Pages

Tuesday, May 29, 2007

全港最受歡迎二十種食物

剛看星期五的HK Magazine, 今期封面故事是: The Top 20 Hong Kong Dishes (Yes, Even Stinky Tofu).

二十種食物排名(最受歡迎的排最後):

20. 7-Eleven microwavable meals - 七仔叮叮食物

19. Har gau (steamed shrimp dumpling) at Victoria City Seafood Restaurant - 灣仔海都的蝦餃

18. Stinky tofu - 臭豆腐

17. Steak on a Sizzling Plate at the Boston Restaurant - 灣仔波士頓餐廳鐵板牛扒

16. Clay-pot rice at New Chui Wah Cafe - 新翠華的煲仔飯 (銅鑼灣登龍街)

15. Pavlova at M at the Fringe - 下亞理畢道藝萃會M at the Fringe的Pavlova甜品

14. Macaroni in soup with spam and fried egg at Hong Kong Style Restaurant - 中環港式餐廳的餐蛋湯通

13. Souffle at Tai Ping Koon - 太平館餐廳的疏芙喱

12. Congee at Sang Kee Congee - 中環生記粥麵的粥

11. Cantonese hot pot at Gum Hoi Gok Seafood Hot Pot - 銅鑼灣登龍街(金海閣)的廣東式火鍋

10. Cha Siu at West Villa Restaurant - (太古城)西苑的叉燒, 呢個最出名架啦! $48一碟

9. Egg tarts at Hoover Cake Shop - 九龍城衙前圍道136號的蛋撻(Hoover中文店名是什麼?)

8. Beef brisket noodles at Kau Kee - 中環九記牛腩, 我父吃了多年的了

7. Lap Mei Fan at Bo Innovation - 中環雪廠街的味飯

6. Four-fish-treasure noodles at Shan Loon Tse Kee Fish Ball - 香港仔謝記的四寶魚蛋麵

5. High tea at the Peninsula - 半島的high tea, 試過, 不過不覺得與別不同, 都是喜歡文華Clipper Lounge或淺水灣的Verandah多一點...

4. Baked rice with pork chop at Mido Cafe - 油麻地美都(近廟街)的焗豬扒飯, 去BC常常經過都從未光顧, 有貓四處走嗎? 我怕貓架...

3. Spicy fried crab at Under the Bridge - 灣仔橋底辣蟹(駱克道401-402, 405, 414咁多間?)

2. Steamed rice with duck sauce wrapped in lotus leaves at Tung Po - 北角渣華道市政大廈東寶小館荷葉飯

1. The wonton noodles at Mak's Noodle - 麥奀記雲吞麵(中環威靈頓街)

*(相片與該餐廳無關)

31 comments:

Dennis said...

叫「豪華蛋撻」?

Anonymous said...

dennis: oh i see! kowloon city woh...

Anonymous said...

食過豪華蛋撻,東寶荷葉飯,謝記魚蛋粉,麥奀...通通都係食過一次無再幫襯,實在覺得唔好食。基本上唔食蛋撻,要食都會揀檀島。另外,勁鍾意食灣仔再興的叉燒,都好出名架!!!

Anonymous said...

小蓓: 我睇果個list可能係D老外鍾意既多... 我好鍾意食蛋撻, 不過未食過九龍城既囉, 咁遠. 灣仔再興? 好似聽過, 邊頭?

Anonymous said...

嘩, I LOVE 叉燒﹗

聽講九龍城有好多正野食,但唔就腳...

通常食野睇心情,同埋同邊個﹗

Anonymous said...

好多食店的食物都被人神話化了,譬如說,我公司附近間茶餐廳的乾炒牛河就一點不輸何洪記的,甚至有可能更好。

aulina said...

死,全部未食過喎!好似海都食過掛,Fringe Club好似食過又好似冇,蛋撻好難唔好食個喎... 麥奀?是但一間都好過佢啦下嘩?

今日見到一個好得意嘅景象:兩個鬼佬企響正街燒臘前試燒鴨,然後同砧班買!

Pinocchio said...

原來我食過嘅野唔多,可能你講個d都係過海啦!

20, 燒賣,不過都唔係7仔買亦都唔係叮叮牌
13, 都唔係好好食姐
5, 未去過半島,文華就試過都幾舒服,不過我會諗起哥哥

另14, 通粉 - 我就會諗起佐敦牛奶公司個d滑蛋同通粉,你食過未? 好好食架:P

Dennis said...

17. 灣仔波士頓餐廳鐵板牛扒
嘻,早幾日食過 :)

14. 中環港式餐廳的餐蛋湯通
成日都覺得呢間唔好食...

通粉,要提吓外國人唔會多識去既上水廣成冰室既牛肉通。

9. Egg tarts at Hoover Cake Shop
正,真係要試...

5. 你果然係好鍾意 Verandah :-p

Anonymous said...

哈, 我不知算否為食, 很多也吃過了. (20, 18, 17, 16, 12, 11, 10, 8, 3, 2, 1)

是Top20 popular dishes還是nice dishes 呢?

愛美 said...

我都覺得呢個list唔係咁本地為食貓口味:

七仔叮叮食物又無益又難食, 是在無選擇之下的填肚食物,

海都蝦餃又唔覺有乜特別, 好多酒樓都做到

臭豆腐我中學以後, 都未食過了, 而家所見的, 和以前的完全另一風味

波士頓鐵板"豬"扒好耐無食過, 不過諗起都幾回味的,

太平館我愛燒豬肶飯, 疏芙喱就No La,

登龍街金海閣有人介紹過, 不過要排好長龍的, 所以未試過,

「豪華蛋撻」都成日食, 不過唔覺特吃好食,
其實只要新鮮出爐, 好多間街坊餅店都好食的

西苑叉燒幾好味, 但更愛他們的焗叉燒餐包

半島high tea 如你所說, 冇乜特別, 可能我鍾意食熱野咸野, 下午茶情願揀茶餐廳

灣仔橋底辣蟹 ~ 同風信子去過隔離那間, http://ctitin.blogspot.com/2007/02/take-ii.html
yummy yummy :P , 另外佐敦興記都好得!

東寶小館荷葉飯未食過, 不過其他菜式都唔錯!

雲吞麵我鍾意灣仔永華, 去親灣仔都會順便食番碗

其他的都有聽過, 不過都未試過!

Anonymous said...

啤: 好少過海, 頂多去尖沙咀, 九龍城一生人可能去過十次以下... 你同mr. right成日遊車河, 有咩好介紹?

閒趣: exactly, 有時細細間無乜人識可能都唔錯.

aulina: 全部無食過? 我都食過7 out of 20, 不過其他既都試過. 你食素就緊係啦. 正街有鬼佬? 住皇家太平洋啦緊係.

pinocchio: 佐敦牛奶公司又真係經典, N年前去過吓.

dennis: 中環港式餐廳只試過外賣. 特登去九龍城食蛋撻, 咁唔方便...

uncle ray: 嘩你都幾為食架喎. 佢話係: "our top 20 most important Hong Kong dishes" by HK staff

Anonymous said...

愛美: 太平館燒豬肶飯無試過, 疏芙喱就真係好特別吓, 西餐廳果D唔係咁架嘛. 灣仔永華我最鍾意佢D蝦子介蘭, 仲有糖水. 細蓉好細碗.

Anonymous said...

可惜,竟無灣仔金鳳茶餐廳:雞批加奶茶..

mad dog said...

慶強: 呀, 我都鍾意金鳳凍奶茶, 雞批出爐熱騰騰時最好食!

愛美 said...

太平館疏芙喱 ~ 我唔鍾意熱的甜品的, 不過聽你咁講, 下次都要試下.
永華蝦子介蘭 ~ 我都鍾意, 仲有佢D酸沙葛, 真係 Oh my 葛 :p
金鳳凍奶茶 ~ 正! 佢D菠蘿油都好好味!

mad dog said...

愛美: 有陣時熱甜品有熱既好味. 呢個souffle又真係要試試.永華酸沙葛無試過, 蝦子柚皮就想試吓. 金鳳菠蘿油幾好, 不過塊牛油超大塊!

梁巔巔 said...

反得個名首位:

庸記燒鵝~ 美心好食過佢.

另, 灣仔有間手打雲吞麵, 個人認寫沾仔記, 麥奀記, 羅富記都唔夠揮.

香港仔謝記, 麻麻.

Anonymous said...

LDD: 美心燒鵝好食咩? 灣仔雲吞麵邊間?

梁巔巔 said...

"美心燒鵝好食咩?"

最正

"灣仔雲吞麵邊間?"

修頓球場對面, 唔係電車路嗰邊, 家計會附近.

Anonymous said...

我覺得呢二十種食物係「全港最受歡迎」是對的,但佢推介的食店真的不敢恭維,好鬼似打開本飲食指南,人地介紹咩野就當好食 .... 真係好是但、求其喎!

謝記魚旦粉,真係又貴又一般貨式,朋友來香港仔開餐,我完全反對佢地去呢間啦!

mad dog said...

LDD: 咪就係我地頭先講果間"永華"囉!

karvitz: 對, D食物就係好多港人都鍾意, 不過D食店就好多人非議.

Peg Peg said...

其實係base on乜黎選呢top 20?

mad dog said...

peg peg: 佢只係話the most important dishes in hk. that's why 7-eleven都有份.

sa said...

唔係啩,麥奀記係第一?!!!
一d都唔覺好味喎,個湯底又腥,雲吞又細粒....

蛋撻我都覺得檀島最好味~

我有個朋友話九記牛腩唔係最好味,有間叫波記既仲好味喎,係舊荷理活警察宿舍對面(斜路)

Anonymous said...

豪華蛋撻用豬油整個酥皮,所以與別不同。

東寶小館荷葉飯點及大肚婆炒飯正!呢間野絕對實力派,咁多年都咁旺,唔同好多食店旺一排就收皮。

今日既太平館仲有野值得食?!瑞士雞翼?。。。已經比人copy晒,佢地又不思進取。。。。

講火鍋,排隊未到金海閣!

麥奀記第一?!奇!

云吞魚旦牛腩蝦餃定咩粥粉麵飯,呢d大把食店都已經做倒水準,亦無咩水平上突破既可能,果d所謂最乜乜,齋靠一兩樣野掙住,真係唔執都已經偷笑。。。。。

mad dog said...

sa: 麥奀記我好多年無去囉, 本身唔係太鍾意細蓉...檀島蛋撻我都鍾意.

pk_: 酥皮蛋撻唔係間間都用豬油架咩?大肚婆炒飯? 咩黎架? 太平館宜家咪淨番souffle可以撐住, 價錢唔平, 我寧願去金雀. "真係唔執都已經偷笑"係架, 香港人咁咀"diu", 一唔好食就聽摺.

Anonymous said...

對個list好有疑問,十居其九都係中環灣仔的舖,我諗九龍新界離島好多人好唔"GUR" :P

mad dog said...

小鹿: 都唔係呀, 有D九龍店我都無去過. 咁佢target audience 好多都係hk expats嘛.

Anonymous said...

永華細蓉,正!紅豆沙,正!
灣仔再興在史釗域道同軒尼詩道交界,即榮華隔離,日日中午同放工時間排哂長龍架,好鬼誇張,但真係好好食!
講到食,突然想起中環羅富記的滑牛粥,一絕!
香港仔謝記嘛,好心啦,真係又貴又唔好食。我而家返工返黃竹坑,老細最鍾意捉我地去食,其實大家都好唔想!三十幾蚊碗魚蛋河,有病!

Anonymous said...

小蓓: 永華合桃露唔錯. 灣仔再興原來響果頭... 羅富記好耐無去囉. 謝記可能N年前去過, 唔記得...