男人又鍾意果D係又笑吾係又笑的女人,覺得她們容易相處兼討好...

自問不是會嗲聲嗲氣又不是係又笑吾係又笑的女人,所以仍然單身!

Anonymous said...

kajie: sigh... 結左婚都一樣咁粗聲粗氣添... :)xckeizu

梁巔巔 said...

"都是給人"食住"的多... 好一個小女人. :( "

真唔真!? 咪扮嘢!

但, kakakaka, 如果真係, 抵妳呀! Haaa~

Anonymous said...

男人永遠口不對心,又要女人樣靚身材正,能幹兼獨立,但始終大男人心態,點都要女人貼貼服服,嗲聲嗲氣...
做女人,真係唔容易>_<

Anonymous said...

LDD: "如果真係, 抵妳呀!"賤口人丫...

啤: "做女人,真係唔容易>_<" 直成啦.

Anonymous said...

硬橋硬馬對男人又真係唔work。呢方面我都好失敗。

Anonymous said...

閒趣我知你講乜。同感!

Anonymous said...

閒趣/3: 咁我地算唔算同類? :)

Anonymous said...

閒趣我唔知,我一定唔係,因為有人唔錫我架!

Anonymous said...

3: "因為有人唔錫我架" same here lah. 我陪你! :)

raydio said...

有沒有玩過這個? 跟你分享

Anonymous said...

ray: 唔啱既... 個拍拖指數錯左喎... 然後幸福指數100%, 一定wrong...

马铃薯比基尼妹妹 said...

非常同意那本书的名字

Anonymous said...

杉: 你好!

冬冬 said...

我好憎成日比人“食住”﹐有時真係好“繃”架! -_-

Anonymous said...

冬冬: 鬼叫自己係小女人... 你就俾少爺縱啦!

Anonymous said...

我還以為妳係食住人果隻tim, 原來不是ma?

信LDD多d!

太嗲聲嗲氣的女人我只覺恐怖,是無福消受這樣的温柔.

Anonymous said...

相處真的很難。有段時間冷戰,超過年半沒有跟他講話,還以為最終會離婚。幸好,過去了。

梁巔巔 said...

Uncle, haaaaaa~ Thank you!

Anonymous said...

uncle ray: 你信LDD多D, 即係話我食住人定點? "太嗲聲嗲氣的女人" 好多男人都buy.

閒趣: 多謝分享. 你地結左婚幾多年? 可以講嗎?

Anonymous said...

LDD: thank乜鬼呀你...

梁巔巔 said...

"腥橋" 佢信我咯~

吹乒乓吖!

梁巔巔 said...

Uncle, 見你咁信喎, 等喎講多 oD la!

MD 佢好黐嘅你知冇~ 好神經質反覆喜怒無常陰晴不定嘅又.

仲有.....

Anonymous said...

MD,十多年啦。

mad dog said...

LDD: 我夠你癲...?

閒趣: i see.

梁巔巔 said...

我癲妳癡

勁人奇材都有呢個共通點 ga~

^~

mad dog said...

LDD: 頂, 想"dou"呀?!?!?!?

Anonymous said...

見到閒趣對上一段留言,好想喊呀!

梁巔巔 said...

乜叫 "dou"?

Anonymous said...

3: 兩個人相處一D都唔易. 拍拖同婚後生活非常唔同.

LDD: 即係寸完我又"dou"番.

梁巔巔 said...

Heeee

Anonymous said...

3,那時候兩個兒子都以為我們會離婚。大人的事對他們真的有傷害。

後來,我們和解後,我哥哥說我的兩個兒子比以前開心了。

Anonymous said...

閒趣、MD,明白明白。

Anonymous said...

閒趣/3: daddy mummy關係當然會影響小朋友. 我地細個見老豆同阿媽吵都會好唔開心啦. 婚姻生活係一生既學問. 我仲係個baby... beginner.

Anonymous said...

現在覺得那段關係很壞的日子很無謂,很可惜,時間過去了就追不回。

真的不要問太多為什麼這樣、為什麼不是那樣,其實只要你堅定地相信對方是愛惜你的,一切都會簡單容易得多。

mad dog said...

多謝閒趣分享. 我有排學.

Anonymous said...

我都就10年,繼續學。

Anonymous said...

多想對方的好,大家互相珍惜,多疼對方一些,祝福你們!(呵呵,幾咁語重心長)

raydio said...

有D咁GEI事? 我計出黎都岩喎

Anonymous said...

閒趣: 都祝福你繼續有個幸福家庭! :)

3: 你都係呀!

ray: 你係mildbutcalmless呀呵? 你個blogger profile link唔work喎...

Anonymous said...

而家D男人唔洗女人入得廚房架!最緊要出得廳堂、上得床!!heheee....嗲?一啖砂糖,一啖s啦!

Anonymous said...

miss yim san: 一啖砂糖,一啖s. :)

Anonymous said...

miss yim sam

你已是女人中的典範!你又醒目又嗲又識發惡,係男人殺手!

Anonymous said...

kajie: 原來miss yim san咁堅! :)