Pages

Wednesday, May 23, 2007

我係邊種女人?


上星期我咪同D同事去左遊船河既? 有個男同事俾個女高層迫供, 叫佢逐個女同事俾個評語, 一人一個. 現場八女二男, 個男同事飲左少少酒, 但由於環境輕鬆, 佢真係夠膽逐個講.

有人俾佢話係"artificial" - 韓國女人是也... 不過該同事連忙澄清全身都係真野, 除左對眼做過雙眼皮手術...

有人俾佢話係男人會娶既女人, 即女人中既典範... 好似Jane Austen筆下既女人一樣... 呢個當然係compliment啦.

有人俾佢話係請得過既, 即係好員工.

有人俾佢話係perfect既女人.

有人俾佢話係會殺人既, 娶唔過又請唔過.

我? 佢唔敢講, 話唔"appropriate"評論... 咁當時緊係有人玩野話佢fancy我啦... 又話我係佢既subconsious desire... 真尷尬. 不過即係我未必係perfect, 又未必娶得過, 更加未必請得過噃...

第一時間緊係話俾我阿邊個知啦, 等佢知道佢另一半仍有魅力! :)

Anyway, 原來醉醉地, 環境又許可, 真係可以聽到好多野架!

14 comments:

Anonymous said...

你因住你阿邊個唔比你同同事遊船河呀...
哈哈,其實女人嫁左有人fancy有乜出奇,咪比d男人食住呀﹗
等佢知你咁charming,緊張你多d都好架﹗
mad dog生,你中左獎知唔知呀?

Anonymous said...

哈哈啤! :)
遊船河係公司event, 無得唔去.

Anonymous said...

我其中一個老細,試過兩次醉醉地時,話想認我做細妹,不過無人有反應,我都扮聽唔到。

Anonymous said...

嘩, 老細就驚D! 

Anonymous said...

憑我比較sensitive﹐又有DD經驗既男人直覺﹐我敢肯定佢一定對妳有D野﹗
係D咩就唔知喇﹗﹗

梁巔巔 said...

"來醉醉地, 環境又許可, 真係可以聽到好多野架!"

睇 oD哲學書仲一流~

另, 當年我篇論文 (學士啫)~ 論海德格對傳統人學的批判, 都係醉中之作.

勁 ar 哩~

^~

梁巔巔 said...

妳呀......

神奇女俠瘋癲女人咯~

Anonymous said...

freak'mc: :)

LDD: 論文都係醉中之作, 你真係得架啦... 唔驚肥左? "神奇女俠瘋癲女人"... =__=...

梁巔巔 said...

當年醉咗只會越寫越神. 只係驚高分到爆燈~ ^~

而家唔得 lu.

mad dog said...

LDD: 你宜家咩年紀得架...

梁巔巔 said...

我唔係中男!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

LDD: 你仲唔中, 唔通後生仔呀?

梁巔巔 said...

:(

Anonymous said...

"subconsious desire... "点解?

潛意識的慾望?即有意識就一定不會想? :)