Pages

Wednesday, August 01, 2007

香水如文字

女人買香水, 有時不是經驗那麼簡單.

買時試過十多廿個味道, 揀了買了, 滿心以為會很喜歡, 用上不到一個星期, 原來味道不外如是, 心想, 可能不會再用了.

所以為什麼我那天竟會跑去買香水版. 一次過買四支不同品牌不同味道的. 不喜歡擱在一旁也不太浪費金錢. 喜歡的話可以買一支大的.

香水如文字, 因為首先一定要感動自己才有意思. 人家猛說味道很好, 又或即使自己塗了不特別喜歡而身旁的人都說很喜歡, 都是沒有意思. 香水如文字, 先感動自己再感動他人, 這才說得過去.

自己寫的東西, 如果連自己也不感動不喜歡, 即使人家欣賞或受感動, 對筆者來說都不是味兒.

不容易找到感動自己的香水, 女人總是挑剔的.

找到了, 會終日嗅著塗在自己脈搏上的香氣. 會晚上睡前把香水噴在床上.

沒有感動自己的香水, 就如洗頭水一樣沒感情. 用了一半甚至一兩星期已經不喜歡了.

上次買的Just Me Paris Hilton香水感動不了我, 浪費了金錢.

之前一次的Alessandro de l'Aqua感動我好一段時間, 就是一支香水的時間.

這兩天試了四支香水版的兩支, Bvlgari BLV Notte感動了我, 今天嗅了自己的脈搏許多次. 相信我會買支大的.

26 comments:

Anonymous said...

試了十年,不斷轉。現在我用的是 Armani Code。仍未是那支「我的香水」。

Anonymous said...

Chanel 5永遠受歡迎是有理由的。

Anonymous said...

香水除了像文字,可會像愛情?
尋尋覓覓,以為最合適,但一段時間過後,不再喜歡,甚至討厭。
浪費金錢事小,感情加眼淚,還有青春就事大﹗

希望你找到the best one...

梁巔巔 said...

寫得好好 wo

唔, 但有時文字好得意, 自己不覺得好, 別人卻欣賞.

如 "人頭馬一開, 好事自然來" 這一句, 創作者不在意, 但別人卻喜歡死.

梁巔巔 said...

香水, 最感動我始終都係 Drakkar.

admin said...

寫得好....! 如果人人都讚好但自己不喜歡,是一件好奇怪和(我覺得)不能容忍的事!
如果香水比喻愛情,夾硬和自己沒感覺但人人說「很襯你」的人一起,也是很奇怪的事...

mad dog said...

五: "我的香水"唔易搵.

readandeat: 不過唔係人人鍾意.

啤: 咁睇香水, 又同愛情唔同喎. 香水可以成日轉, 愛情轉得多都攰啦.

Din: 咁我寫完呢篇都覺得感動到自己嘅. :) ", 自己不覺得好, 別人卻欣賞."所以有時要睇番自己好舊既文, 可能近乎無印象自己寫過. Drakkar, 你講過啦, 無乜印象個味係點.

maki: thanks. "夾硬和自己沒感覺但人人說「很襯你」的人一起"好少會卦? 會有人咁樣講?

Anonymous said...

我最近也在找香水,找了兩個星期,並不是沒有存貨(家裡還有兩瓶),只不過想要一些新鮮感,找了很久,只對BLV有興趣,很喜歡那個味道,但可惜它的香氣不持久,我還沒有決定買它.

友人極推薦我用Armani ,說它持久,但Armani 的香水又不是我的style!

Ture,香水是個人的,像文字.

mad dog said...

kajie: BLV Notte唔夠持久? 已經係eau de parfum嚟架啦. 我都會試埋另外果兩隻嘅.

Anonymous said...

它的parfum很快"散"啊!當然,我不是要chanel那麼濃啊!我買香水是很picky的,真煩!

Anonymous said...

我也愛香水辦,不過多看少買。近期買了兩個辦:
今天出外才剛塗了 Alessandro de l'Aqua 呢,呵呵。
睡覺時打算試 Dior Pure Poison Eau De Parfum,覺得香味較濃,暫時不想出街時塗,只留在家中試著玩。

Anonymous said...

kajie: 搵到話我知呀!

nana: "香水辦"哎呀, 我打錯字, 改番先! pure poison... 我好似有支細嘅唔知邊個送, 太濃, 用過一次.

Anonymous said...

揀來揀去,我始終最愛gucci的envy。其實不是其他香水唔好,也試過轉其他香水。只是人懶唔想煩,轉來轉去,倒不如揀死一隻。

同愛情哲理都有點近似。尋尋覓覓倒不如愛死一個。

Stannum said...

唉﹐用了很多年男版 Dune (Dior) ﹐用到佢唔出﹐近年都買左D香水板試﹐暫時比較喜歡的有 CK Truth / Armani Mania / CK Eternity Summer﹐長時期都揀唔定。

死啦﹐用來比喻愛情﹐都真係得。

mad dog said...

小蓓: gucci envy都用過, 後來有朋友送多支, 無乜用過添. 你從一而終, 好好呀! 我大學時有個女仔friend, 佢只鍾意一種香水, 係estee lauder一隻多年前出既香水, 咁多年佢只用呢隻, 所以咁多年見親佢都記起佢個味. 好特別. 唔識其他人用呢隻. 之後隻香水香港都買唔番, 佢就每次返美國或者旅行時就即刻買, 好忠實! 前排有個friend響estee lauder group做, 幫佢買咗啲存貨添! 佢對愛情既睇法都近乎一樣, 現代人好少有!

stannum: 要搵啱既香水都真係唔易, 要用完一支都仲想繼續買都好少. 愛情無咁短暫卦.

愛美 said...

"買時試過十多廿個味道, 揀了買了, 滿心以為會很喜歡, 用上不到一個星期, 原來味道不外如是, 心想, 可能不會再用了." ~ 我都經常有此經驗.

近期被Alessandro Dell'Acqua Woman In Rose 感動了, 喜歡她的味道, 卻嫌她消散得太快.

另外, 用了許久的Bvlgari白茶, 仍然戀上.

Anonymous said...

愛美: 下次留意吓你講呢兩隻先.

Anonymous said...

除了BLV外,我其實很喜歡stella mcCartney的香水,但它比Bvlgari散的更快!

以香水比喻愛情都幾ok,不得不承認我是picky又多心呀!

mad dog said...

kajie: stella mccartney隻紫色香水, 我都有呀, 用完lu. 特登買黎結婚果日開始用. :)

Anonymous said...

我家姐又係只用一隻香水,就係estee lauder的pleasure,由新出果日用到而家...都有十幾年啦!

我中途試過issey miyaki,都鍾意,但太多人用太濫了。DKNY的青蘋果都不錯,但都係對envy情有獨鍾呢。或者再過多幾年心態有變,到時會轉都唔定。

Anonymous said...

小蓓: estee lauder隻pleasure又的確正既, 我都用過一支, 二姊宜家都有用, 好似已經第二支. 不過好特別係, pleasure有時響唔同人身上會有唔同既味道.

Anonymous said...

Pleasures我都有用呀。不知為何,我很年輕時是estee lauder的擁躉,幾乎全部化妝品都是這牌子,現在倒不大買她的東西。她的white linen, beautiful, pleasures 和beyond paradise我都用過。

mad dog said...

閒趣: 我第一set化妝品都係estee lauder, 臨離開美國時去百貨公司買既. 之後都無乜點再用呢個brand. 但有D skincare又幾好, 如stress relief eyemask. 之前都有買cyber white系列. 香水就只用過pleasure.

Anonymous said...

我家姐係超級estee lauder迷,乜都係用佢,一用就十幾年。我用過隻fruition,但狂標瘡,果酸野唔係幾敢用。

Anonymous said...

Pleasure 都好多人用。曾經用過幾年,後尾有個我好唔鍾意既人都用,混埋佢D體味酸酸叔叔咁。該煨。
點都唔想同個唔鍾意既人搽同一款香水。跟住就唔用喇。
cosmicrays

Anonymous said...

cosmicrays: "點都唔想同個唔鍾意既人搽同一款香水" 非常明白! :)