Pages

Monday, August 13, 2007

MegaBox + 西貢海鮮晚餐

今天無無聊聊, 下午去了老遠的MegaBox逛逛, 看看那間B&Q有什麼來頭, 雖然一直都聞說比實惠更差, 也好奇地跑去看看. 對上一次來九龍灣也不知道是多少年前的事了, 好像有一次約了朋友在九展吃晚飯.

MegaBox大是大了, 應該也足夠一個小家庭逛上一個下午的, 不過我們只逛了一個小時多一點. 有兩間大型傢俱及用品店, Spotlight不算大, 沒有什麼特別, 日本城之類的貨色. B&Q也真的頗令人失望, 實惠的傢俬, 賣相和IKEA差得遠, 或許燈光問題吧, 唯一好處是地方夠大, 週日也不擠迫.

有一間UA戲院, 不過沒有The Simpsons Movie, 所以跑了去大眾書局逛了一會, 書店頗大, 可以消磨一點時間, 不過英文書只有幾個架.
不知道原來MegaBox有個溜冰場, 還第一次現場見到有人玩ice hockey.
之後轉折到西貢吃晚飯. 其實我本想吃西餐的, 不過有人說: "嚟到西貢食意大利嘢就有啲風馬牛不相及囉... " 意即最好吃海鮮啦!

全記外的活海鮮:
隔離酒家門外忽然擺了兩頭東西來吸引食客:
最後都是選了全記海鮮酒家.

椒鹽鮮魷:豉油王煎蝦碌:
蜜椒雞中翼:
清蒸杉斑:
蒜蓉白菜仔:
加一碗白飯&一支可樂. 盛惠$588. 鮮魷滿分, 蝦有人說不夠好, 魚 ~ 正.

吃飽後其他餐廳都開始閂門了, 哪有西式甜品吖... 唯有又是滿記糖水.

合桃露加湯丸&蕃薯糖水:

7 comments:

Anonymous said...

你有冇發現你食西餐的話愛精緻菜式,中餐就點家常(即係屋企都整到果d);P

Anonymous said...

2 person 5 dishes? You and "somebody" (like "You know who") can eat quite a lot :)

Anonymous said...

這麼巧,昨天我也是去了mega box。細仔收穫豐富,買了gundam同扭蛋,吃了不好吃的白木屋午餐(細仔都說不好吃),然後下午茶吃了好味的巧克力蛋糕。B&Q的家具嚇我一跳,跟宜家還有相當大的距離吧?

Anonymous said...

3: 中餐就點家常... 因為唔係我叫囉...
屋企都整到, 不過未必有咁好食.

uncle ray: some people loves to eat... and i was so so stuffed.

閒趣: MegaBox真係比較適合成家人去行. 尤其是小朋友. 勁多扭蛋玩! 不過我地緊係無玩啦. B&Q really no good. 不過有好多騎呢嘢買, 但啲裝修師傅會唔會去入貨呢?

xiao zhu said...

叫左個飯盒喺度未食,睇一路睇呢篇一路吞口水。我都好耐冇去西貢食海鮮喇,真係要去番次先。我幫襯通記架。

Anonymous said...

xiao zhu: 食完先睇開心啲. :)

梁巔巔 said...

:(