Pages

Saturday, May 05, 2007

女人叢

自少在女人叢中長大, 只有兩個姊姊, 沒有兄長或弟弟, 小時候和姨母們(四五個)十分親, 讀了十五年女校, 整個成長期都很少機會接觸男人. 中五會考後很想轉去男女校讀中六七, 但被大姊反對, 說那間學校又不是比我校好, 轉了校他日入大學時人家以為因為我有問題才要轉校, 於是讀師姑學校讀足十五載(幼稚園低班至中七). 大學時也"叉"了半隻腳進一本地大學的翻譯系(那時還未到美國讀書, long story...), 上課的一天, 又是一大班女人, 嚇得我目瞪口呆, 說真的, 我那時"恨"離開女人堆'恨"了很久.

所以中六時學校有那些聯校活動, 我便出動了! 大佬, 齋左咁多年, 容乜易真係唔識鍾意男人!

說真的, 多年的女人叢中, 有時真的不太享受, 當然我的摯愛七個好朋友是十五年女校的珍貴得著. 多年的女人群體生活(還有多年習芭蕾舞也是清一色女孩子啊! 噢, 還有還有, 在美國讀大學時也住了兩年女子co-op house, 死未?!), 你說我是否很懂得和女人相處? 我又覺得不是, 在她們面前, 有時我覺得自己是個男人, 是照顧她們的男人. 我從不喜歡和女孩子一起上洗手間, 逛街買衫我比較喜歡自己去, 男友/另一半也最好不要跟著我買衫, 這個是我獨個兒嚮往的樂趣, 不要阻我.

我為人較慢熱, 不認識我的人都覺得我不太平易近人, 有點寸, 當別人都已混得熟絡時, 我仍然可以一個人站在一角不說話. 不過熟絡了我會令朋友們很高興, 因為我喜歡搞氣氛, 我也會是一群人中最嘈吵又笑得最大聲的一個, 當然要心情好時.

公司女人也不少, 中年的更多, 不過很少和她們吃午飯. 或許她們不喜歡我, 或許我不夠八, 或許她們多年來都覺得我寸. 無所謂, 我不是要在這裡找朋友.

多年來都不太享受生活在女人叢中, 直至近來, 直至今天. 週五晚的芭蕾舞課. 忽然間, 我覺得我很慶幸認識到這群舞者, 這群年紀或許從二十出頭至四十多也有, 一半日藉, 一半港人的芭蕾舞同學.

下班後下著雨, 等了一會巴士. 甫趕至舞室, 一眾同學便笑臉迎人的像歡迎我的來臨, 有裂嘴而笑地說: "Hello!"; 有用不鹹不淡的英語說道我終於可以準時上課了真好(可想而知我經常遲到!); 有人問候我的身體, 因為星期二的課我有點不適要提早下課.

不分年齡, 不分舞技, 不分國藉, 我們就是這樣每星期都見面. 女人們, 你們有時也可以很可愛的!

有時我想, 我真的可以愛上女人...

25 comments:

Anonymous said...

看妳寫的文,又不覺妳好"才"。

都說文章才能反映真性情了.

Anonymous said...

跟你相反。我自小到大,接觸男性比女性多。

我有四個兄弟,沒有姊妹。讀男女校,男孩子都喜歡跟我玩,可能覺得我不麻煩、不小氣吧。有些女同學有點怕我,覺得我cool或寸。其實我只是對她們小小年紀已一副小女人、婆媽的德性不耐煩吧了。工作後,大部分時間,同事也是男多女很少。

我也從不喜歡和別人一起上洗手間。以前十多歲時,就連看電影或甚麼都一個人去,不喜左約右約。

老公說我的買衫習慣有點男人,從來都是一個人去,而且通常是覺得很需要買時才會出動,一口氣買夠了,就好長時間都不大再去。有些衣物如果穿得滿意,我會回頭多買幾件。最瘋狂的記錄是同一款的鞋,我買了三對米色、兩對黑色。

Anonymous said...

uncle ray: 點才法? 半夜寫既野好似內心D呀呵? :)

閒趣: 哈, 家中兄弟姊妹影響都幾大, 好似aulina都係無姊妹, 買衫習慣同你都幾似. 我真係未試過一款鞋買三對唔同色咁癲. ;)

Anonymous said...

距講既係同色同款吧?
md:我覺得你好似我一個女性朋友,喜歡單槍匹馬,喜歡搞氣氛,“不認識我的人都覺得我不太平易近人, 有點寸”...還有,她揚言8年(讀醫的)大學生涯不拍拖,要當女強人(至少現在是學院學生會主席,兼職當地方電視台周末英語新聞主播[内地缺乏人才])...最抵死有次發飆同我講距其實并不想單身:(女子有時候的想法好奇怪...
其實我現在也算是在男校讀了,9:1的男女比例,個個男生都練得金睛火眼了——周圍及女——總比"斷背山"好...

Anonymous said...

我讀男校,到中學畢業才有機會去同學的家開Party,第一次碰到女孩的身體,好像觸電!
入了大學,英文系就在我讀的哲學系/中文系旁邊,靚女特多,真是意亂情迷...

Anonymous said...

mr bibe: 9:1的男女比例, 未試過, 以前工作地方男的也不少, 現在嘛, 又相反了. 和"女人群"好像很有緣... ;(

chris: "意亂情迷" :) hahah. 我第一次(F.6)參加ball, 都有呢種意亂情迷感覺. 有男仔打電話俾我直成傻左添! :)

梁巔巔 said...

"有時我想, 我真的可以愛上女人..."

好耐之前, 睇完妳個 Blog, 我一早都話妳有潛質.... ga la! ^~

Anonymous said...

LDD: til... 人人都有潛質架啦!

梁巔巔 said...

"til... 人人都有潛質架啦!"

"til"

AhHaHaHaHaHaHaHaHahaHahahahaHaHaHa~~~~~~~~~~~~

好 high ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

Anonymous said...

我在大學修讀的是文科,接觸的女性亦比較多,但靚女過電我亦不太感冒。

田中小百合 said...

看來我亦有那方面的潛質了:)

梁巔巔 said...

田中小百合, 男人好 oD ar)))))))))))))

Anonymous said...

LDD: 黐鬼線! :)

田: 你係女呀呵?

LDD: 你收聲啦, 又想響度宣傳你自己? :) hahah...

梁巔巔 said...

噓..... 咩唧..... 喎話男人好 oD ja ma!!!!!!! ..... 又鬧.... :(

嗱, 以下呢句就宣傳自己嘞~

Hihi~ 小百合, 喎好正 ga~ This is my blog~ www.victorvictor.blogspot.com

^~ Heeee~

Anonymous said...

LDD: 救命!

aulina said...

我覺得閒趣係有嘢同我同你似先會忍得住我地亂噏咁多交流咁耐架!heeeee...

同閒趣買衫基本上一樣。

小百合男嚟架... 又唔睇人地寫嘢...

梁巔巔 said...

小百合係仔嚟 ar?! :O

Carmelina said...

我是路過的,看見你寫的文章十分有趣,我亦是女校出身,也愛一個人去shopping!“不認識我的人都覺得我不太平易近人, 有點寸”...
或者這些就是通病!

Anonymous said...

very warm. I miss the Friday classmates.

Tell you what, the class I am doing now has a very professional ballerina 70 years old! She can still do splits and dance v. elegantly.

jy

Anonymous said...

aulina: 哈, 佢個blog一時斐語悟一時田中小百合, 我有睇架, 不過唔多清楚係男定女... ;)

je t'aime: 歡迎光臨! :)

Anonymous said...

jy: doing splits in her 70s?! wow, i wish i could still do that when i am that old! :) and maybe triple pirouettes? ;)

admin said...

D人成日有錯覺,就係讀女校就會好識同女仔相處,其實我讀女校,都好怕全女班的八婆環境

Anonymous said...

maki: 哈! :) 其實我覺得最識同男人相處係男女校出黎果D女仔, 單性學校出黎真係無咩著數, 失戀又唔鬼識處理, 一拍拖又癲哂咁. 最受男仔歡迎果D女仔通常都係男女校出黎果D.

cheryl said...

哈哈~女人

我都唔鍾意大黐身,成日一齊好煩
不過唔知點解男人都怕我
哈哈,都叫我cheryl姐
雖然appear to be 粗魯d,但又未至於真係咁啫... 唔受保護都未必真係咁霸道嘛

下次我實蒲頭and俾個電話「珠」你... (係,完全被誤差佢個樣係2粒珠嚟)

Anonymous said...

cheryl: 男人都怕你因為覺得高不可攀吧, 你個樣cool嘛. :) 好啦, 下星期跳啦, 我sms導師時原來唔鬼記得留名, 佢只知道你個名唔知邊個學生留message俾佢... 我落堂時同佢講左話你放假返黎想跳吓. ok, 等待你條珠!