Pages

Wednesday, May 09, 2007

啦啦隊全球化


偶然在這裡都說過假如有機會, 相信年輕一點的話, 我也想做啦啦隊隊員! 中學時做過House Captain, 的確帶領過中一小妹妹們做啦啦隊長的, 當然沒有美國啦啦隊那些漂亮服飾了. 還記得那些啦啦球, 我和副隊長各自連夜在家造, 還要用上梳子來製造出一絲絲的效果.

今期Newsweek Extra說到美國的啦啦隊越來越受其他國家歡迎, 不少國家如智利及中國也有這些近乎專業的年輕啦啦隊. 前陣子, 在美國舉行一個全球啦啦隊比賽, 參加隊伍來自不同國家, 十分熱鬧.

更多相片, 可看:

有關文章:

8 comments:

Anonymous said...

我成日都覺得cheerleaders係好得人驚嘅物體,可能因為我由細到大都係geeks group...

Anonymous said...

3: 化太濃妝果D係有D駭人既, 不過佢地既表演又好鬼精彩. 好好睇!

Anonymous said...

題外話,
我買了2件跟你最愛的芭蕾舞有關的tee.
有空過來望望;p

Anonymous said...

abby: 剛覆了你啦! :)

Anonymous said...

外國的cheerleader好鬼professional, 好似耍自由體操咁.

HK好似不太普及了.

Anonymous said...

uncle ray: 文章講, 內地開始發展, 你知啦, 佢地要玩一定好掂, 美國友見到都嚇一跳.

laichungleung said...

The way things go, cheerleading is going to be an Olympic event.

You heard it here first.

Anonymous said...

laichungleung: well, i won't be surprised if it's gonna be an olympic event. and surely it will become the competition between usa, china, and russia again.