Pages

Thursday, August 23, 2007

The Simpsons Movie 阿森一族

聽到那麼多好評, 於是也跑去看"The Simpsons Movie". 或許太期望笑足一晚, 結果是也算不錯, 不過沒有想像中那麼令我捧腹大笑.

這回來個簡單一點的記錄, 只寫下最令我難忘的幾場:
  • 一家人逃亡時, Marge把結婚那天的錄影帶放在頭髮中
  • Bart露雀仔橫衝直撞街道上那幕
  • Lisa扮Al Gore在"An Inconvenient Truth"中在講台上用升降架一幕
  • Homer和Marge的結婚影帶片段
  • Grampa在教堂追思彌撒中發癲一幕
  • Homer和小豬玩耍, 令天花都是豬腳印
  • Homer與Eskimo人跳舞
  • 阿諾(Arnold Schwarzenegger): I am elected to lead, not to read
  • Tom Hanks
Technorati tag:

8 comments:

sa said...

唔知點解,我一d都唔覺得好笑.....

Anonymous said...

sa: 都ok吖, 不過無想像中咁好笑. 始終電視版我都唔係睇好多.

Orangutan said...

電視版我可以說是完全沒看過,也覺得電影不錯。不過印象最深刻的,竟然是鄰居給Bart仔的那杯極品coco。

mad dog said...

orangutan: 呀, 係呀係呀! 嗰杯攪好耐嘅coco係超正! :) 笑咗好耐! 有人話最記得係響alaska "bin"啲狗雪地上跑.

Anonymous said...

它一上畫我便出看了,Simpsons不是絕頂好笑,但笑位多又夠抵死賤格!

mad dog said...

kajie: 都睇得幾開心.

Anonymous said...

最经典的还是Spiderpig

Anonymous said...

黃: spiderpig又的確正!