Pages

Monday, May 28, 2007

前晚的雷電交加, 臨睡前, 我揭開窗簾, 目睹數十次的閃電, 很少這樣地呆看那度光, 那度看得人目眩的光.

聽著的是Dolores O'Riordan的"Ordinary Day": This is just an ordinary day - Wipe the insecurities away - I can see that the darkness will erode - Looking out the corner of my eye - I can see that the sunshine will explode - Far across the desert in the sky...

雷電交加, 我從不害怕, 除非身處戶外.

安睡在床上, 窗外的閃光是壯麗的, 是從天而來的. 數十次震撼的閃, 這個晚上所看到的, 應該會長留在我腦海裡.

13 comments:

Anonymous said...

撞鬼.

我e頭安慰妳slow down一下,果頭又有新post.

看來妳也是說說吧!

mad dog said...

uncle ray: 我神經架嘛, 好難講架... :P hahah...

aulina said...

我都想話做乜趁我食飯就三篇?

閃電唔驚,無情情行雷大聲/大力到窗框都響都幾震撼。

mad dog said...

3: "閃"呢篇其實係琴晚寫左未post啫. :)

梁巔巔 said...

"我神經架嘛, 好難講架... :P hahah..."

呀哈哈哈哈哈!!!! 頂癮抵死到呢~

And, 呢扁靜中帶激 ar!

Anonymous said...

LDD: 你唔係出左去咩?? 宜家響我幢野度??? 神經人遇著神經人, 人生一樂也! :)

梁巔巔 said...

我效率高, 點幾攪掂. 本來仲諗住攪到3點幾, 然後去飲番杯~ 蕃茄汁就番屋企. 點知咁早攪完, 點幾收ヱ?! 自己都過唔到自己嗰關 (See?! 我幾有責任感!) :P.

而家咪4點先走囉~

最重要係, 癲佬掛住妳哋吖 ma! ^~

梁巔巔 said...

妳嗰幢嘢, 好正!

mad dog said...

Din: "蕃茄汁" 邊度買? 我幢野正咩? 多人到死... 拿唔好講邊度呀!

梁巔巔 said...

"蕃茄汁" 邊度買?"

去 Bar 飲吖!

"我幢野正咩?"

正正正正正正正正正正正正!

"多人到死..."

唏, 喂, 揾幢少人嘅商業大廈嚟睇?! 有, 乜都得! XD

"拿唔好講邊度呀!"

放心! 我口密! 而且, 應承過妳 ga ma! ^^

Anonymous said...

LDD: 去bar飲? bloody mary?

梁巔巔 said...

純蕃茄汁

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.