Pages

Thursday, August 30, 2007

?嗎麼什寫我明得看你

力動原的篇這寫
.報海文中的"戒 . 色"作新的安李自來
,報海張兩的"戒 . 色"了放中文一"遞速片新"源事
.了轉調名片把是張一中其而
,"色 . 戒"是稱名影電為以的真來原友網有
.番一弄捉我被
,讀左到右或抑 ,讀右到左的文中
.錯攪能不的真

,明證該應篇這 ,過不
.文中讀地右至左了慣都們我
.啊文來伯希讀在是不 ,人列色以是不們我

!的死想點有是我文中打樣這 ,你訴告要我

34 comments:

Anonymous said...

咁樣串梁巔巔都算新穎。

mad dog said...

:) hahah...

Orangutan said...

哈哈,令我想到da vinci code其中一段的密碼,是要用鏡來看的mirror image.

Anonymous said...

都有人曾經將google倒轉:

http://elgoog.rb-hosting.de/index.cgi

梁巔巔 said...

吖我到 Q 笑, 篇呢到睇一!

吖妳頂~~~~~

"文中讀地右至左了慣都們我"

呀別特我明証!!!!!! 高商智!!!! 呀吹!

Anonymous said...

……(文看地右至左歡喜實其我然雖)向方的右至左了隨跟地末逐本捨卻文中,向方的慣習寫書們他乎合上用能統系窗視的列色以和伯拉阿,白明不是就我

!呀的左到右從是,排直是都來從文中,的右向左是才後以始開術技版排的始開維思語英以和腦電是

李小球 said...

@_@ ~~呀暈暈頭花花眼我到睇野篇呢

Pinocchio said...

!囉我死睇就noitpac個過不 !呀玩好幾都

梁巔巔 said...

"咁樣串梁巔巔都算新穎。"

Blog 界好黑暗!

The Inner Space said...

報 古
章 本
亦 中
然 文
﹐ 書
自 籍
從 ﹐
電 都
腦 是
普 由
及 右
﹐ 至
利 左
用 ﹐
電 由
腦 上
排 至
板 下
﹐ ﹐










!

虎茶 said...

會唔會以前d人好多都係左yau仔呢. 由右到左咪唔會寫得咁辛苦囉. hehehehe

mad dog said...

orangutan: 我都差啲唔記得戲裡有呢幕.

justin: 又幾搞笑喎.

!哩笑好: niD

?應回嘅長咁個整氣好咁又你乜: 3

(: :球小

!哩笑攪 :oihcconip

Din: 你一樣咁暗. :)

space: 打楝唔tun位咩?

虎茶: 咁就唔知啦.

Unknown said...

自從我個仔知道中文可以從右到讀左,佢就周街將中文調轉讀,好好玩~

mad dog said...

pakkin: 細路最鍾意攪攪陣架啦.

lu said...

but LDD's first response's exclamation marks were at the wrong place woh... how come it's before the words?? -__-;

梁巔巔 said...

!噃係.... 咦

!呀亂鬼好

Anonymous said...

lu: i wanted to point that out too... just gave him a break. :)

din: mou lei.

sa said...

好耐之前,我將泉章居讀左居章泉.......

Anonymous said...

sa: ha...都有類似經驗, 不過一時間諗唔到...

Anonymous said...

!nut倒打字寫地我識教又DM,後之文貼白反繼

梁巔巔 said...

MD <--- 人怪, oD行為都怪雞過人嘅~

mad dog said...

!!!!ahahahahahaw
!吓呀嘢好 :蓓小
(: !驚唔話咪都你laitini個呢見一 ~ DM

!啦此彼此彼 :niD

Anonymous said...

Give me headache immediately after reading this article...

Anonymous said...

uncle ray: 最頭痛係有啲鍾意調轉睇嘢嘅網友! :)

梁巔巔 said...

o胡~~~~~

.... 妳唔好話自己啦!

Anonymous said...

Din: 又對號入座?

梁巔巔 said...

咩對號入座吖?! 妳明明就係話我啦!!!!! 我醒咖!

MD ---> 低能妹

Anonymous said...

Din: hahaha...

Anonymous said...

din: 唔扮低能點同你溝通?

梁巔巔 said...

妖! 走吖!

Anonymous said...

初看還以為自己眼花添!

Anonymous said...

happy prince: :) 好耐無見!

Anonymous said...

曾經在網上看到一間食店的橫扁寫著

"吃小朋友"...

小朋友見到一定好驚!!

其實此乃內地的食店,店名要從右至左讀... 哈~

Anonymous said...

ninja: hahah! 好搞笑!