Pages

Monday, May 07, 2007

鵝記喳咋

前兩天從旺角走到油麻地, 為的是要去BC看看有什麼新soundtracks好買. 剛看完物理治療, 叫我可多吃木瓜雪耳腸胃好. 路過彌敦道近眾坊街一間名為鵝記喳咋(它的鵝字那個鳥字是在下面的)的小店, 門口招牌寫著"南北杏木瓜燉雪耳十五元", 於是走進去叫一個.

其實此店招牌甜品是萄式喳咋, 真想一試, 但阿物理治療師話食木瓜雪耳好嘛, 為了身體, 我都是吃這個算了.

很足料, 雪耳勁多, 塞到成碗滿, 木瓜則較少. 看到身旁的食客都在吃喳咋, 下次一定要試試!

8 comments:

Anonymous said...

還以為喳咋是local糖水, 原來萄式也有.

Anonymous said...

uncle ray: 喳咋應該係馬拉野, 萄式我都係第一次聽.

Anonymous said...

喳咋是源自澳門.

Anonymous said...

pema: 係咩? 但有馬拉人話香港果D同佢地食開果D唔同...

愛美 said...

我覺得你真係好乖,
又忍得口唔食熱氣野,
又聽話食D有益野!

Anonymous said...

愛美: 你估我仲後生咩, 緊係要忍吓口啦, 病左老左自己受咋.

Anonymous said...

細個時乜都塞入口(意即唔忍口),家陣唔敢啦,但我有時忍唔到好貪食,之前成日唔係肚痛就勁痾,而家小心左...

mad dog said...

啤啤熊: 你就直成大膽啦, 旺角豬大腸都食... ;P