Pages

Saturday, May 26, 2007

我的吳哥窟小洞

寫了這個blog十八個月, 從第一天開始, 並沒有想過打算把這個地方變成一個怎麼樣的角落.

開始時是想找個地方抒發一下, 然後又寫寫其他. 像許多blogger一樣, 都希望部落有人看, 於是一邊寫一邊去找方法讓更多人來訪.

寫電影, 劇場觀後感, 有趣見聞, 心理學, 女人男人, 娛樂, 時事, 化妝, 總之是有人會喜歡看的, 很有滿足感.

當發覺原來真的定時有人上來看, 然後有人留言, 有人說是我的讀者, 真的很高興.
且在網上認識相同喜好, 年紀差不多, 背景相似, 又同聲同氣的網友是令人興奮的.

曾幾何時對自己說, 如果每天有一百人上來看我已經心滿意足了. 原來當真的有一百人上來的時候, 就會希望好像別人的五六百人... 又當每天有二三百人上來時, 我又會想怎麼人家的blog有千多人上去? (當然本地的blog不可與海外的比, 我認識一個小妹妹, 是親戚來的, 她和友人寫的blog現在每天有三四千人到訪, 兩三年前已接受美國傳媒訪問).

原來到了今天, 這數星期開始, 每天已有三百人以上到訪(當然有三成是透過搜尋器上來, 亦即是首次到訪的), 但感覺已有點不同了. 我不再期望有更多人上來.

現在的心情有點像"
花樣年華"中梁朝偉跑到吳哥窟對著個小洞, 然後把心事及秘密埋葬.

雖然我的身份及名字不算公開了, 不過我越來越覺得我需要一個很隱蔽的小洞, 一個只有自己知道的小洞可以讓我暢所欲言, 什麼都可以說.

上星期在這裡說到不如開一個虛構的blog, 用一個虛構的身份和性格的人物去寫一個blog. 不過其實我不喜歡天馬行空, 老作 - 不是我的一貫作風. 其實我需要一個隱蔽得連身邊任何一個人都不會看到的角落.

那不如寫日記算了? 不, 我喜歡看電腦熒幕上的blog, 熒幕上自己的文字. 好像在看一個陌生人的生活, 事記.

那天我都說過, 很喜歡看一些blog, 都是一些很個人, 很簡單的blog, 給人很舒服的感覺. 或許我就是想有一個這樣的blog, 不過不會是公開的.

要blog不多人流, 一點不難. 不連結去blog-you, 不寫大眾關心的事情, 不連結別人, 不到人家處留言, 不到各網站發表blog上寫過的文章. 相信, 我這個小洞可以永遠只屬於自己.

不過大家不要擔心我會冷落這裡. 我仍然會繼續寫, 繼續在這裡說東說西, 繼續在這裡結識更多的文人雅仕 :)

32 comments:

梁巔巔 said...

人生, 就係如此矛盾. 所以, 我們才 (咁努力 ;P)有幸能活在當下.

"每天已有三百人以上到訪"

唓~ 好叻咩..... 我每日夠有..... 一百八十幾.... 咯....

-____-

喂, 繼續寫落去呀! 約定, 就算唔寫, well, 都五年之後. 好唔好? (雖然喎知~ 世事無常 ma~)

:)

梁巔巔 said...

喂, 靚女阿大, 話個秘密私人 Blog 嘅網址嚟聽吖! 唔佳!

梁巔巔 said...

放心, 喎唔會爆響口!

shu~~~~~~~~~~

Anonymous said...

LDD: 超, 以為咁快有三個人留言, 原來係同一個茂李! "唓~ 好叻咩..... 我每日夠有..... 一百八十幾.... 咯...." hahah... 我無話我叻噃...
"約定, 就算唔寫, well, 都五年之後."五年, 邊個知? 我咁神經, 好難講. 分分中死左返天家lu. :)
都話係我個小洞, 又點會話俾你知呢! 無人會知. no body...

梁巔巔 said...

:(

臨週末都被執....

梁巔巔 said...

以後唔留囉

:(

我消失

Anonymous said...

LDD: 超, 咁小器. 我夠成日去你度留言啦!

梁巔巔 said...

講吓 ja ma~~~~~~~~~~~~

aulina said...

等我仲以為咁快8個添。XD

仲有一樣可以做,用publisher / front page自己寫,唔host,感覺會同blog一樣,咁就冇咁驚。

mad dog said...

3: 唔識喎... 即係點?

Anonymous said...

無用,google一樣搜你出來,最宜需要密碼加密,但網不是原意公開嗎,矛盾呢!

Carrie said...

Though I am quite open on my identity (i.e. my true name and daily activities...etc), I quite understand the feeling.

When I started my online journal 8 or 9 years ago, I let my friends know about it. I am still doing the same for my current blog. So that means most of my readers are my friends in real life. And I also get to know some good friends through internet and some of them even become my good friends in real life.

Yet, somehow, I would still occasionally feeling too exposed. And I do "censor" a bit on my posts for avoiding being offensive or letting people getting too deep to my personal thoughts.

Truly, I enjoy reading your blog and I am happy to know you here. Your blog is one of those "juicy" blogs that I find it irresistible to stop reading. But if one day, you no longer feeling comfortable writing here, just go on with your life happily by writing somewhere else. In respect of blogging, writing freely is more important than anything else.

Anonymous said...

katana: 係好矛盾... 可能想秘密得黎又有人睇吓... 不過唔用真名, 唔出profile, 應該可以隱蔽卦???

carrie: thanks for your input. yes, writing freely is more important than anything else, despite the popularity.

Anonymous said...

其實愈寫得多及愈寫得久,愈發覺沒有私隱:)

早前有人竟把我誤作為另一個廣告行家,並跟那人說看過我的網誌,幸好我不曾在自己的"地盤"爆是非,否則極尷尬! 不好意思的是論才論style,我都不及那行家,實在失禮!

Anonymous said...

kajie: 係, 越寫越想有私癮. 俾人誤以為係另一個人都幾搞笑.

Anonymous said...

"一個只有自己知道的小洞可以讓我暢所欲言, 什麼都可以說" You can buy a diary book?

Even though I don't read all the articles you posted here, I really hope you will keep running this place.

Anonymous said...

uncle ray: i have a diary already, but seldom write on it. surely i will keep this blog running, thanks!

Anonymous said...

in response to what you wrote, I came up with my version.

Anonymous said...

jy: ok, let me come and read.

mad dog said...

jy: 你果邊留唔到言, 我響度回覆你丫. 我又無你咁瀟灑可以成日delete自己寫過既野. 我不流都唔鍾意丟野, 何況係自己寫既野. 至於跳舞, 呢幾年我心態都同你好似, 跳唔係為左去perform, 六其實今年十月可以join宜家果度個表演, 不過唔想參加. 宜家跳番ballet都係為左自己想跳, 無諗過好似細個咁上舞台表演. 雖然以前好想讀戲劇, 做演員, 又玩過舞台劇, 不過宜家唔同咯, 鍾意番ballet純粹係想跳, 就係咁簡單. 有個同事近年玩latin, 佢同我傾, 話點解有機會都唔上台, 佢話佢跳又識左D同學好好玩, 如果有機會一定會表演. 你話最鍾意一個人響studio度跳, 宜家好難, 尤其是香港, 邊有機會? 我都想試吓成個dance studio自己一個人跳, 無人睇住, 我諗會好開心. 或者我想另起個blog個心態就係咁. 另, 你篇文章寫得好好! spaces留唔到言, 唔多方便...

Josefina said...

"熒幕上自己的文字. 好像在看一個陌生人的生活, 事記"

這個也有同感。:)

愛美 said...

"那不如寫日記算了? 不, 我喜歡看電腦熒幕上的blog, 熒幕上自己的文字."
~ 我都有同感, 這也是我當初寫blog的原因.

我鍾意黎呢度逛逛, 睇下你推介的美食同購物心得, 睇下你對事物嘅睇法, 又或者分享下你的心情, 那種感覺, 有點像與姊妹們的下午茶聚會. 希望你除了打理你吳哥窟小洞外, 也不要冷落這裡.

Marni said...

welcome to my blog.
http://tommyheavenly6.blogspot.com/

Anonymous said...

josefina: 係, 睇published既版本好有滿足感. :)

愛美: 我唔會冷落呢度, 雖然都有少少lost左, 有時唔知仲寫唔寫好... 多謝你支持及留言呀! "那種感覺, 有點像與姊妹們的下午茶聚會"我都好高興可以響度認識到你!

tommy heavenly6: thanks for your visit!

Pinocchio said...

我由人流算ok一跳就跳到人流接近零,因為我早前手痕,應該說手多多至啱,轉咗個blog link,所以人流急跌.

如果你想小人睇都可以試吓轉個新blog link :p

mad dog said...

pinocchio: 沒打算"趕客", 只不過想另起一個更私人的部落罷了.

虎茶 said...

人總追求由無到有, 當你擁有時, 就會想返回最基本.

mad dog said...

虎茶: 唔, 對呀... 很有哲理.

Anonymous said...

thanks for your compliment. I picked a song for you. hope you like it!

Anonymous said...

jy: 多謝你首歌! 我未聽過呢, 等我一陣搵黎聽吓先! :)

Anonymous said...

我不是很在意有多少人來看自己的 blog,所以一開始根本沒公開。(就算現在也不是很多朋友知道)
我覺得太多人來,反而不安寧、不自由了。寫東西要有所拿捏與忌諱,就不是自己的天地了。

mad dog said...

muggle: 或許一開始便想多人看, 所以便不可以寫太多個人事了.