Pages

Saturday, August 11, 2007

電影中的作家

繼"電影廚師", "電影中的音樂家"後, 又想到不少電影都以作家為故事的主角, 不如又數數有哪些電影吧.

Misery 危情十日 (1990)

第一齣便想到此片. Stephen King的同名小說, 由Kathy BatesJames Caan主演的驚慄電影, 相信應該大部份人都看過了, 一個書迷對作家的駭人行為, 看得人膽戰心驚, 十分精彩的荷李活電影.
The Shining 閃靈 (1980)

論鬼片, 個人認為最恐怖的非"閃靈"莫屬, 看了許多遍都依然看得人毛骨悚然. Stanley Kubrick其中一齣代表作. 又是Stephen King的小說改編, 由Jack Nicholson主演. 故事中他飾演一名作家, 和家人到了一酒店過冬, 為的是看管休業的酒店而賺取金錢. 而整個故事都發生在這間酒店裡. 電影中描繪他寫作的片段其實不多.
Sylvia 篇篇情意刧 (2003)

Gwyneth PaltrowDaniel Craig主演, 分別飾演詩人Sylvia Plath及丈夫Ted Hughes. 數年前於HKIFF時看的, 很喜歡. 兩主角都演得很好.

IMDB連結
還有下面這些:

Deconstructing Harry 解構愛情狂 (1997) - Woody Allen的作品
Capote 冷血自傳 (2005) - 就是以著名美國作家Truman Capote為故事題材的電影, Philip Seymour Hoffman更憑此片獲奧斯卡最佳男主角一獎. 傑出的演技, 值得一看.
Stranger Than Fiction 離奇過小說 (2006) - 今年HKIFF看的電影, Emma Thompson飾演患了writer's block的女作家Karen Eiffel. 不過我不太喜歡此片.
Naked Lunch (1991) - David Cronenberg的傑作, 囊括了十三個獎項, 不可錯過.
快將上映的Becoming Jane, 由Anne Hathaway飾演Jane Austen, 不知道香港什麼時候上呢, 頗期待啊.
當然還有許多電影中的主角是作家, 不過不是佔故事很多篇幅, 如The Squid and the Whale 愛.對抗 (2005).

我漏了哪些好片? 一定有...

16 comments:

冬冬 said...

作家電影仲有luke wilson同kate hudson既alex and emma﹐不過套戲悶到嘔。

仲有﹐點可以唔記得shakespeare in love? :)

Donald Kwan said...

仲有Nicholas Cage主演的Adaptation..

輪經典, 還有50年代的荷理活經典, Sunset Blvd., 中文好似叫"紅樓金粉". 傑作!

Anonymous said...

The Hour, Nicole Kidman飾演Virginia Woolf; Finding Neverland, Johnny Depp飾演Peter Pan的創作者James Matthew Barrie; 意大利電影Il Postino裡的智利詩人Pablo Neruda.三部都是我很喜歡的電影。

mad dog said...

冬冬: alex & emma無睇. shakespeare in love, 呀, 我有隻碟, 但一直都未睇呀...

donald: 係呀係呀, adaptation, 我有碟, 睇咗啦, 不過麻麻. sunset boulevard, yeah, 又唔記得添.

lys: 好犀利呀! The Hours, 我有齊碟, OST同于原著都竟然唔記得. virginia wolf嘛. il postino, 我都好鍾意!

梁巔巔 said...

幾時整番套 Snoopy vs Garfield?

mad dog said...

snoopy vs. garfield? why?

梁巔巔 said...

Snoopy & Garfield 都係有作家; 而狗同貓又誓不兩立; 兩個都咁收歡迎; 又有噱頭喎, 一定大收~

aulina said...

Shakespeare in Love點漏得呀?

Tom and Viv, T.S. Eliot.

mad dog said...

Din: snoopy 搭 garfield... 怪怪地.

aulina: 我未睇呀, 所以無印象囉. 碟買咗N年.

heartmomentum said...

仲有《本能》牙!

Anonymous said...

黃威融: basic instinct, 差啲都唔記得sharon stone係寫小說噃!

Anonymous said...

原來我有Shakespeare in Love OST, 唔係dvd/vcd... 咁即係我一定睇咗齣戲... 點解我可以完全唔記得??? 或者我勁憎Joseph Fiennes. 另外漏咗一齣: Swimming Pool 泳池情殺案 - Francois Ozon. 睇過幾次.

Karelian said...

哎呀,我好喜歡Anne Hathaway架~

mad dog said...

karelian: 我唔係太鍾意Hathaway, 咀大, 鼻大, 眼過大. 不過或者佢個樣夠老土, 專俾佢做古時啲人.

Xavier said...

唔...等我加多幾句先:
- Johnny Depp有套叫Secret window講佢系個精神分列的作家,唔記得系咪改篇自stephen king的小說,有線成日播。

- The dark half, Timothy Hutton做,呢套就一定系改篇stephen king。

- 呢兩套電影都有d相似。
(其實好似stephen king一直在寫作,但一直又以第三者在觀察自己作家的心態,幾有趣。)
- capote其實仲有一套,叫"infamous",同一故事,但拍得遲左,男主角乜獎都冇,Sandra Bullock 有份做女主角,呢套在飛機睇,香港都見唔到有碟添。

- stranger than fiction我覺得幾好睇,但結局未能叫人拍案叫絕...有d可惜。

- naked lunch好耐之前睇過,唔明點解禁好睇,淨系記得有隻大怪獸舞黎舞去...若能指點一二,感激不盡。

- 其實香港片都有套許冠文的煎釀三寶,話佢系武俠小說作家,有writer's block,不過最後個故事攪到有d慘不忍睹...。

Anonymous said...

xavier: johnny depp嗰齣屋企都有隻$20VCD, 不過有啲悶, 所以無計佢... Dark Half 同 Infamous都唔知添.