Pages

Tuesday, May 22, 2007

Dolores O'Riordan - Are You Listening


買了這CD數星期, 終於由始至終聽過不下十次了. 是時候可以談談我對每一首曲的感覺, 都是很個人的.

1. Ordinary Day - 很The Cranberries的一首歌. 中快板.

2. When We Were Young - 快板. 亦是極之The Cranberries feel的一首. 第一及二首是全碟最有The Cranberries影子的. 是一眾fans聽到都興奮的. 不過這兩首不是今次我最喜歡的歌曲.

3. In The Garden - 中快板. 那一句Round and round and round and round... 聽完會不停地在腦海中重複. 曲中的變奏做得不錯.

4. Human Spirit - 中快板. 有點印度feel的歌. "Don't let life consume you... It could eat you up inside"

5. Loser - 快歌. 音樂沒有歌詞般憤怒: "I'm sick and tired of people like you... You think your clever but you haven't a clue"

6. Stay With Me - 有點憂怨的一首歌. 慢板.

7. Apple of My Eye - 是全碟最喜歡的一首, 不停重複翻聽. 慢板. 前奏也十分好聽. 令人有希望的音樂. Remember, remember the face of you... Surrender, surrender the touch of you...

8. Black Widow - 有點dark有點懸疑的一首歌, 也帶出了black widow的哀怨.

9. October - 中快板. 也有點The Cranberries影子的一首. 十月, 就是遠離了夏天的十月.

10. Accept Things - Nananahh, Nannahh, Nananahh, Nannahh... 有點令我想起明哥和周迅的"流浪者之歌"中的nananan... Chorus是令人聽得開心的: You should open your eyes Make it easy to accept things...

11. Angel Fire - 另一首十分喜歡的歌. 也是聽了無數次的一首. "I can't find a word to say to you I can't comprehend. I can't relate to you... Take me higher, Angelfire..."

12. Ecstasy - 沒有特別感覺的一首

Amazon連結試聽.

15 comments:

Anonymous said...

以為睇緊自己寫... XD

Anonymous said...

3: 點解? 你無聽呀呵?

Anonymous said...

冇呀,唔會特登買,moov冇咪冇聽囉。

Anonymous said...

3: 呢隻真係好好聽吓. 我呢兩日不停唱... "angelfire"&"apple of my eye"都超正!

Anonymous said...

聽October同When We Were Young~
令我幾掛住以前打鼓打The Cranberries D歌的日子~

個人幾鐘意Stay with me

Anonymous said...

coffee: 你打過鼓? 好玩喎. 最鍾意都係aple of my eye, angelfire... accept things 都好. :)

Anonymous said...

斷斷續續打過幾年~
哈~講番起當年係因彈唔成結他唔訓氣走左去打鼓~真係幾正又開心~
anglefire都幾耐聽~

Anonymous said...

coffee: 咁仲有玩過咩樂器? 我只玩過小提琴, 但玩極都唔多掂, 之後玩過手鈴.

Anonymous said...

我係個D每様都學D,但係冇様叻~小提琴~好細個玩過幾年~後來皮膚對松香敏感~被逼CUT左冇得學~大個冇心機學番~記得岩岩拉個時~阿媽成日話我劏雞~haha

跟住大D就吹過兩年saxophone~呢個好想再玩番~可惜未有時間和心肝~

手鈴《--我覺得D聲好好聽

Pinocchio said...

我哩排都煲緊,暫時聽october最多,而比較喜歡係loser,不過整體聽落都係好the cranberries.

我覺得angel fire有點像dying in the sun....又可能跟本不像,只係我想佢再用那種懷孕的聲音去唱,因為真係好好聽,dying in the sun對我嚟講係一個驚喜.

Anonymous said...

coffee: 皮膚對松香敏感? 話, 跳ballet有時都要用松香整對pointe shoes個頭等佢無咁易跣. 我都劏左雞好多年, 始終唔掂, 個小提琴從來同我不咬弦... 我都玩過clarinet... 一兩個月咁大把... 手鈴就玩過兩年, 仲同教會手鈐隊去海外參加過symposium添, 好開心架, 不過後來自己暫停左一陣, 最後就無再玩啦...

pinocchio: 哈, 你鍾意D rock D既架喎... 我今次鍾意D抒情D既. dying in the sun, 唔記得係點既添... 哼兩句黎聽...

Pinocchio said...

>你鍾意D rock D既架喎

等你記起dying in the sun之後,你就唔會咁諗.

本來想去youtube搵比你,不過怕java太強比i.t捉就痳煩喇!

睇下對d歌詞有冇印象先:)

Do you remember
The things we used to say?
I feel so nervous
When I think of yesterday

How could I let things
Get to me so bad?
How did I let things get to me?

Like dying in the sun....

Anonymous said...

pinocchio: 嘩, 呢隻真係幾近唔記得! 返屋企搵番隻碟先! (http://www.ugoplayer.com/music/dyinginthesun.html)

Anonymous said...

我最鐘意 Human Spirit

Anonymous said...

abby: human spirit 都 ok.