Pages

Monday, May 07, 2007

一定執過囉

琴晚去左睇Spider-man 3, 之前我地一直無打算去睇, 第二集好似都無睇到, 不過無乜野攪就走去睇啦, 140分鐘又幾OK喎, 隔離果個話啱細路睇多D, 我話都唔係丫, 兩個半鐘都無乜悶場, 不過好多唔係好好笑既位就有好多低能笑聲囉, 個場係PP AMC.

點解唔諗住睇Spider-man 3? 因為又唔鍾意Tobey MaGuire, 更唔鍾意Kirsten Dunst. 講開Dunst小姐, 佢近年既戲我差不多全部都有睇, 但我就睇極都唔鍾意佢, 亦覺得佢好核突, 唔知點解有男人話佢索, 傻既... 唔知咩野眼... 睇吓睇吓, 佢既戲數數埋埋我有睇既有: Spider-Man (2002), Mona Lisa Smiles (2003, 飛機上睇), Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004), Wimbledon (2004, 飛機上睇), Elizabethtown (2005, 飛機上睇), Marie Antoinette (2006). 唔覺唔覺都睇過既有Wag the Dog (1997), 仲有N年前佢客串過幾集"ER"飾演一個死靚妹. 睇咁多次雖然當中有幾齣都幾鍾意, 但依然唔鍾意佢, 依然覺得佢唔勝任, 依然醜樣.

琴日睇Spider-man 3, 好明顯電影做左D手腳, 就係Dunst小姐既雙腳, 瘦到呢好似supermodel咁, 印象中佢邊有條咁靚既美腿呀?! 唔信, 睇吓佢以前D相(費事用最大size, 整核突我個blog添呀!):

呢張都免強"new new"地
從低影上去人人條腿都瘦D啦
還可以 (不過四寸鞋喎)

三寸鞋喎好似

呢張就最瘦啦, 不過一定係四寸鞋囉

拿, 咁影法, 好多人都有美腿...

睇IMDB佢個biography, 佢真係星途行運一條龍(令人聯想起香港既楊X嬅, 一樣靠借運!), 1989年就有幸拍Woody Allen既"New York Stories", 1994年又有幸同Tom Cruise加Brad Pitt拍"Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles"(兩齣我都有睇, 不過無咩印象有佢份添...). "Spider-Man" (2002)都係因為Kate Hudson同Alicia Witt推左佢先有份咋! 如果阿Kate(Goldie Hawn個靚女)肯, 幾時輪到核突Kirsten?! 醜樣人原來係瑞典溝德國, 唔怪得搵佢扮奧地利人Marie Antoinette啦, 佢真係成世好命!

29 comments:

Anonymous said...

佢細細個拍Interview with the Vampire既時候好勁架,完全入哂戲。不過佢大個左之後就無左細個果種靈氣喇。

Anonymous said...

同感啊!身為男人我都吾覺得佢索,個樣丑到好似鄉下出來梗。

mad dog said...

好彩有人和應啫! :)

Anonymous said...

我一D都唔鐘意佢.

SJ 或Jessica Alba正好多.

梁巔巔 said...

呀哈哈哈哈哈哈!!!! XDDDDDDDDD

妳每幅圖, 對佢對腳啲評語好正好攪笑!!!!!

"佢真係成世好命!"

咁, 就夠啦!

^~

Anonymous said...

uncle ray: SJ正, jessica alba... 唔麻麻啫, 有少少普通...

LDD: 女人好留意女人既腳架! :)

Anonymous said...

完全同意﹐佢最靚最有演技都係拍 interview with the vampire﹐好似公仔一樣﹐點知越大越醜怪﹐呢幾年有d似外星人﹐仲係et個隻...

Anonymous said...

oh,mad dog你地睇邊場?
我sunday nite都響PP喎...我同mr.right一齊,離遠望左望對couple,我心諗會唔會係mad dog呢? 拿,真係心諗左一諗...唔會咁岩呱...

Anonymous said...

掛住講,都唔記得講正題,佢個樣好鬼老...
廿幾就咁既樣,失敗﹗

btw,巔,乜唔係男人仲留意女人對腳咩?? 咪扮嘢啦你...

Anonymous said...

男人大多會留意女人的胸和腿~
我也準備去看Spider-man 3,大陸呢次悟算太遲,5月2號就已經上映了,不過這幾天一直沒空~
哈哈,md,話是話,甘多張腿既相,有無一張似你既腿啊?
啤啤熊:我今天係街上見到對couple,都係度捻“我估md都差不多係呢個樣啦”~

Anonymous said...

choco sea: 我當年都有睇vampire, 但無乜印象佢有份.

啤: 我唔見係喎? 兩個house做, 係睇house幾? 幾點先? 佢總之就唔靚啦.

mr. bibe: 你點會見到我喎. 我個樣會係點樣? :)

Anonymous said...

係啊,其實我有時會想象md的樣子~:)

Anonymous said...

"btw,巔,乜唔係男人仲留意女人對腳咩?? 咪扮嘢啦你..."

阿啤, 我幾時話我唔留意吖!? 我好留意 tim~~~~~~~~

我剩係話阿大 oD點評好過癮之嘛!!!!!

玩挑戰喎呀?!

Anonymous said...

"係啊,其實我有時會想象md的樣子~:)"

好索 ga~~~~~~ 傳聞

LDD

Anonymous said...

典解用我 account 留唔到言嘅?!?!???!!!?!?!?!?!

Anonymous said...

mr. bibe: 睇我個blog會估到我個樣? 個卡通樣有DD似既. :)

LDD: 點解用唔到LDD個名? "玩挑戰喎呀?!" haha... "好索 ga~~~~~~ 傳聞"乜咁好呀把口今日?

Anonymous said...

嘩, 各位, 呢張精彩呀!
http://galleryoftheabsurd.typepad.com/14/images/final_dracant_1.jpg

原來佢果陣咁細個:
http://www.movieactors.com/freeseframes-1026/Interview-Vampire61.jpeg

http://www.emerchandise.com/images/p/IWV/pdPHIWV0005.jpg

http://www.filmweb.no/bilder/multimedia/archive/00011/Kirsten_Dunst_i_Inte_11142f.jpg

sa said...

好有同感!
佢都係細個可愛d,
越大就越醜樣,
又無身材,
真係死好命.......

唔講真係唔省起佢有份拍Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles

aulina said...

我不嬲覺得女人要有肉先得,所以真係唔係好覺d腳唔靚...

做啦啦小野貓果陣都好cute架。之後都係睇spiderman咋,冇套套睇……

MJ係應該係鄉下妹嚟個喎,咁咪襯囉?

Anonymous said...

sa: 我都係完全唔知.

aulina: MJ? 啦啦小野貓?佢對腳唔粗, 不過Spiderman 3裡面係supermodel美腿囉忽然間.

aulina said...

MJ = mary jane...

唔記得啦啦小野貓叫乜名,睇cable睇過,十幾歲掛果陣,夠青春可愛架。

成套戲執?

mad dog said...

3: 佢swedish + german又唔算鄉下既. 不過就唔靚囉. "啦啦小野"原來叫"bring it on", 無睇過. "成套戲執?" 套戲裡面得幾幕見到佢對腳啫, 就係執果幾野卦.

mad dog said...

咦, 唔係喎, 睇番D相, 我響電視睇過"bring it on"重播噃!

Anonymous said...

係成日播架... 你唔覺係佢哩?swedish / german都唔襟老,呢樣中國女仔著數好多,佢地睇我地成日都覺得我地好後生。

Anonymous said...

mad dog說:女人好留意女人既腳架!

我愛看女人蜜色的小腿,覺得好性感。

  said...

虽然没有到很漂亮,但也没有你说得那么不堪吧,汗。。。

Anonymous said...

foxbok: 女人批評女人, 可以很mean的. :)

Anonymous said...

我都覺得Dunst小姐超樣衰.....
唔明點解可以做女主角lor.....
〈Spider Man〉如果唔係佢做女主角一定會仲好睇過而家....嗰年同〈Pirates of the Caribbean〉一齊上,但係我同我家姐都話喺戲院睇"Caribbean"之後先租碟睇〈Spider man3〉
講開又講,其實你喺飛機睇嗰套〈Elizabeth Town〉其實本身係搵Natalie Portman做咖....但係佢竟然走咗去拍同年開拍嘅〈V for Vendetta〉,真係激鬼死!!!

mad dog said...

kari: 如果elizabeth town係由natalie portman做, 一定好多人睇, 香港亦會上囉. :)