Pages

Tuesday, May 29, 2007

Natio

早陣子看HK Magazine介紹Sasa有售的澳洲品牌Natio Lavender and Rosemary Hand and Nail Cream, 比併過價錢及滋潤程度, 好像值得一試. 於是跑了去Sasa找, 那時正在做promotion, $65一支(75ml), $70兩支, 當然買兩支了, 送了一支給二姊.

香味個人認為一般, 現在每晚臨睡前都搽, 滋潤程度有7.5分, 不算油. 二姊勁喜歡, 說無論香味及滋潤度都十分滿意.
前兩天正想找尋新洗頭水, 到Sasa見到Natio, 這支Moisturising Shampoo(250ml)(for dry, damaged, permed hair types)$56一支, $70兩支, 我又買了兩支. 剛剛試了, 香味不錯, 感覺也很清爽.


除Sasa之外不清楚哪裡還有Natio產品.

25 comments:

Anonymous said...

最近用開隻洗頭水叫RUSK,都要成$140支,護髮素就$100,美國野,都幾OK﹗Natio? sasa見過,但無買呀﹗個價錢咁抵,可以下次諗諗,我仲有SASA VIP......

梁巔巔 said...

我用蕃梘洗面, 好滑.

天生麗質.

Anonymous said...

ldd

post張相來看看, 睇下你有幾麗質.

Anonymous said...

啤: Rusk? 邊度買? Sasa VIP係都有. 呀, 不過你公司應該有sponsor你去hair salon喎, LKF或中環果D架嘛... 買shampoo/ conditioner有無折?

LDD: 蕃梘都得??? 你三歲呀?

uncle ray: 哈哈哈!!! 笑死!!! :)

梁巔巔 said...

大: 都話天生麗質咯! 冇計! ;)

Uncle: 為咗唔想你鐘意男人 or 妒忌我, 都係唔 "制". :P

lu said...

$70兩支,好抵!等我用完了現用的再去試.謝介紹.

Rusk之前有用過海泥深層潤髮還是甚麼的.味道超怪,又好像沒甚麼效(對我啦...),所以後來就沒再試用它的產品了.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
mad dog said...

LDD: 嘔...

lu: $70兩支真係幾抵, 不過佢標價唔清楚, 樽上寫"買一送一", 個架寫$56, 攞到去counter先話兩支要$70, $56係一支價錢... 有少少嬲架.

Anonymous said...

mad dog, RUSK 呢隻牌子好出名架﹗我響專賣頭髮護理用品的店度買﹗你留意下,或者我下次再買問下邊度有SHOP :)

Anonymous said...

D 人又讚自己,你咁既年紀....有無脫髮的煩惱,你知啦,才子要用腦...

Anonymous said...

Bear: 哦, 佢用蕃梘洗面, 唔係洗頭... 唔知佢仲有無出痘痘呢... :P

梁巔巔 said...

我頭髮好濃密!

痘痘間中都仲會有一兩粒 ga!

羨慕 ma? 呵呵呵~

Anonymous said...

LDD: 頭髮濃密, 植架??? :) 我夠有痘痘咯, 星期六俾你睇丫! :P

Anonymous said...

濃密???巔巔會唔會係戴假髮?? MAD DOG 你睇真呀﹗(暗笑...)

P.S. 你無買CONDITIONER?

mad dog said...

Bear: 等我weekend試吓"wear"吓佢個頭咪知囉... 喂, join唔join我地啫, 我地轉地頭... 就你啦! :)
我用shampoo快過conditioner好多, 用完shampoo, 宜家儲埋儲埋有三四支conditioner未用完!

Anonymous said...

女人就係咁,有人宣傳幾句就會心郁郁跟風...
睇完你篇文章,尋晚走左去sasa買handcream...哈哈哈哈~
我在銅鑼灣的sasa賣$64兩支,勁扺!!! =)

梁巔巔 said...

我駛植?! 我駛戴假髮?!

好吖! 任妳 "wea", 唔赦吖!

梁巔巔 said...

肥啤, 嚟 la! 我哋又有道義又低調又守得秘密又溫馨又對妳好! 嚟 la~~~~

Anonymous said...

小蓓: 哈, 你試吓用好唔好丫. :) 可以一支擺屋企一支擺公司.

LDD: 你有日日洗頭架呵? 我驚整污糟我隻手咋... :P hahah...

係啦啤, join我地啦!

梁巔巔 said...

Anonymous said...

哎呀,攪到人地心郁郁...
我真係唔可以高調架,費時影響大家啦﹗
你地玩得happy, 再share趣事啦﹗
巔,你咪嚇親mad dog同3既細路﹗仲有mad dog生呀﹗一陣唔比你留言﹗

梁巔巔 said...

MD 哥都唔去

Anonymous said...

bear: 唔會影響我地喎! :)
md哥緊係唔黎啦... 我估.

梁巔巔 said...

啤: 做朋友啫, 冇嘢 ga wo! 唔駛驚. :)

阿大: 試吓約 MD 哥吖!

Anonymous said...

LDD: 睇吓點...