Pages

Saturday, May 05, 2007

我又要玩!


昨晚看到網友Ray介紹這個攝影遊戲, 歡迎全球網友參與, 但照片一定要在今天, 即五月五日拍攝, 在你的time zone內, 詳情請看這個24 Hours of Flickr連結.

現在離今天的完結還有兩個多小時, 如果你看到此文又想參與, 要快一點了!

今天因要看物理治療, 又跑了到不多去的旺角及油麻地一帶, 拍了一些相片, 由於遊戲限定每人只可提交一張相片, 不如大家幫幫眼, 替我揀一幅來提交吧. 都是用普通DC拍, 沒有什麼技巧可言, 粗粗地玩吓:

Technorati tag:

14 comments:

Anonymous said...

為甚麼要看物理治療?

admin said...

我投第三行第四張:P

Anonymous said...

用得電腦多咪肌肉勞損囉, 腰骨又唔好, 跳得舞多又肌肉痛, 要keep住睇.

Anonymous said...

maki: 個男人影個女仔果張?

Anonymous said...

下?咁好心妳停陣跳舞, 等身體休養下先la!

Anonymous said...

uncle ray: 哈, 跳少左幾堂啦, OK既... :)

aulina said...

今日成日housewife呀,乜鬼都冇影過...

Anonymous said...

aulina: 仲有20分鐘, 都可以玩架! 我頭先都睇到一張相, 個女仔影自己: 5/5/2007, sitting on sofa doing nothing. 無問題呀! 青馬橋都得!

Anonymous said...

你用左邊張呀???
呢個game都幾過癮...

Anonymous said...

啤: 今晚咁早返屋企? 唔似係喎... 未揀呀, 有咩好提議?

Anonymous said...

interested in this as well?
http://g.yupoo.com/wherewelive
(best viewed with firefox)

Anonymous said...

pk_: thanks for the info. no lah, don't want to disclose my apartment view. ;)

Hyacinthus said...

我喜歡你的六行第一張,這正正是生活在地產廣告內 :)

Anonymous said...

風信子: 多謝你提供意見, 我都有諗揀呢張, 夠香港feel. :)