Pages

Sunday, May 06, 2007

Rice Paper

去年生日時好友請我到尖沙咀海港城的Rice Paper吃晚飯, 銅鑼灣世貿中心那間分店卻一直都沒有試過. 那天有人想吃越南菜, 有點疲倦不想去燕萍或清亭, 太擠迫了吧, 金牛苑近來菜色怎樣又不太清楚, 於是我忽然記得世貿中心的Rice Paper.

叫了不太多, 大家胃口都普通.

$18蒜蓉包有六條(兩條已放了在各自的碟上), 不錯:


我叫了這杯三十多元的Greenapple Lemongrass Iced Tea, OK喎, 頭半杯lemongrass味很濃, 未必人人喜歡:

三碟主菜:

那個牛柳粒紅飯$82, 有$70都是給了那個海景及裝修的... 都是燕萍/清亭好吃!

春卷, 不錯:

豬仔骨$120, 有人說: "都唔係越式既, 似西餐多D", 我解釋: "咁佢話'新法式越南菜'嘛"... , 味道都幾好, 有一件較燶:


有人吃蔗蝦, 評語: "都唔係炸既...", 我不喜歡吃蔗, 所以從不吃蔗蝦:


二人結帳連加一$308, 銅鑼灣又有海景, 可以吧. 不過回家後都很渴, 味精是也.

地址: 銅鑼灣世貿中心商場4樓P413-418
電話: 2890-3975

14 comments:

梁巔巔 said...

Wow, 咁夜?!

比起燕萍或清亭, 怎樣?

mad dog said...

你咪又係咁夜. 呢間食環境/氣氛囉!

lu said...

how come you didn't try the rice paper? they are actually quite good, but you have to get your hands dirty and roll it yourself :P

well for that price, i'm willing to add a little more to go next door for tonkatsu (pork cutlet). but of coz.. you're looking for vietnamese food. :P

cheryl said...

我認為完全唔值得去,因為佢同渣甸坊果d冇咩分別,但貴幾倍啦。

食裝修囉真係...

上次去lunch去,以為貴但未至於咁離譜。食個lunch set,一個扎肉湯米加一杯甘桔蜜,98蚊。後悔冇睇價錢就入咗去... 仲有勁奇怪全程明明講緊廣東話d人偏佩要同我講英文,oh well~

不過喺香港,真係好難食到越南味...

Anonymous said...

燕萍的越南菜是又抵又好食, 但環境是差了一點.

Anonymous said...

果度d嘢食一般,不過sell環境囉﹗
同朋友飲下嘢,當食snack 都ok既﹗

p.s. 終於有返d飲飲食食相...今次無比你另一半投訴呱...

aulina said...

呢個冇嘴搭嘞,越南基本上我係冇食嘅... :)

越南,應該係食法式fusion,所以似食西餐都好正常。

愛美 said...

去過WTC的rice paper, 很喜歡那裡的環境, 本想寫寫, 不過懶 ^^
那日點了春卷, 柚子沙律和咖哩雞都不錯. 後來還加多一客麵包配咖哩雞, 因為停唔到口!
http://www.geocities.com/amywongaiwa/IMG_2614.JPG
Lu說的rice paper roll也該一試, 我們點了蔗蝦和軟殼蟹, 把材料及香草放在rice paper上自己包來吃, 好味又好玩! --->
http://www.geocities.com/amywongaiwa/IMG_2616.JPG

Lunch我也試過數次, 都是在又一城, 我覺得幾好! 不可味精..., 無可避免的了.

Lu推介的tonkatsu我也十分鍾意, 那裡的炸豬扒, 諗起都流口水 :P

說到越南菜, 近期愛上大坑沅沙街的火車頭, 不妨試試, 不過記得訂位.

Anonymous said...

lu: i tried the rice paper last time, not particularly love it. my other half won't eat it i think.
(the waiter can roll the thing for us) pork cutlet is so 熱氣, and i don't like 吉烈 foods. tried that once, not worth the price.

cheryl: 完全係食裝修. "不過喺香港,真係好難食到越南味" 係呀, 我阿邊個都話同美加果D差好多仗遠囉. 果邊是但一間越南食肆都好好味.

uncle ray: 燕萍就係食得有D辛苦.

啤: " 終於有返d飲飲食食相"呢篇一路post一路諗起你架! :) 你話好耐無見我寫嘛.

aulina: 其實fusion菜又真係好呃錢又唔好食囉. 呃鬼佬就得.

愛美: rice paper roll上次食過啦, 我唔係特別鍾意, 吉烈豬扒我麻麻, 好熱氣嘛. "大坑沅沙街的火車頭"要訂位? 有咩好介紹? 下次試吓先, 就唔就腳?

lu said...

>>>大坑沅沙街的火車頭

heard about it before but still haven't tried... should go there some time.

authetic vietnamese food.. you can find that in paris as well! ;)

Anonymous said...

lu: haven't tried vietnamese food in Paris though. how about NZL? we've tried those in sydney, not bad!

Anonymous said...

呵呵,mad dog,越南的越南菜很好吃。總是吃得捧著肚子走。

CWB的Rice Paper吃過一次,食物可以,但不會特別想再去。倒是燕萍去過幾次。

愛美 said...

沅沙街在中央圖書館後面, 從天后地鐵站步行約10分.
hehe, 地方不同, 不過我都係食番春卷同柚子沙律!
那裡有款熱窩, 可選蝦, 雞或牛肉, 我試了蝦, 另點了濛粉放湯裡吃, 好味道.
那裡的甜品也很不錯, 不過並不越式.
我不吃牛肉, 但我的朋友很愛那裡的牛肉湯河, 是那裡常客.

mad dog said...

閒趣: 未去過越南呀.

愛美: thanks for the info! 得閒去試吓先, 我勁鍾意食牛肉!