Pages

Saturday, August 25, 2007

有人喜歡藍

五月與同事出海時拍下的藍天

今晚與友人去看了一個與藍有關的舞蹈劇場. 十萬個不明白.

藍, 我有許多的聯想.

藍天
藍調
藍色的海
泳池
海豚(其實應該不是藍, 不過卡通的都是藍... )
藍精靈
叮噹
父親喜歡的顏色
長衫/某校校服
Blue Note
Citibank
藍草莓
Crystal
墨水
原子筆
沙膠
藍領
憂鬱
Bluebird
牛仔褲
Blue Cross
Blue Mountain 藍山咖啡
藍芽
藍白紅三部曲之藍
Blue Velvet (David Lynch)
The Big Blue (Luc Besson)
歐盟
藍泡泡(廁所用)
皂液
棉襖
天這樣藍(歲月風雲主題曲)
藍藍的movie blog
藍天行動

你, 又喜歡哪個藍?



18 comments:

Mugen C said...

叮噹 For sure!

MC~

Anonymous said...

mugen c: :)

calculist said...

有補充:
英超車路士

經典的牛津紡淺藍色button down恤衫,我應該有5件.

時報出版的藍小說系列,當中有好多村上春樹啊.

btw, The Big Blue 是我的至愛 :>

calculist said...

呀! 還有小時候用的德國施德樓(STAEDTLER)文具!

梁巔巔 said...

i. 天邊一朵白雲~ 妳拍的照片令我諗起古龍武俠小說入面嘅白雲城主.

ii. 都係鐘意藍天的藍.

Hyacinthus said...

看著你的這一篇, 讓我想起早前的另一篇

http://ctitin.blogspot.com/2007/04/blog-post_28.html

藍可叫人心亂也叫人心寧!

Anonymous said...

藍色多惱河?

衛斯理的"藍血人"

Anonymous said...

心情沮喪的時候,想想晴空一片萬里無雲,為自己打氣。可以的話,家中只要藍白兩色。

Anonymous said...

計算士: 淺藍色恤衫又的確係good choice. 果然係村上迷! 我記得仲有lonely planet嘅bluelist. 思德流吖嘛! :)

Din: 藍天, 正. 不過我鍾意藍色嘅海多啲.

風信子: 好, 過嚟睇吓先!

uncle ray: 勁, Danube都俾你諗起! 無乜點睇過衛斯理呀.

cosmicrays: 但屋裡面唔可以用深藍, 太sad.

Anonymous said...

bed linen 有用深藍的,冬天蓋在身上覺得很嚴實。

Anonymous said...

cosmicrays: bed linen, 深藍好warm.

虎茶 said...

blueberry!
但係最鍾意都係SKY

Anonymous said...

虎茶: sky blue, 原來好多人都鍾意.

laichungleung said...

I like Windows Blue Screen of Death, NOT.

Anonymous said...

跟你相反,我最不喜歡藍,尤其是粉藍.可能年輕的時間穿了多年粉藍色校服,我最討厭那個顏色.

Anonymous said...

laichungleung: that blue isn't funny.

kajie: 我好羨慕一港島半山女校夏天嘅校服架, 幾靚. 不過冬天都係旗袍就麻麻啦.

Anonymous said...

actually which secondary school u just mentioned? "不過冬天都係旗袍就麻麻啦"? 英華? 聖保羅男女?

mad dog said...

kajie: st. stephen's girls.