Pages

Tuesday, August 14, 2007

不知道是不是性格問題抑或因為是孻女, 被人管好像是我一生都要面對的景況.

舉凡年紀比我大的都愛管我.

母親, 姊姊們, 某人... 及...

"又話沖涼?"

"你呢堆嘢呢, 要唔要架? 唔要就執吓啦, 多嘢到吖... "

"好心你就瞓啦, 晚晚四點幾... 第日你就知... "

"又唔洗瞓呀? 洗唔洗返工呀?"

"嘩, 你呢堆衫點架?"

"食咗橙未呀今日?"

"食個生果啦好心你!"

"飲多碗湯啦!"

"想問吓你呢, 你呢堆嘢... " "得! 得! 唔好嘈!"

近來連年紀比我少的也開始加把口... "你盡力啲啦!"

連甥女也試過管我...

是不是我生活真的很沒有秩序? 是不是我天生就一副歡迎各人來管我的樣子?

幸好工作上我學會不可讓同級及高級不過不是我老細的也跑來管我.

有時真的覺得做孻女原來是孻一世的!

19 comments:

梁巔巔 said...

冇希望

Pinocchio said...

你個人好亂架咩? 又唔似呀?

Anonymous said...

Din: 一個字: 慘

pinocchio: 要見人嘅地方就ok囉... :(

aulina said...

有人管係福嚟架。

Anonymous said...

3: 不過成日管住哂都好慘架...

sa said...

同妳真係好似,我都係最細,最怕俾人管,除左妳講的一堆例子外,我仲要俾人管埋"妳又去街呀?","唔好去咁夜呀!".....
淨係管我呢d,又唔理下我身體狀況喎....

Anonymous said...

sa: 仲有: "約咗邊個呀?" "做乜唔聽電話?" "交咗XX費未呀?" "嘩, 你啲鞋呀!"

lu said...

oh... MD... same here la.

have to agree with aulie though.

but it's usually quiet sometimes without these nagging, and i miss it :P

虎茶 said...

呢d叫做大快活, 做人可以輕輕鬆鬆, 不知幾開心呀, 小事糊塗, 大事精明咪得囉.

Anonymous said...

You are loved.

mad dog said...

lu: yes, truly understand. :)

虎茶: 好似蘇師傅話齋, 眉頭闊,大快活. :)

cosmicrays: thanks for reminding!

xiao zhu said...

孻一世好吖!我鍾意呀。管由得佢地管囉,我都係咁架嘞。已經唔覺得係煩,反而幾過癮架。

Anonymous said...

xiao zhu: 但成日俾人管住, 有時都幾慘架...

Anonymous said...

我死左生滿成身菇菇都未必有人發現, 有人管可以視之為一種莫大幸福.

Karelian said...

...好似我媽的口吻~

李小球 said...

你寫的一堆說話經常出自我媽口中......:(
再加:
「成日亂洗錢,買埋晒d無謂野!」
「成日都咁夜訓/咁夜洗頭/咁夜xx,第時老左你就知!」

Anonymous said...

judickdick: 我都知管係關心. :)

karelian: 個個阿媽都長氣. 管番佢就鬧...

小球: 一樣啦. 有時買咗新嘢要收埋架. :)

sa said...

仲有呀仲有呀~
"妳件衫咁底胸既"
同埋好鍾意聽我講電話,
聽完又要搭訕,
管埋我點同朋友傾計....@@

Anonymous said...

sa: 係呀: 嘩你咁濃嘅個妝... 咩事呀, 著成咁...