Pages

Thursday, August 16, 2007

不可或缺的行業

剛剛去補鞋舖拿回我的一對上班鞋, 就是上次post過上來的一對黑色兩寸高的高跟鞋, 因為太舒服了, 不想那麼快便把它著殘, 那天下雨不小心穿了上班, 有點心痛, 昨天連忙拿去打掌(前後), 可以襟一些.

返回公司, 仔細看看打了掌的鞋子, 十分滿意, 然後很慶幸世上有補鞋師傅!

然後便想到寫這一篇了. 有好些行業的人士是很值得我們景仰及欽佩的, 說得有點誇張, 不過的確沒有了他們, 生活也會有問題.













以下是我今天想起, 對我來說十分重要的行業 (排名不分先後):

1. 補鞋師傅

2. 醫生 - 包括我的眼科醫生, 家庭醫生(數個), 心臟醫生, 婦科醫生(女人都應該年年驗身!), 牙醫

3. 的士司機 - 沒有了他們, 我工都返唔到! 又誇了

4. 髮型師 - 雖不至於欣賞他們, 不過找不到一個合自己心意的髮型師, 人生可以很沮喪!

5. 修甲師 - 雖然我不常去幫襯, 不過每逢有宴會要出席如果沒有她們, 人生又是沮喪!

6. 清潔嬸嬸 - 不論公司的抑或住宅的倒垃圾/清潔工人 - 所以我很尊敬她/他們, 新年都會封大一點的利是逗她們開心












11 comments:

Anonymous said...

十分同意清潔工人是值得敬佩的,即使厭惡性行業,但他們都是敬業樂業。我住的大廈有個清潔嬸嬸,晚晚倒垃圾都笑口噬噬咁,我一定會主動同佢打招呼。

另外,想起香港仲有倒夜香的清潔工。早幾年因工作關係,採訪過灣仔一帶的倒夜香清潔工,凌晨三四點便工作。大家早已睡得香甜時,佢地卻要倒夜香。好臭...真係好佩服!!!

btw,年終搵唔少補鞋師傅幫手。女士們的斗零踭最易蝕,經常要去補鞋呢!!

梁巔巔 said...

仲有郵差叔叔同消防員.

P.S. 本來警察都係, 但我最憎龜.

虎茶 said...

廚師呀! no food no life!!!

Pinocchio said...

>醫生: 包括我的眼科醫生, 家庭醫生(數個), 心臟醫生, 婦科醫生(女人都應該年年驗身!), 牙醫

嘩! 你都有做運動架...你身體應該都唔算好好喎! (不過我都係) 小心身體啦!

>的士司機 - 沒有了他們, 我工都返唔到! 又誇了

你都好富貴喎!

Anonymous said...

小蓓: 倒夜香仲有? 仲係灣仔添? 真係無乜印象.

Din: 消防員哥哥好偉大, 比郵差叔叔更重要.

虎茶: 咁賣茶係咪都好重要呢? :)

pinocchio: 同意/認同... hahahah! 講笑! :) 我就係身體唔多好先咁勤力運動, 你有無做運動呀? 慣咗打的返工, 戒唔到... :P

啊澤 said...

厭惡性行業是最令人尊敬的!

其次是救人的~~ ;)

Anonymous said...

還有維修錶的!

虎茶 said...

hehehe..賣茶既人同埋的士司機一樣, 係富裕社會中必須要既行業.

Anonymous said...

嬲: 係呀, 所以我都好崇拜消防員哥哥.

lalafa: 少戴錶... :)

虎茶: :) 等你請我飲茶!

Pinocchio said...

唔貴咩? 好近架? 我坐巴士或坐火車都要成個鍾,我就冇乜得揀路~

你係咪一個星期跳一次呀!

我打rugby架!

另,死喇! 打完個篇野之後,好似迫人回覆我咁添...(矛盾)

mad dog said...

pinocchio: 緊係近又唔貴先打的啦, 唔通成舊水都打的咩! 我一星期跳兩三堂架! 如果無聊可以跳足四堂添! :) 嘩, rugby好大運動量喎都. 唔係呀, 我鍾意覆你噃! :)