Pages

Thursday, May 31, 2007

我係個講價師奶

習慣了用信用咭到食肆或商店購物, 結帳時都會問店員: "邊張credit card有discount?", 許多時都總有一張兩張有折的, 有時信用咭寄來的優惠細節太多沒留意嘛, 所以上餐廳或到店舖時都會多口問一句.

買化妝品多數去連卡佛或Joyce Beauty, 因為我都有VIP咭. 如果某些品牌只得其他百貨公司有售時也會問店員: "無credit card有discount架呵?" 除非本身是會員.

原來買便宜貨品如街邊小檔我也可以厚著面皮講價的... 因為每穿著上班服去買便宜貨品時都給人找著數, 然後又被人笑我蠢被人"禁住搶".

上一次去買電話套和店舖哥哥講價: "嘩, 乜你賣得咁貴既, 人地旺角平你十幾蚊!" "小姐, 旺角舖位都平D啦..." "我知, 不過... 嘩..." "咁佢賣幾錢呀?" "$XX囉" "哦, 咁$XX啦"... 成功講到幾蚊價!!!

今天在街邊小檔買幾對上跳舞課穿的襪子(短得連穿上了舞鞋也看不見那種呢), $5一對, 我揀了兩對白一對粉紅. 然後: "十五蚊, 有無得平D呀?" "嘩, 十五蚊你都講? 無啦..." "嘩, 響呢頭都唔講? 唔講我唔安樂喎..." "... " "係咁架啦, 師奶係要咁架..." "... 師奶係咁架啦..."(唔知佢講乜)

想不到我也可以咁cheap呢? :P

17 comments:

sa said...

我唔識講價架~~~
通常我會問“有無得平d呀?”對方就答“已經好平啦!”,跟住我就唔識再講價...=.=""

Anonymous said...

sa: 你未夠師奶囉... :)

冬冬 said...

我都學緊架喇。。。不過譚媽講價真係好叻﹐我學極都冇佢咁厚面皮呀!! 上次係周SS買戒指比譚媽﹐我係店裡磨左成粒鐘先講到八折。。好唔掂! >_<

Anonymous said...

哈哈,我跟阿sa完全一樣,當對方說“已經好平啦!”,我就會乖乖地俾錢。

Anonymous said...

咦?我唔使講人地自動減俾我架喎!點解?????

例子:

1. 唱片鋪哥哥仔,除了會員價有時私人減多一兩蚊俾我。

2. 呀仔屋企衫童裝鋪,見係你,$154收你150啦。

哦,好呀,咁我下次再嚟幫襯你啦。

3. 靚姐,原本$15份架,你要$25兩份俾埋你。
哦,好呀。

只限草根地點喇,去貴少少地鋪買童裝(肥仔腰圍好難買到褲),通常俾人呃。

Anonymous said...

女人會隨年紀而改變﹗
細個見阿媽咁會覺得好肉酸,但人大左,錢就緊要d”況且問一問,又有得平,點解唔問喎﹗
無理由咁蝕底呀﹗
尤其家陣credit card有咁多著數,幾大都問下啦﹗

梁巔巔 said...

"女人會隨年紀而改變﹗"

AhHaHaHaHaHaHa~~~~~~ 笑到吖!

肥啤真係..... 冇心但做壞事呀!

XD

Anonymous said...

冬冬: 買鑽飾就明被人搶架啦... 除非你識熟人做呢行啦.

閒趣: 真乖媽媽!

3: 靚姐! hahah 搞笑.

啤啤熊: 係囉, 除非去開果間餐廳或舖頭都知無discount就唔會問咁多囉.

mad dog said...

LDD: "冇心但做壞事呀!"都唔係丫, 佢無否認佢無咁做喎... :)

Anonymous said...

Can't imagine you are so 師奶.

Always think you like Bree in Desparate Housewifes.

mad dog said...

uncle ray: oh i am not as old as Bree!!!! she is so mummy!!! although i am elegant, i am not that old... and yup, i could be quite c9 sometimes! ;P

梁巔巔 said...

哎唷~~~~ Uncle, 你畀佢呃咗喇!!!!!

Anonymous said...

LDD: 又點啫??

uncle ray: DH裡面幾個女人, 最淒涼就係Bree, 老公咁樣死左, D仔女又唔鍾意佢, 好悲.

Anonymous said...

Mad dog- elegant is what I want to say but nothing else.

ldd- I am sure you know her better than I do :)

Anonymous said...

uncle ray: LDD hasn't met me in real life yet. :)

梁巔巔 said...

未見伊人真面目
文中已知真作風

阿大, 了解妳, 我有耐都未. 不過, heee, 有時唔駛見, 反而更了解 ga~

Anonymous said...

LDD: 咁又係, 可能見完我你好憎我添... :P