Pages

Friday, May 11, 2007

三隻碟

過去一星期一氣買了三隻碟, 許久沒有入這麼多貨, 對許多人來說可能每個星期都如是, 不過我卻很少很少. 記得買碟買得最瘋是大學時期, 每次測驗或考試完畢便跑去CD舖入貨, 獎勵自己. 回港後, 可能私人空間少了, 不會像大學時常常獨自"焚"機高歌跳舞, 碟也買少了.

Dolores O'Riordan及Cranberries是陪伴我整個大學時期的歌手/樂隊, 他們所有的CD我都有收藏, 這回O'Riordan出個人大碟, 怎可錯過. 暫時只聽了三次左右, 遲些再在這裡說說此碟的音樂吧.

第一次聽時, 頭兩首很有以往Cranberries的味道. 然後後面有幾首慢的也很不錯.
星期六到油麻地BC逛, 為的是找找有什麼新soundtrack. 有網友說丹麥電影"After the Wedding"(婚宴背後)(今屆HKIFF看的)的OST不錯, 便買了下來. 也聽過一兩次. 第一首印度feel的音樂, 令人聞歌起舞, 很是興奮!

Tracklisting


然後是早前在藝術中心看過的"Shortbus"(性愛巴士)的OST, 多個網友都推薦, 考慮了一會, 也買下來. 聽了三四次, 真是非常喜歡! 連續三天晚上都是一邊聽一邊睡.

20 comments:

Anonymous said...

尋晚又搵碟(舊果啲),真係要做返inventory先得...

Cranberries... 淨係記得王菲咋。

Kin said...

買了 Dolores O'Riordan 給朋友做生日禮物, 在art center 的書店裏聽到, 初時以為是 the cranberries, 去 hmv 找了很久呢 ~ ~"

Anonymous said...

3: 王菲?! 走啦叫佢, 學人地.

堅仔: 佢上個月黎香港仲以為四月已有碟買, 點知原來五月初先出, 果日響HMV都係搵好耐, 要sales搵俾我.

梁巔巔 said...

看完第一段, 想問~

妳以前喺 Mad Dog Bar 多數座入面嘅樓上 or 樓下, 定還是露天?

mad dog said...

LDD: 鬼記得咩, 你唔會見過我架啦, 我果陣有D tom boy look... 成日都同幾個男仔friend去...

mad dog said...

同埋, 我聽Dolores時唔響香港喎...

梁巔巔 said...

"tom boy look..."

:O

mad dog said...

LDD: 係架, 分分鐘有女仔戀上我! :) hahah... 不過我tom boy得黎時都幾正既... ;P

梁巔巔 said...

唓! 我夠曾經風靡 "基" 壇咯~

不過, 我冇攪過基 ga!!!!!!!

Anonymous said...

LDD: 咁我又無風靡"基"壇, les妹都唔係識好多. 最激都係大學時去bar蒲, 醉醉地同個les妹跳左陣熱舞咁啫. 之後響campus撞到佢幾鬼尷尬... ;P

Anonymous said...

Cranberries最紅時應是94,95年, 妳正在讀U, 咁妳衣家咁係......

梁巔巔 said...

"Cranberries最紅時應是94,95年, 妳正在讀U, 咁妳衣家咁係......"

"咁妳衣家咁係......"

呀哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~ 唔唔好大啫!!!!! :P

sa said...

我都好鍾意the cranberries架~
早前Dolores O'Riordan係香港某酒吧開左個迷你演唱會,我有朋友去左睇,但我事後先知,所以無緣一睹她真人~

youtube有她新mv
http://www.youtube.com/watch?v=Lxc3O4mQV74

Anonymous said...

sa: 多謝個youtube link, 仲有呢個october加slide photos:
http://www.youtube.com/watch?v=Uyvh8uTGuGY&NR=1

Anonymous said...

uncle ray: 咪計啦, 總之我細過陳豪啦! :)

LDD: 你咪咁大聲呀...

Kin said...

Mad Dog Bar !???

Anonymous said...

堅仔: 係呀, 你以前都成日去Mad Dog Bar? :)

Anonymous said...

LDD: 諗諗吓, 果陣好似坐露天多.

Pinocchio said...

我以前都勁煲cranberries.

不過聽過哩隻新碟後,自然反應令我再看清楚真的是個人大碟嗎?

Anonymous said...

pinocchio: 不過又的確係成隻碟D歌都係佢作架喎.(好似填詞都係)