Pages

Monday, May 14, 2007

人地三十幾, 我又三十幾...

那天在網上看了一些關於前Cranberries成員Dolores O'Riordan的bio, 原來她比我年長些少.

大學時代常常聽著Cranberries的歌曲, 那時她才二十出頭, 已砰地一聲雷.

之後這十年, 原來O'Riordan不只結了婚, 還生了四個孩子(還沒有離婚呢, 老外來說真難得!)屋也買了數間, 都在不同國家. 今天, 她又以個人身份出碟.

看看自己, 過去十年做過什麼? 發覺其實自己都"幾唔乸掂"!

********



"你宜家唔係住響荒島呀!" 大契對新抱的說話, 相信道出不少奶奶對媳婦及外母對女婿的心事.

任性撞任性, 就係"大鑊".

當你以為事情已是最壞時, 原來還可以更壞. Life just sucks...

一味做好事, 到頭來可會有好一點的光景?

臉上的皮膚正正反映了心境. 皮膚好, 那人一定心境開朗. 我這期很"精彩"(地嚇親自己)!

祈禱, 什麼景況都要緊記祈禱, 祂永遠和我們一起.

20 comments:

Anonymous said...

唉,有時都會問自己做過乜...
你呢排攪乜,皮膚出事???
大姐,咪咁鬼夜訓,我發覺自己呢排都唔係好捱得,但好彩有mr.right支持同滋潤,心情正爆﹗

Anonymous said...

我睇我要戒一輪咖啡, 食吓龜岺膏, 好耐未試過皮膚好似呢輪咁差... ;(

Anonymous said...

oh..take care la...actually 我也戒了一個多月...

Anonymous said...

我也曾日聽夜聽 The Cranberries。本來心想她近年不見了,一定是在過半紅不黑的失敗生活。原來她已是四個孩子的母親!那一時間地位也自然升格了!

我過去十年做了甚麼?最大的成就是生了 Jac Jac 啦!至於「事業」就在打圈(或算是已消失了?)。在打圈,因為我又從新來過,又再做學生啦!

Anonymous said...

四個,no way... 其他,除咗冇佢咁事業有成,我都做齊嘅。

Anonymous said...

我是她的忠實fans.
有齊所有cd.
當中還有一張是簽名的.
可惜.那年在香港的演唱會,我沒有去到.
我總是這樣子.
看了很多勁的演唱會.
但永遠最想看的緣慳一面.
有些還是永遠都沒機會看了..
如..beyond,leslie

梁巔巔 said...

我 ---> 吔蕉

lu said...

最近又在排毒,臉上進耳朵的地方又長滿了痘痘.慘~

過去10年...黑暗呀.

Anonymous said...

人比人,比死人呀!

妳應該也是别人眼中的好情人、好朋支、乖女兒、超勁blogger。

又点會"幾唔乸掂"呢?

cheryl said...

邊有得比吖...喺係長大過程中你已經被asian woman呢個珈鎖制肘住。鬼婆朝朝去jogging,之後番歸煮早餐俾屋企人食先番工。生完仔又唔洗抖,咁搞梗係做多好多嘢啦....

Anonymous said...

kajie: thanks! 大家努力調理身體.

五師兄: 好犀利呀呵, 四件, 真攞命. 你又再做學生? 好掂啫!

3: 你已經幾掂吓啦, 又係super mum!

abby: 我都係有齊Cranberries既碟, 勁鍾意聽. 演唱會我有去呀!

LDD: 我同你齊齊吔! :)

lu: "臉上進耳朵的地方"都出痘痘? wow, 好痛架喎, 有無搽藥?

uncle ray: 多謝你既安慰同提醒! 你都係一個好好既安慰者. :)

cheryl: 都唔全然係asian women同鬼婆既分別/枷鎖, 心境性格等都有好大影響.

Unknown said...

就係唔惦才要再做學生囉!

Anonymous said...

回應你的問題,我的前”陳豪”男友是新加坡華人...我也不知打從何時開始喜歡了那些ABC,BBC,SGC...

Anonymous said...

五師兄: 你掂既!

kajie: 噢原來係星洲. :)

梁巔巔 said...

阿大, 多謝有福同享先.

但係, 妳都要吔?! 咪玩!

Anonymous said...

LDD: 我的確係吔緊喎...

梁巔巔 said...

笑到肚痛!!!!!!!! XD

Anonymous said...

LDD: 苦中作樂咁囉...

shellyyup said...

dolores不見了不代表她過著失敗的生活...
她只是去真正的活著......

mad dog said...

shellyyup: 係, 仲係活得好精彩.