Pages

Saturday, May 26, 2007

Friday Treats

喜歡吃甜品, 尤其是星期五, 辛苦了一星期(雖然這個星期只有四天工作, 昨天才放了一天假), 怎也要獎勵一下自己吧.

今天下班後只去了上芭蕾舞課, 然後回家. 唔, 今晚一定要吃糖水或一件朱古力餅逗自己開心.

於是跑了去附近的星記買了件brownie和chocolate eclair!

我知, 我知肥, 但星期五喎!

現在十二時多, 涼也未沖. 最舒服莫過於沖個涼, 睇睇電視或上網, 然後享受我放了在雪櫃的brownie! :)

11 comments:

aulina said...

食埋我果份啦,唔該!(我都諗緊一陣整乜甜品)

士兵 said...

總覺得吃甜品,要大伙兒一起吃來開心!

Anonymous said...

3: 乜你咁早起身呀又???? 我D過左幾個星期既hershey's chocolate powder都未用完, 用唔用得呢? 今日無整餅癮...

士兵: 哈, 我從來吃甜品都不受人物, 場地, 氣氛限制架. 太多人俾人搶埋我果份點算?

aulina said...

7:51仲話早?呀仔9:30返小提琴喎...

整曲奇啦,用得多又難食極有限(下次真係好買... 我買完一盒整哂都好鬼wear口)。

再唔係仲有一個終極魔鬼用法:整hot chocolate(叮熱盒奶,最快),落哂佢,加冰,掂。包你好快用哂!

仲可以整米通:牛油、棉花糖叮鬼溶佢,再落可可粉整pat syrup類物體出嚟,再落卜卜米,又掂。

mad dog said...

3: 星期六洗唔洗0930學violin咁早呀... 做阿媽真辛苦... :) wear 口添呀... 咁整左都無人肯食咪好慘... 我唔多鍾意飲chocolate, 鍾意食多D... 米通就好idea呀!!!! 我好鍾意食架, 以前大學個廚成日整, 不過唔係chocolate flavor. 等我諗諗先. thank you!!!!

Anonymous said...

我星期五要上口琴課,完了之後我去貫了mrs field吃,明知非常甜但很滿足!!!

Anonymous said...

kajie: 哈, 原來你都鍾意食甜野既.

啊澤 said...

每個星期五

給自己的獎勵

是啤酒和花生 =)

mad dog said...

嬲記: 啤酒+花生, 果然係睇波好良伴... 你睇NBA?

啊澤 said...

冇睇NBA好耐喇

依家飲酒...哈哈該說劈酒

都是跟幾個友人玩玩骰仔

and play "big dee" =)

Anonymous said...

嬲記: "劈酒"添呀?! 嘩, 好似我college life咁既, 你幾多歲? :) ha... 鋤大D, 好耐無人同我鋤lu...